تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار سمنان: احزاب بايد به وحدت و انسجام جامعه كمك كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار سمنان: احزاب بايد به وحدت و انسجام جامعه كمك كنند
سمنان - معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان گفت: احزاب بايد به وحدت و انسجام جامعه كمك و با پايبندي به اصول اسلامي، حفظ هويت اسلامي، شناخت مشكلات و تهديدات و آسيب هاي دروني و بيروني براي معنابخشي به كاركردهاي حزبي تلاش كنند.


"احمد عجم" روز شنبه در جلسه احزاب و تشكل هاي سياسي استان سمنان تعامل ميان احزاب و حكومت را ضروري خواند و افزود: احزاب بايد مسايل مربوط به كشور و استان را رصد و ديده باني كنند.
وي گفت: احزاب و جمعيت ها براي فعاليت آزاد هستند مگر اينكه اصول اساسي ديني و قانوني را تقض كنند.
وي بر ضرورت رعايت اصل رهبري و ولايت، اصول آزادي و استقلال و نيز وحدت ملي توسط احزاب تاكيد كرد و افزود: براي فعاليت قانوني در سطح كشور و استان بايد ساز و كار قانوني طي شود.
وي گفت: هر حزب اگر بخواهد بماند بايد بتواند با مردم ارتباط و تعامل و مفاهمه درستي داشته باشد و رفتارهاي حزبي نبايد تبديل به يك مجموعه صرفا مخالفت كننده تبديل شود.
عجم خاطرنشان ساخت: اگر انتقادها از سر دلسوزي و خيرخواهي باشد هم مسوولان و هم مردم اعتماد مي كنند و اين امر موجب اعتماد مردم و مسوولان به احزاب شده و گرايش مردم به احزاب را افزايش خواهد داد.
وي مخاطب شناسي، دشمن شناسي، اقتضاي زمان و مكان را از شاخصه هاي مناسب و اصلي براي فعاليت حزبي دانست و گفت:براي بيان انتقادها و راهكارها بايد اين ويژگي ها مدنظر قرار گيرد.
وي ترجيح مسايل اصلي نظام و انقلاب بر مصالح و مسايل حزبي را اصل اساسي فعاليت هاي احزاب برشمرد و گفت: تقويت قوه شناخت براي شناسايي آسيب هاي نظام مي تواند كار مشترك دولت و احزاب باشد.
عجم يكي از اهداف جلسه با احزاب را تقويت نقاط مشترك دانست و افزود: تلاش بر اين است تا با پرهيز از استفاده ابزاري از احزاب، يك جريان هميشه ساري و جاري در استان داشته باشيم.
معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان گفت: در اين استان كار حزبي و تنوع حزبي چشمگير و زياد نيست و احزاب موجود فعاليت گسترده اي ندارند.
در اين نشست نمايندگان احزاب و انجمن هاي استان شامل خانه كارگر، جبهه مشاركت اسلامي، خانه كشاورزي و حزب موتلفه اسلامي مسايل و مشكلات خود را بيان كردند.
ك/1 599/608/508 شماره 643 ساعت 15:11 تمام
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن