تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817141949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور در ايسكانيوز سيد صالحي: پيكان به خودباوري قهرماني رسيده است// مي خواهم آقاي گل ليگ باشم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با حضور در ايسكانيوز سيد صالحي: پيكان به خودباوري قهرماني رسيده است// مي خواهم آقاي گل ليگ باشم


تهران– خبرگزاري ايسكانيوز: مهاجم تيم فوتبال پيكان قزوين با حضور در تحريه ايسكانيوز، ساعاتي را با خبرنگاران اين خبرگزاري در خصوص مباحث مختلف به گفتگو نشست كه متن آن به شرح زير است:

**پيكان ثابت كرد در فوتبال اسم ها بازي نمي كنند

مهاجم تيم پيكان با توجه به صدرنشيني اين تيم در پايان هفته سيزدهم ليگ گفت: بازيكنان ما در عين جواني تجربيات زيادي در چنته دارند و مهمتر از آن صرف فعل خواستن است كه تمام مجموعه تيم با اتحاد و همدلي براي رسيدن به موفقيت حتي سر خود را هم مي دهند و اين موضوع در پيكان ثابت شد كه در فوتبال ايران ديگر اسم ها نيستند كه بازي مي كنند.

وي ادامه داد: پيكان تيم بدون حاشيه و تكبري است كه با داشتن يك مربي كاربلد در راس كادرفني خود پتانسيل فتح جام قهرماني را دارد.

**مي خواهم فراتر از سپاهان براي پيكان بازي كنم

سيد صالحي گفت: در شرايطي كه خودم را 7 سال وقف تيم سپاهان كرده بودم اما برخي صحبت ها از گوشه و كنار شنيدم كه گفته بودند سيد صالحي ديگر عمر فوتبالي اش به پايان رسيده و ديگر به درد سپاهان نمي خورد. اين بحث يكي از اصلي ترين دلايل جدايي ام از اين تيم بود و البته براي اثبات شايستگي هايم در پيكان فراتر از سپاهان بازي كنم.

وي با ابراز رضايت از پيوستن به تيم پيكان تصريح كرد: هر چند كه قبل از عقد قرارداد با پيكان با قلعه نويي هم مذاكراتي داشتم اما هميشه بازي در تيم هاي بدون حاشيه را به بازي در تيم هاي استقلال و پرسپوليس ترجيح داده ام و طبق قولي كه به مدير روستا داده بودم به اين تيم آمدم و از اين تصميم بسيار راضي هستم.

مهاجم تيم پيكان هدف ازحضور در اين تيم را بحث مالي ندانست و افزود: اصلا و ابدا براي پول پيكان را انتخاب نكردم و هيچ گاه در اين فوتبال براي پول بازي نمي كنم.

وي با تاكيد بر اينكه مي خواهد در پيكان به حقش برسد خاطر نشان ساخت: متاسفانه در سپاهان هيچ وقت حمايت كافي از من نشد. با پيراهن سپاهان آقاي گلي آسيا ، حضور در جمع 7 بازيكن برتر سال آسيا را كسب كردم و اين براي من سخت بود كه باشگاه چندان توجهي به موفقيت هاي من ندارد و صلاح ديدم براي رسيدن به حقم در تيم ديگري از سپاهان جدا شوم.

سيد صالحي رسيدن به آقاي گلي ليگ برتر را آرزوي خودش دانست و گفت: آرزوي هر فورواردي رسيدن به عنوان آقاي گلي ليگ كشورش است و من هم از اين قاعده مستثني نيستم اما با اين حال موفقيت تيمم براي من مهمتر از عنوان آقاي گلي است .

**شهامت مديريتي صاحب پناه فوق العاده است

وي در ادامه حضورش در ايسكانيوز با اشاره به مديريت اين باشگاه اظهار داشت: صاحپ پناه در روز اولي كه پست مديرعاملي باشگاه را بر عهده گرفت با شهامت زيادي از بازيكنان قهرماني خواست و مطمئنم تيم ما در راستاي حمايت هاي وي به اين آرمان خود مي رسد.

سيد صالحي با اشاره به عملكرد خوب مدير روستا و مدير عامل پيكان در برهه اي كه مشكلات مالي داشت حاشيه ساز مي شد، گفت: خوشبختانه درايت سرمربي تيم و تلاش هاي صاحب پناه با عمل به تعهدات قرارداد ها نگذاشت تا تيم دچار حاشيه شود .

وي در خصوص انگيزه خود در بازي اين تيم مقابل پرسپوليس در هفته پانزدهم ليگ بيان كرد: اميدوارم بتوانيم با شكست فولاد و گرفتن سه امتياز اين بازي با روحيه بالايي به مصاف پرسپوليس در قزوين برويم تا اينكه برابر شاگردان قطبي همچنان در خانه بدون شكست بمانيم.

سيد صالحي با اشاره به انگيزه خود در بازي برابر پرسپوليس گفت: درست است كه فصل قبل بعد از دادن جام قهرماني به پرسپوليس در تهران برخي اتفاقات و حرف هايي رد و بدل شد كه هم اكنون از آنها پشيمان هستم اما مي خواهم بدون حاشيه به مصاف اين تيم بروم.

وي باخت از استقلال را اصلا حق پيكان ندانست و افزود: در بازي با استقلال بعد از اعلام ضربه پنالتي به نفع استقلال شيرازه تيم ما در كمتر از 10 دقيقه بر هم ريخت و عادلانه ترين نتيجه آن ديدار تساوي بود.

**پيكان به خود باوري براي قهرماني ليگ برتر رسيده است

مهاجم تيم فوتبال پيكان خاطرنشان ساخت: عليرغم اينكه اكثر كارشناسان و علاقهمندان به فوتبال فقط تيم هاي پرسپوليس و استقلال را داراي شخصيت قهرماني مي دانند بايد بگويم كه فوتبال ايران سالها است كه از سلطه دو قطبي بودن خارج شده است.

وي ادامه داد: تيم ما در اين فصل هر چند كه مهر ه هاي كم نام و نشان و جواني در اختيار وليكن تيم بسيار يكدست و همدلي است كه به خود باوري قهرماني در ليگ رسيده است و مي تواند دست به اين كار بزرگ بزند.

وي در خصوص ديگر فوروارد هاي پيكان گفت: ايمان حيدري و جهانگير عسگري از پديده ها و برترين مهاجمان جوان و با انگيزه تيم هستند كه با تسلط بر توپ و قدرت برهم ريختن مدافعان تيم هاي حريف آينده روشني پيش پاي آنها قرار دارد.

**دايي هميشه الگوي فوتبالي و اخلاقي من است

وي تاكيد كرد: علي دايي با جسارت و جنگندگي بالا در پيشاني حمله تيم هاي باشگاهي و ملي خود همواره الگوي ورزشي و اخلاقي من است كه با تلاش و اراده مثال زدني به هر چه خواسته رسيده است.

سيد صالحي تصريح كرد: دايي چهره شناخته شده اي در فوتبال جهان است كه در دوران بازيگري خود هميشه جواب انتقادات را با گلزني اش داد.

وي با ابراز اينكه در ليست آتي تيم ملي باشد ، اذعان كرد: دايي در ليست قبلي خود به خوبي نشان داد كه توجه ويژه اي به بازيكنان پديده ليگ دارد و به اسم ها بسنده نمي كند و من هم آنقدر انگيزه دارم كه خودم را براي حضور در تركيب اصلي به دايي نشان دهم.

وي اضافه كرد: البته معتقدم كه پوشيدن پيراهن تيم ملي براي هر بازيكني حتي 1 دقيقه هم افتخار است و به عنوان يك سرباز ملي اگر اين فرصت را پيدا كنم با تمام وجود بازي مي كنم.

مهاجم تيم فوتبال پيكان اظهار داشت: بدون شك با بازي هاي تحسين برانگيزي كه كريم باقري براي پرسپوليس انجام مي دهد جاي خالي وي در تيم ملي به چشم مي آيد.

وي با اطمينان از اينكه به عنوان تيم نخست به جام جهاني صعود خواهيم كرد، گفت: قول مي دهم با درايت دايي از فوتبال روز دنيا و همكارانش در تيم ملي به عنوان تيم نخست به جام جهاني 2010 صعود خواهيم كرد./158
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن