تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به رغم كاهش قيمت نفت وزير انرژي ونزوئلا بر اجراي پروژه هاي توسعه نفتي در اين كشور تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به رغم كاهش قيمت نفت وزير انرژي ونزوئلا بر اجراي پروژه هاي توسعه نفتي در اين كشور تاكيد كرد
خبرگزاري فارس: وزير انرژي ونزوئلا با تاكيد بر اجراي پروژه هاي نفتي به رغم كاهش قيمت نفت گفت: اگر اين پروژه ها را متوقف كنيم در مدت پنج سال ديگر قادر به توليد نخواهيم بود.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از آژانس بوليواري ونزوئلا،پنجاه شركت نفتي بين المللي علاقه مندي خود براي همكاري با ونزوئلا در پروژه هاي اكتشاف و بهره برداري نفت در اين كشور را اعلام كرده اند.
رافائل راميرز وزير انرژي و نفت ونزوئلا با اعلام اين مطلب گفت: چهار طرح اكتشاف در حوزه نفتي "اورينوكو" در سال آينده به مزايده گذاشته خواهد شد.
راميرز افزود: به رغم سقوط قيمت هاي جهاني نفت و بروز بحران مالي بين المللي، كشورهاي توليد كننده مانند ونزوئلا ناگزير به ادامه طرح هاي توسعه اي خود هستند چرا كه اگر پروژه ها را متوقف كنند در مدت پنج سال ديگر قادر به توليد نخواهند بود.
وزير انرژي و نفت ونزوئلا كه در برابر نمايندگان چند شركت نفتي بين المللي در كاراكاس سخن مي گفت اعلام كرد مشاركت در چهار پروژه بهره برداري در حوزه "اورينوكو" آوريل سال آينده به مزايده گذاشته خواهد شد و انتظار مي رود كه از سال 2011 هر يك از اين طرح ها منجر به توليد 100 هزار بشكه نفت در روز شوند.
به گفته راميرز در هر يك از چهار پروژه ياد شده تا سال 2015، دويست هزار بشكه نفت در روز توليد خواهد شد.
انتهاي پيام/
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن