تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818979208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول سازمان ليگ جودو: وارث چيزي هستيم كه خودمان نوشته‌ايم اعلام آمادگي تيم‌هاي ليگي محسوس نبوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مسوول سازمان ليگ جودو: وارث چيزي هستيم كه خودمان نوشته‌ايم اعلام آمادگي تيم‌هاي ليگي محسوس نبوده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

مسوول سازمان ليگ جودو گفت: رسما فراخوان تيم‌هاي حاضر در ليگ‌هاي برتر و دسته يك را اعلام كرده‌ايم ولي تاكنون اين اعلام آمادگي محسوس نبوده است.

محمدرضا مينوكده در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ اظهار كرد:‌ با توجه به صحبت‌هاي انجام شده پيشنهاد شد تعدادي از تيم‌هاي ليگ يك وارد دسته برتر شوند و هيات‌ها نيز از طريق تشكيل تيم‌هاي منطقه‌اي فعال شوند.

وي تصريح كرد‌: با نگاه به بيشتر ليگ‌هاي ورزشي ايران از جمله كشتي و واليبال مشخص مي‌شود آنها نيز با شرايط مشابه ليگ جودو رو‌به رو هستند، زيرا سرمايه‌گذاران به دلايل مختلف تمايل كمتري به تيم‌داري از خود نشان مي‌دهند.

مينوكده در ادامه تاكيد كرد:‌ به نظر من، ما وارث آن چيزي هستيم كه خودمان نوشته‌ايم و دست و بال‌مان را مي‌بندد. انجام مسابقات ليگ در سطح نازل كيفي و كمي مفهومي ندارد و بايد برنامه‌ريزي ديگري را جايگزين كرد.

مسوول سازمان ليگ جودو يادآور شد: عدم استقبال باشگاه‌ها از مسابقات ليگ، مطمئنا براي تيم ملي نيز مشكل‌ساز خواهد بود ولي بايد از ديدگاه متفاوتي نيز به موضوع نگريست. در جايگاه باشگاه، انتظار مي‌رود هزينه كردها به طرق مختلف از جمله تبليغات بازگشت داشته باشد. حتي اين بحث مطرح بود ملي‌پوشان بين تيم‌ها تقسيم شوند. بحث اين است كه تا چه حد باشگاه‌ها با اين طرح موافقند، در نهايت بايد با راهكارهايي بينابين كه مورد قبول باشگاه‌ها و ملي‌پوشان‌ باشد، مساله را حل كرد.

رييس كميته داوران فدراسيون جودو، در بخش ديگري از گفت‌و گوي خود با ايسنا، با اشاره به حضور محسن منافي به عنوان نمايند داوري ايران در مسابقات جهاني جوانان به ميزباني بانكوك، درباره روند گزينش نماينده داوري ايران اظهار كرد: مطابق با قوانين جديد، مجموعا 55 سهميه داوري براي قضاوت مسابقات جهاني جوانان در نظر گرفته شده بود كه 13 سهميه به آسيا، 13 سهيمه به آمريكا،‌ 7 سهميه به آفريقا، 19 سهميه به اروپا و 3 سهميه به اقيانوسيه اختصاص يافت. فدراسيون آسيا نيز از مجموع داوران جهاني معرفي شده از طرف فدراسيونهاي ملي 20 داور را به رييس كميته داوران IJF معرفي كرد كه فدراسيون جهاني نيز 13 داور را انتخاب كرد. با اين اوصاف حضور نماينده داوري ايران در مسابقات جهاني جوانان را يك موفقيت مي‌دانيم.

انتهاي پيام
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن