تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800457027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل تامين اجتماعي كردستان: 400 واحد مسكوني براي مستمري بگيران تامين اجتماعي احداث مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل تامين اجتماعي كردستان: 400 واحد مسكوني براي مستمري بگيران تامين اجتماعي احداث مي‌شود
خبرگزاري فارس: مديركل سازمان تامين اجتماعي كردستان گفت: در سال‌جاري 400 واحد مسكوني براي مستمري بگيران تامين اجتماعي استان كردستان احداث خواهد شد.


محمد‌حسن حنيفي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج افزود: در حال حاضر بيش از 419 هزار بيمه شده و مستمري بگير و افراد تحت تكفل آنها از خدمات و حمايت‌هاي هجده‌گانه بيمه‌اي تامين اجتماعي استان بهره‌مند هستند.
وي ادامه داد: اين خدمات و حمايت‌ها در يازده شعبه و يك كارگزاري به بيمه شد‌گان و مستمري بگيران ارائه مي‌شود.
حنيفي اظهار داشت: در سال جاري در زمينه تعهدات بلند مدت و پرداخت مستمري به بازنشستگان از كار افتادگان و بازماندگان بيش از 155 ميليارد ريال پرداخت شده است.
وي تصريح كرد: سازمان تامين اجتماعي استان كردستان در زمينه تعهدات كوتاه مدت و غرامت دستمزد ايام بيماري و بارداري ارتروز و پروتز بيش از 16 ميليارد ريال به مقرري بگيران پرداخت شده است.
حنيفي اضافه كرد: سازمان تأمين اجتماعي استان كردستان براي كمك به بيمه شد‌گان و مستمري بگيران سازمان هر ساله در سه نوبت تسهيلاتي به عنوان وام خريد و احداث مسكن وام قرض الحسنه تحصيلي و ازدواج پرداخت مي‌كند.
وي افزود: در سال جاري مبلغي بالغ بر 840 ميليون ريال بودجه براي تسهيلات به مستمري بگيران در قالب وام قرض الحسنه و خريد و احداث مسكن اختصاص يافته است.
مدير كل سازمان تامين اجتماعي استان كردستان ادامه داد: در سال‌جاري اين اداره كل در صدد است در يكي از بوستان‌هاي شهر سنندج تحت عنوان خانه مهر با فراهم كردن امكانات رفاهي است.
وي اظهار داشت: اين اقدام در راستاي ساماندهي اوقات فراغت بازنشستگان و مستري بگيران تأمين اجتماعي با اختصاص بودجه‌اي بالغ بر 4ميليارد ريال در زميني به مساحت 900 متر صورت گرفته است.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 7 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن