تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819350004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضورايران دررقابتهاي دوچرخه سواري كوهستان قهرماني اسيا براي دومين بار


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: حضورايران دررقابتهاي دوچرخه سواري كوهستان قهرماني اسيا براي دومين بار
تهران / واحد مركزي خبر / ورزشي 1387/08/01
مربي تيم ملي دوچرخه سواري كوهستان كشورمان گفت :براي دومين بار در رقابتهاي دوچرخه سواري كوهستان قهرماني اسيا شركت مي كنيم .
فرهاد عصفوري در گفتگوي تلفني با خبرنگار واحد مركزي خبرگفت :تيم ملي دوچرخه سواري كوهستان كشورمان متشكل از مهدي عباس زاده، پرويز مرداني، محمد وصال، محمدباقر مرتضوي، علي اكبر ميجوجي، ارسلان تورگلي، احمد بلوس ، حسين رفيعي در دو بخش دانهيل و كراس كانتري در رقابتهاي دوچرخه سواري كوهستان كه 15 تا 20 آبان در كاتماندو نپال برگزار مي شود ، شركت مي كند.
وي با بيان اينكه محمد نوري، فرزاد شكري و عليرضا محمدي ديگر ركابزنان تيم ملي اين تيم را در سفر به نپال بعنوان دوچرخه سواري جانشين همراهي مي كنند افزود :اين براي دومين بار است كه تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان در رقابتهاي قهرماني اسيا شركت مي كند.
عصفوري اضافه كرد:تيم ملي كشورمان در نخستين حضور خود در رقابتهاي دوچرخه سواري قهرماني اسيا كه در چين برگزار شد به سبب نداشتن نماينده در بخش بانوان رتبه تيمي مناسبي كسب نكرد و در بخش انفرادي هم رتبه اي بالاتر از نهمي نداشت .
وي درباره انتخاب ركابزنان حاضر در اين رقابتها گفت :اين ركابزنان در مرحله اول اردو كه 13تا 20 مهر در زنجان برگزار شد از ميان 35ركابزن انتخاب شدند .
مربي تيم ملي دوچرخه سواري كوهستان افزود :مرحله دوم اردوي تيم ملي دوچرخه سواري كوهستان از شنبه در تهران اغاز شده و تا روز اعزام ادامه دارد .
ياداور مي شود رقابتهاي دوچرخه سواري كوهستان قهرماني اسيا در كاتماندو نپال برگزار مي شود .
0001/10105/93
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 637]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن