تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819387870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسی تخصصی Sony Ericsson Elm :ریشه های سبز


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مقدمه
به نظر نمی رسد که نسل گوشی های قدیمی که کلیدهایی سخت افزاری داشتند از بین رفته باشد ، آن ها همچنان برای تولیدکنندگان شان درآمدزا هستند. اما برای گوشی هایی چون Sony Ericsson Elm جلب توجه عمومی کار بسیار دشواری خواهد بود. گوشی های مبتنی بر آندروید ، سیمبین ، iPhone ها و گوشی های لمسی هوشمند و غیر هوشمند همگی از آن ها محبوب تر هستند.
CyberShot و Walkman دو سری مشهور سونی اریکسون هستند و شاید برخی عقیده داشته باشند که سری GreenHeart هیچگاه نمی تواند به اندازه آن ها قد بلند کند. بازار این گوشی ها از همدیگر کاملا متفاوت است . گوشی های مبتنی بر بازی چون K750 و W880 اصلا با این گوشی قابل مقایسه نیستند. ما هم در Sony Ericsson Elm به دنبال چیزی نیستیم که عادت داشتیم ببینیم. تمامی قوانین بازار فعلی را گوشی های لمسی تعیین می کنند و گوشی های چون Sony Ericsson Elm به دلیل تلاش شان برای دستیابی به جایگاهی در این بازار شایسته تمجیدند.
Sony Ericsson Elm و برادر دیگرش Hazel با داشتن پرچمی سبز در دست ، از جمله گوشی های پیشتاز سری جدید سونی اریکسون هستند. ما نگاه مختصری به این دو گوشی انداختیم اما بار دیگر Sony Ericsson Elm به اینجا باز گشته است تا این بار از نزدیک تر به بررسی آن بپردازیم.
Elm همانند سایر گوشی های سونی اریکسون می داند که اگر می خواهد در میدان رقابت بازنده نباشد ، باید ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته ای ارائه کند.از همه مهم تر اینکه Sony Ericsson Elm قابلیت هایش را فدای پایین نگهداشتن قیمتش نمی کند.







این گوشی از تمامی مشخصه های پیشرفته امروزی بهره می برد –پشتیبانی از 3G با امکان انتقال پرسرعت داده ، Wi-Fi به همراه DLNA ، گیرنده GPS و اسلات کارت حافظه microSD از جمله ویژگی های آن هستند. همانند پیشروی سری GreenHeart –C901 ، Elm هم از یک دوربین پنج مگاپیکسلی خوب برخوردار است که به راحتی می توان آن را جزو برترین دوربین های پنج مگاپیکسلی بازار جای داد. ارتقای صورت پذیرفته که امکان ضبط ویدیویی VGA با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای این گوشی به ارمغان آورده است ، اوضاع را بیش از پیش بر وفق Elm می کند.
در اینجا لیست کاملی از مشخصات گوشی قرار داده شده است :






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن