تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820196065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خدمت سربازي دو ماه كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خدمت سربازي دو ماه كاهش يافت
كمالي اظهار داشت : كليه كساني كه در حال حاضر مشغول خدمت هستند و در آينده به خدمت سربازي فراخوان مي شوند مشمول اين مصوبه قرار مي گيرد.
مدير مشمولين ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: با توجه به تعداد مشمولين وظيفه و استقبال گسترده جوانان جهت انجام به موقع خدمت دوره ضرورت و نياز نيروهاي مسلح مدت خدمت سربازي از 20 ماه به 18 ماه كاهش يافت.

به گزارش مهر، سردار موسي كمالي امروز در جمع خبرنگاران گفت : در مناطق محروم مدت خدمت سربازي از 18 ماه به 17 ماه و مناطق عملياتي از 17 ماه به 16 ماه كاهش يافت.

وي گفت : مدت اعتبار اين مصوبه 3 سال است و نحوه اجراي آن از تاريخ 30 آبان 87 ، خدمت يك ماه كاهش و از 30 آذر ماه يك ماه ديگر كاهش مي يابد كه جمعا دو ماه كاهش خواهد داشت. لذا تا پايان آبانماه مدت خدمت سربازي تغيير نمي كند.

كمالي اظهار داشت : كليه كساني كه در حال حاضر مشغول خدمت هستند و در آينده به خدمت سربازي فراخوان مي شوند مشمول اين مصوبه قرار مي گيرد.

مدير مشمولين ستاد كل نيروهاي مسلح در رابطه با معافيت فرزندان جانبازان گفت: افرادي كه 25 درصد جانبازي دارند يك فرزند آنها معاف مي شود اين در حالي است كه در گذشته افرادي كه 30 درصد جانبازي داشتند يك فرزند آنها معاف مي شد.

وي ادامه داد: افرادي كه 30 ماه سابقه جبهه دارند يك فرزند آنها معاف و افرادي كه 60 ماه سابقه حضور در جبهه دارند دو فرزند آنها معاف مي شود اين در حالي است كه در گذشته افرادي كه 40 ماه سابقه حضور در جبهه داشته اند يك فرزند آنها از خدمت سربازي معاف مي شد.

مدير مشمولين ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: مشمولين معاف از خدمت كه بايستي پس از طي دوره آموزش نظامي كارت معافيت دريافت نمايند مدت سه سال بدون طي دوره آموزش نظامي كارت معافيت دريافت خواهند كرد بنابراين از اين افراد تعهد اخذ مي شود كه چنانچه در طول اين مدت آمادگيهاي لازم براي آموزش آنان در نيروهاي مسلح فراهم شود جهت آموزش فراخوان شوند. در غير اين صورت پس از پايان سه سال كارت معافيت آنها به صورت دائم صادر خواهد شد.

كمالي در رابطه با سربازان فراري گفت: بر اساس درخواست رياست قوه قضائيه و موافقت مقام معظم رهبري تعقيب جزايي كليه سربازاني كه تا پايان سال 86 مرتكب غيبت منتهي به فرار شده اند متوقف و به آنان فرصت داده مي شود كه به محل خدمت خود مراجعه و سربازي خود را بر اساس ضوابط جديد انجام دهند.

وي در رابطه با افرادي كه به هر علت از خدمت سربازي ترخيص شده اند، گفت: اين افراد براي خدمت بر اساس ضوابط و قوانين جديد دوره ضرورت را طي مي كنند به اين معني كه اين افراد دو ماه از خدمت سربازي آنها كم مي شود.

سردار كمالي در رابطه با خبر منتشر شده در رابطه با معافيت تيم ملي نوجوانان گفت: شايعه شده است در صورت قهرماني اين افراد اعضاي تيم ملي مشمول معافيت مي شوند كه اين خبر به شدت تكذيب مي شود.

وي همچنين افرادي كه پدر و مادر آنها جمعا با احتساب جانبازي 30 ماه حضور در جبهه ها داشته اند يك فرزند اين افراد از خدمت سربازي معاف مي شود.

خبرگزاري مهر پيش از اين روز 14 مهر از كاهش 60 روز خدمت سربازي خبر داده و اعلام كرده بود جزئيات آن به زودي اعلام مي شود.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 443]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن