تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817657598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده پليس راه كشور اعلا م كرد: 687 تصادف در 2 روز


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: فرمانده پليس راه كشور اعلا م كرد: 687 تصادف در 2 روز
تعطيلات آخر هفته و افزايش مسافرتها در كشورباز هم حادثه ساز شد و تصافهاي زيادي را به همراه داشت. به نحوي كه به گفته فرمانده پليس راه كشور تنها طي 2 روز از اين تعطيلات 687 فقره تصادف در سطح جاده هاي سراسر كشور رخ داد كه كشته ها و مجروحان زيادي به همراه داشت. فرمانده پليس راه كشور با اشاره به وقوع 687 فقره تصادف در طول دو روز پاياني تعطيلات در جاده هاي كشور گفت: بر اساس آمارها، انحراف به چپ، توجه نكردن به جلو و تخطي از سرعت مطمئنه بيش ترين علل وقوع تصادفات در اين مدت بوده است.سنگين ترين تصادف ساعت 18 روز پنج شنبه در كيلومتر 80 اتوبان تهران -قم تصادف سنگيني ميان بيش از 35 دستگاه خودرو سواري رخ داد.در ساعت 18 عصر روز پنج شنبه 2 آبان 87 ماموران پليس راه مستقر در اتوبان تهران -قم از وقوع يكي از مهيب ترين تصادفات سال باخبر شدند.ماموران با حضور در محل حادثه واقع در 40 كيلومتري شهر قم دريافتند 35 دستگاه خودرو سواري اعم از پژو 206، پيكان، پژو 405، تويوتا كمري، ماكسيما و يك دستگاه خودروي نيسان به يكديگر برخورد كرده اند و تعداد زيادي از شهروندان در اين حادثه مجروح شده اند.يكي از مسئولان پليس راه حاضر در صحنه در خصوص علت وقوع اين حادثه گفت: هنوز علت دقيق وقوع حادثه مشخص نشده است، اما پيش بيني اوليه انحراف به چپ يك دستگاه خودرو 206 به نظر مي رسد.به گفته پليس راه ناجا علت اين حادثه انحراف به چپ يك دستگاه اتوبوس بوده است كه اين امر موجب شد 35 دستگاه خودرو به صورت مقطعي به هم برخورد كنند. لازم به ذكر است بيش از 30 نفر از شهروندان در اين تصادف به شدت مجروح شدند كه حال 5 نفر از آنان وخيم بوده كه اين افراد توسط اورژانس به شهرستان قم منتقل شده اند. تا چند ساعت بعد از اين تصادف كيلومتر 60 اتوبان تهران قم تا كيلومتر 80 محل وقوع حادثه داراي ترافيك بسيار سنگيني بود به گونه اي كه مسير 20 كيلومتري را رانندگان ظرف مدت يك ساعت طي مي كردند همچنين سطح اتوبان در اين نقطه مملو از خرده شيشه هاي به جا مانده از تصادف بود كه ماموران نيروي انتظامي در تلاش براي پاكسازي آن بودند.
12 مجروح در واژگوني اتوبوس در محور «زنجان -تبريز»
در حادثه ديگرواژگوني اتوبوس در اتوبان تبريز زنجان 12 مصدوم بر جاي گذاشت. اين حادثه ساعت يك بامداد شنبه اتفاق افتاد كه در پي آن دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و يك دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شدند. در پي اين حادثه 9 تن از مصدومان توسط اورژانس 115 و سه نفر توسط آمبولانس هلال احمر، به بيمارستان امام حسين (ع) هشترود منتقل شدند. بنا بر اين گزارش، 5 نفر از مصدومان براي درمان تخصصي به بيمارستان هاي شهدا و امام رضا (ع) تبريز منتقل شدند. به گفته اتاق هدايت عمليات بحران وزارت بهداشت (EOC) اين حادثه كشته اي نداشته است.
واژگوني وانت حامل افغاني ها
يك وانت بار حامل اتباع كشور افغانستان در محور «ميناب بندرعباس»، دو راهي چاه فعله واژگون شد. اين حادثه كه جمعه شب اتفاق افتاد، 5 مصدوم و يك كشته بر جاي گذاشت. بنا بر اين گزارش، اين حادثه ساعت 51:22 به اورژانس 115 اعلام شد كه حدود 10 دقيقه بعد، دو دستگاه آمبولانس در محل وقوع حادثه حاضر شدند. بر اساس گفته اتاق هدايت عمليات بحران وزارت بهداشت (EOC) از ميان مصدومان يك نفر در محل وقوع به طور سرپايي درمان و چهار نفر به بيمارستان منتقل شدند. همچنين واژگوني يك دستگاه وانت تويوتا در محور «زابل دوست محمد»، 8 مجروح و دو كشته بر جاي گذاشت. اين حادثه در ساعت 51:15 روز جمعه اتفاق افتاد كه در پي آن دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل وقوع حادثه اعزام شدند. بنابراين گزارش مصدومين به بيمارستان اميرالمومنين (ع) زابل منتقل شدند. به گفته اتاق هدايت عمليات بحران وزارت بهداشت (EOC) كمك هاي اوليه براي مصدومان اين حادثه انجام شده و هم اكنون نيز در حال درمان هستند. اين تنها گوشه اي از 687 فقره تصادفات تعطيلات آخر هفته بود و از مابقي تصادفات تا لحظه مخابره اخبار، خبري روي تلكس خبرگزاري ها نرفته بود.
 شنبه 4 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن