تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير ستاد ربع قرن در مراسم تقدير از كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي: دانشگاه آزاد اسلامي روند اعزام دانشجو به خارج را كاهش داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دبير ستاد ربع قرن در مراسم تقدير از كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي: دانشگاه آزاد اسلامي روند اعزام دانشجو به خارج را كاهش داده است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مراسم تقدير از كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي به همت ستاد عملكرد ربع قرن دانشگاه با حضور خانواده آنها در واحد علوم و تحقيقات برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از روابط عمومي واحد علوم و تحقيقات، مهندس حمزه كرمي دبير ستاد عملكرد ربع قرن دانشگاه آزاد اسلامي در اين مراسم با اشاره به نقش اين دانشگاه در شكستن سد كنكور تصريح كرد: دانشگاه آزاد اسلامي كه در ابتداي انتقلاب با تدبير مسوولان ارشد نظام و حمايت امام خميني (ره) راه اندازي شد، روند رو به رشد اعزام دانشجو به خارج از كشور را كاهش داد.
وي افزود: در ابتداي انقلاب و حتي سال هاي بعد به دليل عدم ظرفيت دانشگاه هاي دولتي در پذيرش دانشجو و حساسيت جوانان و خانواده آنها براي تحصيلات، بسياري ترجيح مي دادند كه براي رفع اين خلاء به خارج از كشور بروند كه خوشبختانه تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي در بسياري از مناطق دور و نزديك كشور نه تنها اين روند را كاهش داد، بلكه دغدغه هاي رواني جوانان و خانواده آنها را نيز از بين برد.
كرمي در بخش ديگري از سخنانش دانشگاه آزاد اسلامي را دانشگاه بدون نفت ناميد و خاطر نشان كرد: افتخار دانشگاه آزاد اسلامي اين است كه پس از ربع قرن فعاليت، بدون هيچ گونه كمك دولتي و تنها با سرمايه مردم و شهريه دانشجويان پا گرفته و موفق شده است.
وي ادامه داد: اين افتخار در حالي است كه شهريه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي تنها يك ششم هزينه دانشجويان دانشگاه هاي دولتي است، اما اين هزينه چون غير مستقيم از مردم گرفته مي شود، حساسيت زا نشده است.
مشاور رييس دانشگاه آزاد اسلامي اخذ شهريه را بهانه مخالفان دانشگاه عنوان و تصريح كرد: مخالفان چشم بر موفقيت ها، عملكردها و دستاورهاي كم نظير دانشگاه آزاد اسلامي كه تنها در طول 25 سال به دست آمده، بسته اند و مديريت موفق اين مجموعه منحصر به فرد را تاب نمي آورند.
وي يكي از راه هاي مقابله با مخالفان را، اطلاع رساني موفق از دستاوردهاي دانشگاه به ويژه توسط كاركنان و خانواده آنها عنوان كرد و افزود: تقدير از كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي و خانواده آنها كه تلاش فراواني در تحقق اهداف دانشگاه داشته اند و آگاهي آنها از دستاوردهاي علمي، پژوهشي، تحقيقاتي و آزمايشگاهي مي تواند گام مناسبي جهت ارايه اين موفقيت ها به افكار عمومي باشد.
دبير ستاد عملكرد و ربع قرن دانشگاه آزاد اسلامي همچنين با اشاره به نقش كاركنان و خانواده آنها در شاد كردن دل صدها هزار نفر از دانشجويان تصريح كرد: اين افتخار بزرگي است كه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي با بيش از 60 هزار پرسنل و اعضاي هيات علمي توانسته به مردم ايران آرامش روحي هديه كند و قطعا در اين ميان نقش كاركنان زحمتكش و خانواده آنها انكار ناپذير است.
وي در ابتداي اين مراسم پيام دكتر جاسبي رييس دانشگاه آزاد اسلامي خطاب به همكاران و خانواده آنها را قرائت كرد. در اين پيام آمده است:
بيش از 25 سال از عمر دانشگاه آزاد اسلامي مي گذرد، دانشگاهي كه با عنايت حضرت امام رضوان الله تعالي عليه و همت همكاران و بدون اعتبارات و بودجه هاي نفتي و دولتي امروز به بزرگترين دانشگاه حضوري جهان تبديل شده و خيل عظيم جوانان اين مرز و بوم را در آغوش پرمهر خويش جاي داده است. در اين مسير پر فراز و نشيب سختي هاي بسيار تحمل كرديم كه بازگويي آن خود يك مثنوي بزرگ است.
دكتر جاسبي افزوده است: خداوند بزرگ را شاكريم زيرا امروز نتيجه كار مجموعه همكارانم، تربيت حدود 5/2 ميليون فارغ التحصيل و 5/1 ميليون دانشجو و تاسيس 357 واحد و مركز آموزشي در سراسر كشور است كه مايه مباهات و افتخار است.
در اين راه مديريت دانشگاه تنها نبود مديران، اساتيد و كارمندان سخت كوش و متعهد در همه مشكلات و ناملايمات حضوري ارزشمند داشتند.
شنيدن تهمت هاي ناروا و ناسپاسي، توطئه و تخريب، هيچگاه اين مجموعه بزرگ را از رسالت اصلي خود كه خدمت به نظام و انقلاب و جوانان بي پناه اين مرز و بوم بود، بازنداشت و امروز كه 25 سال از عمر دانشگاه گذشته است به دوران تثبيت و ارتقاء كيفي دانشگاه رسيده ايم./05/02/120
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن