تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820698972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كل دادگستري كهكيلويه و بويراحمد: از تصرف يك هزار و 176 هكتار از اراضي ملي و منابع طبيعي جلوگيري شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس كل دادگستري كهكيلويه و بويراحمد: از تصرف يك هزار و 176 هكتار از اراضي ملي و منابع طبيعي جلوگيري شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - ياسوج
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اقتصادي

رييس كل دادگستري كهكيلويه و بويراحمد گفت: در جهت برخورد قاطع با كساني كه سعي دارند با تصرف اراضي بيت‌المال ضربه‌اي به جامعه بزنند از تصرف يك هزار و 176 هكتار از اراضي ملي و منابع طبيعي جلوگيري شد.

دكتر جمادي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا- منطقه كهگيلويه و بويراحمد اظهار كرد: قراردادهاي كه مجريان از تعهدات آن تخلف كرده با دستورات لازم به دفاتر اسناد رسمي فسخ شد و با پيگيري‌هاي مستمر دادگستري استان و همكاري مقامات اجرايي مشكل كارخانه قند ياسوج به عنوان بزرگترين واحد صنعتي استان برطرف شد.

وي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري و اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي و بخشنامه‌هاي ارسالي از سوي آيت الله شاهرودي از تشكيل كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاري در استان خبر داد و تصريح كرد: اين كميته تضمين سلامت و امنيت اقتصادي و همچنين حمايت از سرمايه گذاران در مالكيت مشروع آنان را بر عهده دارد.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اين‌كه شوراهاي حل اختلاف نمادي از مشاركت مردم در اجراي عدالت بوده و تقويت آن بسترهاي لازم را براي اجراي سياست قضايي فراهم مي‌سازد و به علاوه رويكرد ترميمي به عدالت را جايگزين رويكرد كيفري مي‌كند، تقويت و توسعه كيفي شوراهاي حل اختلاف به عنوان يك سياست جدي، مد نظر قرار گرفته است.

رييس كل دادگستري كهكيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: در شوراي حل اختلاف استان در شش ماهه اول سال جاري تعداد 18370 فقره پرونده وارده داشته‌ايم كه تعداد 17925 فقره آن مختومه شده و از اين تعداد 6440 فقره از پرونده‌هاي مختومه يعني حدود 36 درصد منجر به صلح و سازش شده است كه در مقايسه با شش ماهه اول سال قبل حدود 28% افزايش وارده داشته‌ايم.

جمادي گفت: با توجه به رسالت اصلي شوراهاي حل اختلاف در خصوص حصول سازش، عملكرد اين شوراها در سطح استان بيانگر تحقق اهداف مورد نظر بوده و در زمينه برقراري صلح و سازش در سطح كشور در رتبه‌هاي برتر قرار داريم مضافا در نيمه اول سال 1387 با تلاش شوراي حل اختلاف استان به سه فقره قتل عمدي مصالحه شده است.

وي عنوان كرد: در راستاي پيشگيري از وقوع جرم تشكيل شوراي استاني پيشگيري از وقوع جرم، شناسنامه دار كردن مجرمان حرفه‌اي و سابقه دار، شناسايي نقاط و محله‌هاي جرم خيز جهت اعمال نظارت‌هاي لازم، آموزش ضابطان و نظارت بر آنها، تهيه طرح پيشگيري و مقابله با نزاع‌هاي دسته جمعي، فعاليت ستادهاي مردمي پيشگيري و حفاظت اجتماعي، اقدامات لازم جهت تدوين نظام آمار جنايي، برگزاري منظم جلسات ستاد پيشگيري و مقابله با جرايم خاص استان و اتخاذ تصميم لازم جهت پيشگيري و مقابله با جرايم بويژه قتل عمد، آدم ربايي، مزاحمان نواميس و اموال، سارقان خودرو، منازل و احشام، تهيه و تكثير آثار فرهنگي غير مجاز و مبتذل، كشت خشخاش و ايجاد امنيت در مناطق تفريحي در دستور كار قرار گرفته است.

انتهاي پيام
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن