تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821377073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان انرژي اتمي از پايان نامه‌هاي با موضوع هسته‌اي حمايت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سازمان انرژي اتمي از پايان نامه‌هاي با موضوع هسته‌اي حمايت مي‌كند
سياسي. هسته‌اي . سازمان انرژي اتمي . حمايت مالي
سازمان انرژي اتمي از پايان نامه‌هاي دوره‌هاي كارشناسي ارشد و دكترا در زمينه صنعت هسته‌اي كشور حمايت مالي و تجهيزاتي مي‌كند.

محسن دلاويز سخنگوي سازمان انرژي اتمي ايران روز چهارشنبه به خبرنگار سياسي ايرنا گفت: اين سازمان در راستاي گسترش پژوهش‌هاي بنيادي ، كاربردي و توسعه‌اي در زمينه پروژه‌هاي صنعت هسته‌اي كشور و به منظور استفاده از ظرفيت تحقيقاتي دانشگاهها و مراكز تحقيقاتي از پايان نامه‌هاي مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا در محورهاي پژوهشي مورد نظر حمايت مالي و تجهيزاتي مي‌كند.

سخنگوي سازمان انرژي اتمي اظهار داشت: سقف حمايت از پايان نامه‌ها در مقطع كارشناسي ارشد ‪ ۳۰‬ميليون ريال و براي مقطع دكتراي تخصصي ‪ ۶۰‬ميليون ريال است.

وي افزود: محورهاي پژوهشي مورد نظر سازمان انرژي اتمي ايران، چرخه سوخت هسته اي، نيروگاه هسته اي، پزشكي هسته اي، كاربرد پرتوها، مدريت و سياستگذاري توسعه است.

سخنگوي سازمان انرژي اتمي اضافه كرد: در زمينه چرخه سوخت هسته اي، موضوعات مورد نظر شامل اكتشاف و استخراج اورانيوم و توريم، روش‌هاي فراوري اورانيوم، بهبود و توسعه روش‌هاي غني‌سازي اورانيوم، توليد مواد مورد نياز صنعت هسته‌اي ، صنعت جوش در تاسيسات هسته‌اي ، فراوري چرخه ساخت توريم، اقتصاد چرخه سوخت وروش‌هاي جديد آمايش و پردازش پسمان‌هاي هسته‌اي مي‌باشد.

دلاويز تصريح كرد: در زمينه نيروگاه هسته‌اي نيز موضوعات مورد نظر سازمان انرژي اتمي شامل محاسبات قلب راكتور و توسعه كدهاي محاسباتي مربوطه، محاسبات ترموهيدروليك راكتور و توسعه كدهاي محاسباتي مربوطه و آناليز ايمني نيروگاههاي هسته‌اي و توسعه كدهاي محاسباتي مربوطه است.

به گفته وي، طراحي و ساخت سيستم‌هاي اندازه‌گيري و كنترل و مانيتورينگ نيروگاههاي هسته اي، آناليز تنش سيستم‌هاي مكانيكي نيروگاههاي هسته‌اي و توسعه كدهاي محاسباتي مربوطه، محاسبات حفاظ در نيروگاههاي هسته‌اي و توسعه كدهاي محاسباتي مربوطه از موضوعات مورد حمايت مالي و تجهيزاتي سازمان انرژي اتمي قرار مي‌گيرد.

سخنگوي سازمان انرژي اتمي گفت: در بخش نيروگاه هسته‌اي مديريت سوخت نيروگاههاي هسته‌اي و توسعه كدهاي محاسباتي مربوطه، امكان سنجي طراحي و ساخت نيروگاههاي هسته‌اي نسل جديد و پيشرفته در كشور، طراحي سازه‌هاي پيش تنيده نيروگاهي و استفاده از سوخت توريم در نيروگاهها نيز از ديگر موضوعات مورد حمايت سازمان انرژي اتمي است.

دلاويز اضافه كرد: در بخش پزشكي هسته‌اي نيز پايان نامه‌ها و رساله‌هايي با موضوع توليد انواع راديو داروها و در بخش كاربرد پرتوها موضوعات پرتو فراوري مواد و تجهيزات پزشكي، طراحي و ساخت سيستم‌هاي پرتودهي الكترون و گاما، كاربرد پرتوها در اصلاح و توليد محصولات زراعي و كشاورزي و كاربرد پرتوها در توليد محصولات پليمري و لوله‌هاي قابل انقباض حرارتي مورد نظر سازمان انرژي اتمي مي‌باشد.

به گفته وي، در بخش مديريت و سياستگذاري توسعه نيز رساله‌ها و پايان نامه هايي با موضوعات توسعه منابع انساني در صنعت هسته‌اي و مديريت پسمان‌هاي هسته‌اي مورد حمايت مالي سازمان انرژي اتمي قرار مي‌گيرد.

دلاويز اظهار داشت: بر اساس فراخوان حمايت مالي از پايان نامه‌هاي كارشناسي ارشد و دكترا، متقاضيان مي‌توانند با در نظر گرفتن محورهاي پژوهشي ياد شده، فرم پيشنهاد موضوع پايان نامه را از سايت اينترنتي اين سازمان به آدرس ‪ www.aeoi.org.ir‬دريافت كنند.

وي افزود: متقاضيان پس از تكميل فرم ، آن را به منظور ارزيابي و بررسي در كميته حمايت از پايان نامه با امضاي استاد راهنما بايد به مركزآموزش و بهسازي نيروي انساني سازمان انرژي اتمي ايران ارايه كنند.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن