تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819282170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل كده بازار فروش گوشي‌هاي داخلي آشفته است


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل كده بازار فروش گوشي‌هاي داخلي آشفته است
با توجه به عدم حمايت‌هاي كافي از سوي دولت، نبود ديدگاه مشخص در خصوص تعرفه واردات گوشي تلفن همراه و به دنبال آن عدم اطمينان توليد‌كنندگان از سياست‌هاي اعلام شده، بازار گوشي‌هاي ساخت داخل آشفته است.


ابراهيم مطلع مديرعامل كارخانجات مخابراتي ايران در گفت‌و‌گو با سيتنا، اظهار داشت: هنوز ديدگاه روشني در خصوص تعرفه واردات گوشي تلفن همراه اعلام نشده و به دنبال آن بستر فروش گوشي‌هاي ساخت داخل از حمايت كافي دولت برخوردار نشده است.
وي افزود: به اين ترتيب بازار آشفته‌اي از گوشي‌هاي ساخت داخل ايجاد شد و متاسفانه هنوز نتوانستيم بخش‌هاي اوليه توليد را كاملا در بازار به فروش رسانيم. مطلع گفت: عدم اطمينان از سياست‌هاي اعلام شده حتي باعث شد تا برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي مدل‌هاي جديد نيز عملياتي نشود. وي با اشاره به ارسال نامه‌هاي مختلف به منظور رسيدگي به اين اوضاع اظهار داشت: همچنان منتظر دريافت پاسخ از مسوولان و راهكار جبران خسارات متحمله هستيم.
مطلع تاكيد كرد: اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و سرمايه‌گذاري بيش از شش‌ميليارد توماني در زمينه توليد گوشي تلفن همراه به پشتوانه شرايط و سياست‌هاي اعلام شده توسط وزارت صنايع، در راستاي حمايت از توليد داخل، انجام شده بود.
وي با اشاره به اعلام تعرفه 60درصدي واردات گوشي تلفن همراه افزود: در حالي كه قرار بود اين تعرفه به مدت چهار سال اعمال شود، اما متاسفانه پس از گذشت يك سال اين تعرفه با تغييرات مواجه شده است. اين درحالي است كه از سال گذشته وزارت صنايع و معادن به رغم انتقادات موجود اعلام كرده كه تعرفه واردات تلفن همراه را از 25‌درصد كاهش نمي‌دهد.
قرار بود كارخانجات مخابراتي ايران تا پايان سال 86، دو‌ميليون گوشي داخلي توليد كند كه گفته مي‌شود تنها 10درصد از اين ميزان توليد شده‌است.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن