تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813108929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد سگ روباتيك با قابليت فرمان برداري


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: توليد سگ روباتيك با قابليت فرمان برداري
يك شركت تحقيقاتي آخرين نمونه از روبات هاي خانگي خود را به شكل يك سگ خانگي ارائه كرد.
با خصوصياتي WowWee » است كه توسط شركت Wrex به گزارش خبرگزاري مهر آخرين نمونه حيوان خانگي روباتيك سگي به نام « ممتاز طراحي و ساخته شده و قيمت آن 99 149 دلار اعلام شده است .
ظاهر اين روبات كمي غيرعادي بوده و توانايي جست و خيز كردن بازي كردن و اطاعت از دستورات را داشته و مي تواند مانند يك سگ واقعي بدود.
اين روبات قابليت چرخاندن سر كشش گوشها و تكان دادن دم را داشته و همچنين قادر به انجام انواع بازيهايي است كه ميان سگهاي داراي حالت شاد و عصباني بوده كه به كمك حالت و تكنولوژي چشمها اين احساسات القا مي شوند . Wrex خانگي متداول است . همچنين ميزان وسيعي از انرژي بدن اين ربات از قبيل زبان گوشها دهان پاها و دم و بقيه قسمت هاي بدن توسط 9 موتور الكتريكي تامين مي شوند.
به برنامه ريزي مجدد نياز داشته باشد اعمال او غير عادي شده و گاهي اوقات از فرمانهاي فرد نيز سرپيچي خواهد كرد . در Wrex زماني كه اين شرايط مي توان با استفاده از صفحه كنترل روبات كه در پشت آن واقع شده است برنامه ريزي مجدد انجام گيرد. اين صفحه كنترل با وجود پيچيدگي ظاهري به گونه اي طراحي شده است كه كودكان به راحتي مي توانند از آن استفاده كنند.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن