تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816862568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توطئهای علیه اوباما وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: رییس جمهور اسبق آمریكا خاطر نشان كرد كه باراك اوباما به خاطر عدم موافقت فوری با اعزام نیروهای مازاد به افغانستان، به فرمانده نیروهای آمریكایی در افغانستان بیاحترامی نمیكند.او درعین حال ازوجود توطئهای راستگرا علیه اوباما خبر داد.





بیل كلینتون رییس جمهور اسبق آمریكا، گفت: باراك اوباما رییس جمهور آمریكا نه تنها در حال بررسی اوضاع نظامی در افغانستان است، بلكه در حال بررسی این است كه آیا حامد كرزای، رییس جمهور افغانستان واقعا در انتخابات این كشور پیروز شده و میتواند به عنوان یك شریك برای آمریكا و ناتو موثر عمل كند یا خیر.
كلینتون در برنامه "Meet the press" شبكه ان.بی.سی، ضمن دفاع از اوباما خاطر نشان كرد كه رییس جمهور آمریكا باید تصویر كلی از یك روند را ببیند نه فقط چشم انداز نظامی آن را.
دفاع بیل كلینتون از اوباما در حالی انجام شده كه برخی از رهبران محافظهكاران و دموكراتها از اوباما به خاطر عدم موافقت فوری با طرح افزایش نیروها از سوی ژنرال مك كریستال انتقاد كردهاند.
كلینتون گفت: آنچه كه ژنرال مك كریستال گفته، این است كه ما باید نسخه افزایش نیروها در استان الانبار عراق را در افغانستان داشته باشیم. فكر میكنم آنچه كه رییس جمهور میگوید این است كه طرح افزایش نیروهای آمریكایی در افغانستان ممكن است برای موفقیت امری لازم باشد تا بدین وسیله افغانستان امنتر شود. حدس میزنم آنچه كه اوباما میخواهد حل و فصل كند، موضوع انتخابات افغانستان است. بنابراین اوباما قصد ندارد به ژنرال مك كریستال بیاحترامی كند. اوباما نمیتواند فقط موضوع نظامی را در افغانستان ببیند.
بیل كلینتون افزود: اگر القاعده از آزادی حركت در افغانستان برخوردار شود، احتمال هر نوع حمله موفق از سوی این گروه افزایش مییابد كه این حمله نه تنها در آمریكا بلكه در كشوری كه هم پیمان آمریكا است، ممكن است انجام شود و بنابراین ما باید نگران این موضوع باشیم.
رییس جمهور اسبق آمریكا خاطر نشان كرد كه یك توطئه گسترده راستگرا كه زمانی وی را هدف قرار داده بود، در حال حاضر علیه باراك اوباما متمركز است.
بیل كلینتون در پاسخ به سوالی در مورد روابطش با مونیكا لوینسكی این اظهارات را بیان كرد.
پیشتر هیلاری كلینتون همسر بیل كلینتون از "توطئه راست گرا" از سوی دشمنان بیل كلینتون برای تخریب همسرش در این پرونده یاد كرده بود.
بیل كلینتون در پاسخ به سوالی در مورد این كه آیا این توطئه هنوز هم وجود دارد، گفت: بله مطمئنا وجود دارد. اما به شدت توطئه علیه من نیست. این توطئه در حال حاضر بر اوباما متمركز است و دستور كار این توطئه ناكام كردن تلاش های مثبت اوباماست.
ایسنا







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن