تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتبارات موجود كانونهاي فرهنگي هنري مساجد كشور جوابگوي نياز اين نهاد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اعتبارات موجود كانونهاي فرهنگي هنري مساجد كشور جوابگوي نياز اين نهاد نيست
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون اداري مالي ستاد عالي نظارت بر كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كشور گفت: به رغم افزايش، اعتبارات سال جاري اين نهاد جوابگوي حجم بالاي برنامه ها و فعاليتهاي اين ستاد نيست.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، حسين بشيري عصر امروز در نشست خبري با بيان اين مطلب افزود: در سالجاري 116 ميليارد ريال براي اجراي فعاليت ها و برنامه هاي اين نهاد اختصاص داده شده است كه از اين ميزان 40 تاكنون محقق شده است.

وي با بيان اينكه حجم فعاليتهاي اين نهاد چندين برابر سالهاي گذشته رشد دارد، خاطرنشان كرد: كانونهاي فرهنگي هنري مساجد كشور در سال جاري 9عنوان با 37 زير فعاليت در دستور كار دارد كه اجراي كامل اين برنامه ها نيازمند اعتبارات مورد نياز است.

بشيري با اشاره به رويكرد ديني دولت نهم در اجراي شعار مسجد محوري اظهار داشت: هم اكنون در راستاي تحقق اين شعار چهار هزار و 500 كانون فرهنگي و هنري در سطح كشور در حال فعاليت است و پيش بيني مي شود اين تعداد تا پايان سال جاري، به بيش از شش هزار كانون برسد.

اين مسئول، همچنين از اجراي طرح تلاوت نور در سطح 25 هزارمسجد كشور، اهداي 15 هزار جلد قرآن كريم در بين مساجد كشور، اجراي طرح تفسير روزانه قرآن در پنج هزار 635 مسجد، اهداي كتب تفسير به ائمه جماعات مساجد، تشكيل هسته هاي پژوهش در مساجد، تحت پوشش قرار دادن دو ميليون نفر از نوجوانان و جوانان در قالب طرح اوقات فراغت، اجراي پروژه هاي مختلف آموزشي و برگزاري جشنواره هاي فرهنگي و هنري و علمي را از جمله برنامه هاي اين ستاد عنوان كرد.

وي از مساجد به عنوان بهترين مكان براي پرورش و تربيت ديني جوانان و نسلهاي آينده نام برد و گفت: محتوا دار كردن برنامه هاي اين مكان ها در رونق و پويايي مساجد تاثير گذار است.

بشيري در ادامه به فعاليت خبرگزاري شبستان در تمامي استانهاي كشور اشاره كرد و بيان داشت: تا پايان سال جاري در 30 شهرستان كشور نيز نمايندگي خبرگزاري شبستان در كنار نمايندگي هاي استاني راه اندازي و شروع به كار مي كنند.

وي همچنين از چاپ و توليد 15 عنوان كتاب با موضوع نماز و مسجد تا پايان سال جاري توسط اين ستاد در كشور خبر داد.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن