تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820174578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال هفته 90 دقيقه هاي جذاب


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاهي به هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال هفته 90 دقيقه هاي جذاب
هفته چهاردهم را مي توان هفته ديدارهاي جذاب دانست، هفته اي كه مي توان به نوعي همه بازي هايش را داراي فاكتورهايي براي جذاب شدن دانست.


** پرسپوليس و شيث به هم رسيدند
ديدار تيم هاي فوتبال را بايد رويارويي "افشين قطبي" و "شيث رضايي" دانست، دو چهره اي كه در فصل قبل هرگز نتوانستند زندگي مسالمت‌آميزي كنار هم داشته باشند و در نهايت ستاره جنجالي از جمع قرمزها جدا شد تا اتفاقات تلخ ليگ هفتم در ليگ هشتم تكرار نشود.
در كنار اين مساله مي توان به جدال شطرنج گونه قطبي و "فيروز كريمي" اشاره كرد، دو مربي كه مي توانند ادعا كنند از جمله مربيان فني و فوتبال فهم هستند. آنها به خوبي به شرايط تيم خود واقف هستند و مي دانند كه حتي تساوي هم نمي تواند چاره اي براي بحران شان باشد، پس بيراه نيست اگر ديدار پرسپوليس تهران و صبا باتري قم، ديداري جذاب پيش بيني شود.

** زمين ناهموار، حريف ملوان و استقلال تهران
ملوان بندرانزلي و استقلال تهران در شرايطي با هم بازي مي كنند و دنبال گرفتن امتيازات كامل خواهند بود كه زمين ناهموار ورزشگاه تختي بندرانزلي اجازه خودنمايي را از تكنيكي ها مي گيرد و اين يعني هر تيمي كه مهره هاي قدرتي اش را بهتر ببيند، مي تواند در پايان 90 دقيقه با خوشحالي زمين را ترك كند.
شاگردان "محمد احمدزاده" در شرايطي از آبي هاي تهران استقبال مي كنند كه فقط يك پله تا تيم هاي قعرنشين جدول فاصله دارند و به خوبي مي دانند با شكست دادن تيم آماده استقلال، مي توانند در ادامه ليگ با روحيه و اعتماد به نفس بيشتري به مصاف حريفان خود بروند.
در آن سوي ميدان، استقلال كه اتكاي زيادي به بازيكنان تكنيكي خود دارد، كار سخت تري نسبت به چند هفته پيش، پيش روي خود مي بيند.

** فرصتي براي اعلام وجود كادر جوان تيم سايپا
سايپا كرج كه با هدايت موقت "رضا فروزاني" و "جواد منافي"، ليگ را سپري مي كند، اگر بتواند استقلال اهواز را شكست دهد و روند رو به رشدش ادامه داشته باشد، بايد منتظر حكم قطعي سرمربيگري فروزاني بود تا اين مربي به همراه منافي با آرامش بيشتري به كار خود ادامه بدهد. استقلال اهواز هم كه با "اكبر ميثاقيان" روزهايي نه چندان مطلوب را در حال تجربه كردن است، اگر در اين بازي، ششمين شكست خود را متحمل شود كه دور از ذهن هم به نظر نمي رسد، به جمع تيم هاي پائين نشين اضافه خواهد شد تا مديران حاشيه اي اين تيم به اين نتيجه برسند كه تيمداري در حالي كه حاشيه بر متن غلبه كرده است، نمي تواند سرانجامي خوش داشته باشد.

** بگوويچ بحران زده، "غلام پيرواني" در اوج
ديدار تيم هاي پاس همدان و مقاومت شهيد سپاسي شيراز در حالي انجام مي شود كه مربيان اين دو تيم شرايطي كاملا متفاوت را در هفته هاي اخير تجربه مي كنند. "وينكو بگوويچ" كه بعد از دو شكست سنگين مقابل استقلال تهران و فولاد اهواز روي لبه تيغ قرار گرفته است، بعد از دو هفته دوباره به عنوان ميزبان بازي مي كند تا شاگردان اين پيرمرد كروات فرصتي خوب براي خارج شدن از بحران نتيجه نگرفتن پيدا كنند.
در‌ آن سوي ميدان، "غلام پيرواني" بعد از پيروزي هايي كه مقابل سايپا در كرج و پرسپوليس در شيراز به دست آورد، حاشيه هاي چند وقت گذشته خود را فراموش كرده است و حالا با آرامش بيشتري به هدايت تيم خود مي پردازد، آرامشي كه با بردن پاس آن هم در همدان به اوج خود خواهد رسيد.

**‌ صدرنشين ميهمان جلالي
"مجيد جلالي" كه تيمش را به شرايط قابل قبولي رسانده است، اين هفته بايد در اهواز از صدرنشين ليگ استقبال كند. فولاد كه برابر سايپاي نه چندان آماده دو امتياز خانگي را از دست داد، تحت هر شرايطي به دنبال شكست تيم پيكان قزوين است تا هم آن تساوي را جبران كند و هم اينكه خود را پله به پله به جمع تيم هاي بالانشين جدول نزديك كند.
"علي اصغر مديرروستا" كه ناباوارنه تيمش را به عنوان جدي ترين مدعي براي رسيدن به مقام با ارزش قهرماني مطرح كرده است، در اين ديدار حتي با يك تساوي هم مي تواند ابراز رضايت كند، البته شناختي كه از پيكاني ها به دست آمده است، نشان مي دهد كه آنها در هر صورتي براي رسيدن به سه امتياز به ميدان مي آيند.

**‌ بحران زده ها و اوج گرفته ها
پيام را مي توان بحران زده ترين تيم ليگ به لحاظ مالي ناميد. شاگردان "خداداد عزيزي" كه بعد از موفقيت هاي متوالي، با دو شكست باز هم دچار شوك شدند، اگر بتوانند ذوب آهن را شكست دهند مي توانند آرامش از دست رفته را تا حدودي به دست آورند، اما اگر سومين شكست متوالي را هم تجربه كنند حتي مي توان آنها را قبل از فصل در رديف كانديداهاي سقوط معرفي كرد.
"منصور ابراهيم زاده" با وجود قبول شكست برابر استقلال تهران، هنوز هم تيمش را يك مدعي بي چون و چرا مي بيند و براي اينكه اقتدار به دست آورده اش را همچنان حفظ كند، فرصت خوبي دارد تا با شكست تيم بحران زده پيام به اين مهم دست پيدا كند.

**‌ اصفهان در انتظار هت تريك چرخابي
"حسين چرخابي" در دو بازي اولش، شش امتياز گرفته است تا خيال سپاهاني ها را بابت جايگزين فيرات راحت كند. سرمربي جديد سپاهان خيلي خوش شانس است كه در سومين بازي اش، ميزبان تيم غرق در بحران داماش گيلان است و فرصت خوبي دارد تا با گرفتن نهمين امتياز، خودش را به عنوان گزينه اي كارآمد براي نشستن روي نيمكت سپاهان مطرح كند.
در آن سوي ميدان داماش بعد از شكست در شهرآورد گيلان، با نيمكتي بلاتكليف احتمالا در هفته چهاردهم، هشتمين شكست خود را متحمل خواهد شد.

**‌ آزمون دشوار حجازي در اولين گام
"ناصر حجازي" خيلي بدشانس است كه در اولين 90 دقيقه اي كه بايد ابومسلم مشهد را هدايت كند، در ورزشگاه حافظيه شيراز، رو در روي برق شيراز روي نيمكت مربيگري مي نشيند. اين درست كه شاگردان عباسي كه تا هفته دهم تنها تيم بدون شكست بودند، در حال حاضر سه شكست را در كارنامه خود مي بينند، اما باز هم حريفي سرسخت براي حريفان خود به حساب مي روند.

**‌ مس و راه آهن، مظلومي و ياوري
صنعت مس كرمان و راه‌آهن شهرري، داستان متفاوتي در ليگ برتر دارند. كرماني ها در بالاي جدول هستند و هفته هاي بدي را تجربه مي كنند و راه‌آهني ها در پائين جدول نتيجه هاي خوبي در چند هفته اخير گرفته اند. پس مي توان اين ديدار را ديداري غيرقابل پيش بيني دانست و براي پيش بيني برنده بايد منتظر دقيقه 90 بود.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن