تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819479630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشايش جشنواره تئاتر جانبازان اعصاب و روان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گشايش جشنواره تئاتر جانبازان اعصاب و روان
ششمن جشنواره سراسري تئاترجانبازان اعصاب وروان با شركت 28 گروه منتخب به طور همزمان در تهران و پانزده استان گشايش يافت .
به گزارش شبكه خبر به نقل از واحد مركزي خبر، آثار راه يافته به بخش نهايي اين جشنواره كه تا 30 مهر ادامه خواهد داشت ، در سه بخش جانبازان ، ويژه و استان ها اجرا مي شود.

در بخش جانبازان نمايش هاي آن مرد با اسب آمد ، چك يك ميليوني ،خياطي اوس رجب ، ديدار دوستي فيل و مورچه ، يك روز خوب باغبان ، عاشق من ، خبرنگارم و ضررهاي دخانيات در مدت برگزاري جشنواره به روي صحنه مي رود.

نمايش ، فرم موسيقي و حركت كارگاه ، نمايش ايمايي ، نمايش بيمارستاني و كارگاه نمايش جانبازان اصفهان نيز دربخش ويژه به شكل كارگاهي و با حضور بازيگران و عوامل حرفه اي تئات و جانبازان اجرا مي شود.

پانزده نمايش نيز با حضور هنرمندان جانباز در مدت برگزاري جشنواره در مراكز توانبخشي جانبازان استان هاي كشور اجرا مي شود.

مجيد امرايي كارگردان تئاتر و دبير اين جشنواره در مصاحبه با واحد مركزي خبر گفت :تئاتردرماني امروز به عنوان يكي ازپيشرفته ترين شيوه هاي درماني غيردارويي در جهان مورد استفاده كارشناسان حوزه بيماري هاي رواني است .

وي افزود: در مدت چندسال فعاليت تئاتر درماني از نزديك شاهد تاثير شگرف اين امر بر جانبازان بوده ام ، به صورتي كه برخي از آنان پس از مدتي توانستند با خانواده و جامعه به خوبي رتباط برقرار كنند .

دبير جشنواره تئاتر جانبازان اعصاب و روان گفت : با توجه به پيشرفت هاي جهاني حوزه تئاتر درماني در مدت برگزاري جشنواره در شش نشست تخصصي كارگاهي با حضور استادان دانشگاه ، روانشناسان هنرمندان و فعالان تئاتردرماني ضمن آسيب شناسي وضع فعاليت هاي تئاتردرماني كشور و تازه هاي اين حوزه نيز بررسي مي شود.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن