تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820335895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش هفتگي فيلم‌ها/جرج دبليو بوش در سينماهاي آمريكا شكست خورد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش هفتگي فيلم‌ها/جرج "دبليو" بوش در سينماهاي آمريكا شكست خورد
فيلم سينمايي "دبليو" به كارگرداني اليور استون درباره رئيس جمهوري جنجالي ايالات متحده در نخستين هفته اكران در آمريكاي شمالي با 5/10 ميليون دلار فروش فيلم چهارم هفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسوشيتدپرس اعلام كرد رده اول جدول فروش هفتگي را فيلم جنايي "مكس پين" با بازي مارك والبرگ از آن خود كرد كه بر مبناي يك بازي رايانه‌اي معروف به همين نام توليد سال 2001 ساخته شده است.

فيلم درجه PG-13 "مكس پين" به كارگرداني جان مور در اولين هفته نمايش در 3376 سينما 18 ميليون دلار فروخت. والبرگ در اين پروژه 35 ميليون دلاري نقش پليسي به نام مكس پين را بازي مي‌كند كه براي انتقام از كساني كه خانواده او به شكلي وحشيانه به قتل رسانده‌اند به درون دنياي تبهكاران كشيده مي‌شود.

مارك والبرگ در صحنه‌اي از فيلم "مكس پين"

بو بريجز، ميلا كانيس، كريس اودانل و نلي فورتادو ديگر بازيگران "مكس پين" هستند. كمدي خانوادگي "چي‌وووا بورلي هيلز" با صداي درو باريمور در سومين هفته نمايش 36 درصد تماشاگران خود را از دست داد و در 3239 سينما 2/11 ميليون دلار فروخت و فيلم دوم شد.

مجموع فروش اين فيلم 69 ميليون دلار شده است. "زندگي مخفي زنبورها" به كارگرداني جينا پرينس ـ بيتوود در هفته اول اكران در آمريكاي شمالي در 1591 سينما به فروشي در حد 11 ميليون دلار دست يافت و در رده سوم قرار گرفت.

اين فيلم با بازي داكوتا فانينگ، جنيفر هادسن، كوئين لطيفه، آليشيا كيز و سوفي اوكوندو بر مبناي يك كتاب پرفروش نوشته سو مانك كيد ساخته شده است. داستان سال 1964 در كاروليناي جنوبي روي مي‌دهد و درباره دختري 14 ساله به نام ليلي اوونز است كه اسير خاطرات خود از مادر مرحومش است.

فيلم زندگينامه‌اي "دبليو" با بازي جاش برولين به نقش رئيس جمهور آمريكا در 2030 سينما 5/10 ميليون دلار فروش داشت و در رده چهارم قرار گرفت. فيلمبرداري "دبليو" با بودجه متوسط 25 ميليون دلاري از ماه مه پيش آغاز شد و ساخت آن تنها پنج ماه طول كشيد كه با استانداردهاي هاليوود مدت كمي است.

فيلم جديد استون از آغاز كار در مدار بحث‌هاي سياسي قرار گرفت، به خصوص كه او كار روي "دبليو" را كمتر از يكسال پيش آغاز و تمام كرد فيلم تا پيش از انتخابات رياست جمهوري در نوامبر اكران شود. فيلمنامه را استنلي وايسر از همكاران استون در "وال استريت" نوشته و اليزابت بنكس، جيمز كرامول، الن برستين، تندي نيوتن و جفري رايت در آن بازي كرده‌اند.

"دبليو" داستان زندگي او را از دوران تحصيلي در ييل تا ميدان‌هاي نفتي در تگزاس و در نهايت كاخ سفيد پي مي‌گيرد. "دبليو" با واكنش متفاوت منتقدان روبرو شده و بسياري در اين فكر رفته‌اند كه چطور يك ليبرال دوآتشه مانند استون و خالق داستان‌هاي پارانويايي "جي. اف. كي." و "نيكسن" با موضوع فيلم جديد خود به نسبت بي‌روح برخورد كرده است.

پل دراگابديان رئيس موسسه مديا باي نامبرز كه آمار فروش فيلم‌ها را پيگيري مي‌كند، درباره استقبال ضعيف از "دبليو" گفت: فيلمي از اليور استون درباره جرج بوش لزوما در گيشه موفق نيست. فروش خوب براي چنين فيلمي كاري سخت است.

تريلر حادثه‌اي "تيزبيني" به كارگرداني دي. جي. كاروسو با بازي شايا لابوف در هفته چهارم نمايش با حدود 33 درصد كاهش در 3326 سينما 3/7 ميليون دلار فروخت و در رده پنجم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم 3/81 ميليون دلار شده است.

تريلر سياسي "مجموعه دروغ‌ها" با بازي لئوناردو دي كاپريو و راسل كرو در هفته دوم نمايش 46 درصد تماشاگران خود را از دست داد و در 2714 سينما 8/6 ميليون دلار فروخت و در رده ششم قرار گرفت. اين پروژه 70 ميليون دلاري تاكنون 4/24 ميليون دلار فروش داشته است.

فيلم ترسناك "قرنطينه" ساخته جان اريك داودل نيز در دومين هفته نمايش با 56 درصد كاهش 3/6 ميليون دلار فروخت و ضمن اينكه فيلم هفتم شد مجموع فروش خود را پس از دو هفته به 6/24 ميليون دلار رساند.

فيلم كمدي "فهرست بي‌پايان آهنگ‌هاي نيك و نورا" با نقش‌آفريني مايكل سرا و كت دنينگز در هفته سوم اكران 9/3 ميليون دلار فروش داشت و در رده هشتم قرار گرفت. اين فيلم تاكنون 7/26 ميليون دلار فروخته است.

درام "شب‌ها در رودانتي" با بازي ريچارد گير و دايان لين نيز در 2115 سينما 6/2 ميليون دلار فروخت و فيلم دهم شد. 12 فيلم پرفروش اين هفته در مجموع 4/86 ميليون دلار فروختند كه 10 درصد بيشتر از موعد مشابه پارسال است.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن