تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821278497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور: موضوع چهارشنبه گذشته مجلس اشتباه فردي بوده است/4


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهور: موضوع چهارشنبه گذشته مجلس اشتباه فردي بوده است/4
رييس جمهور با تقبيح اتفاقي كه هفته گذشته در حاشيه جلسه علني مجلس رخ داد، آن را اشتباه فردي يكي از ماموران در مجلس ذكر كرد.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي‌نژاد در عين حال گفت: روش و مسيري كه در اين موضوع طي شد اشكال داشت كه مي‌توانست شبهاتي را ايجاد كند.
رييس‌جمهور با اعلام اينكه دستور داده است از اين به بعد تمام كمك‌ها به حوزه‌هاي انتخابيه نمايندگان از طريق استانداري‌ها صورت گيرد، خاطرنشان كرد: از اين به بعد نيازهاي هر منطقه در معاونت اجرايي رياست‌جمهوري بررسي مي‌شود و در صورت وجود اعتبار بودجه آن در اختيار استانداري‌ها قرار مي‌گيرد و نامه نمايندگان نيز به استانداري‌ها ارجاع مي‌شود تا طبق قوانين عمل شود و اسناد آن نيز در اختيار دولت قرار گيرد.
رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه با تنظيم اين روال زمينه اشتباهات از بين مي‌رود، گفت: موضوع هفته گذشته مجلس نيز اشتباه يك فرد بوده است.
وي خاطر نشان كرد: همه مي‌دانند شان مجلس و دولت بالاست از سويي رابطه دولت و مجلس نيز بر اساس قانون و مصالح كشور به گونه‌اي سازنده شكل گرفته اما در موضوع پيش آمده بايد گفت روال كار درست نبوده است.
رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: تصور مي‌كنم در اين موضوع مسايل با يكديگر اشتباه گرفته شده، شان دولت و مجلس اين كارها نيست تا عده‌اي آن را دست بگيرند و عليه دولت فضاسازي كنند.
احمدي‌نژاد ادامه داد: اين خنده‌دار است كه به دنبال اين موضوع عده‌اي جشن گرفته‌اند و تيتر زده‌اند كه چه‌ها شده است. با اينكه اين گونه مسايل در نگاه دولت و مجلس وجود ندارد.
رييس‌جمهور با تاكيد بر اينكه روابط دولت و مجلس علي‌رغم دوستانه بودن بسيار جدي است، گفت: نمايندگان آزادانه حرف مي‌زنند و نظر مي‌دهند.
وي در عين حال تاكيد كرد: قطعا موضوع پيش آمده مساله اي حاد و روال خلاف و فسادي نبوده و طراحي پيچيده‌اي نيز نداشته است. امكان دارد عده‌اي تسليم احساسات شوند و اقدامي كنند.
رييس‌جمهور گفت: بر اساس دستوري كه داده شد اين روال به طور كامل قطع مي‌شود و همه امتيازها بايد از طريق استانداري‌ها هزينه شود.
ادامه دارد...
سيام/ 1535
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن