تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819091036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنگره بزرگداشت مرحوم آيت‌الله سيدعبدالاعلي سبزواري فراخوان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كنگره بزرگداشت مرحوم آيت‌الله سيدعبدالاعلي سبزواري فراخوان داد
داخلي. اجتماعي. فرهنگي.

كنگره جهاني بزرگداشت مرحوم آيت‌الله‌العظمي سيد عبدالاعلي سبزواري جهت ارايه مقالات به اين كنگره فراخوان داد.

رييس انجمن آثار و مفاخر فرهنگي سبزوار روز پنجشنبه گفت: كنگره جهاني بزرگداشت صدمين سال ولادت حضرت آيت‌الله‌العظمي سيد عبدالاعلي سبزواري ‪ ۲۷‬آذر ماه آتي امسال همزمان با عيد سعيد غدير خم با زهدف ارج نهادن به مقام علم و فقاهت، معرفت و مرجعيت تشيع در شهرهاي قم و سبزوار برگزار مي‌شود.

دكتر حسين بهروان در گفت و گو با ايرنا افزود: عالمان، صاحبان قلم و استادان حوزه و دانشگاه مي‌توانند مقالات خود را در محورهاي تفسير، حديث، فقه، اصول، فلسفه و كلام، مبارزات سياسي و زندگينامه اين عالم عاليقدر تا پايان آبان ماه به دبيرخانه كنگره در قم و سبزوار ارسال كنند.

اين كنگره به همت انجمن اثار و مفاخر فرهنگي سبزوار و همكاري مديريت حوزه علميه سبزوار، مركز مديريت حوزه علميه قم و با مشاركت حوزه علميه نجف و كربلا و ستاد عالي هماهنگي كانونهاي فرهنگي هنري مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان به همكاري تحقيقاتي با كنگره مي‌توانند مقالات خود را به دبيرخانه اين كنگره در شهر قم، بلوار بهار، كوچه هتل‌النبي(ص)، فرعي سوم دست راست، بعد از ميهمانپذير لاله، پلاك ‪ ۲۴‬ارسال كنند.

دبيرخانه كنگره در سبزوار نيز در خيابان بيهق، خيابان مستضعفين، مدرسه اهل‌البيت (ع) با شماره صندوق پستي ‪ ۶۶۳‬مستقر است.

حضرت آيت‌الله‌العظمي سيد عبدالاعلي الموسوي سبزواري فرزند حاج سيد عليرضا در ‪ ۱۸‬ذي الحجه ‪ ۱۳۲۸‬ه.ق در خانداني پرهيزگار و فاضل در سبزوار به دنيا آمد. از سن ‪ ۱۴‬سالگي شروع به آموختن فقه، فلسفه و حكمت كرد و سپس در نجف اشرف به تكميل معلومات خود پرداخت.

وي از سال ‪ ۱۳۶۵‬ه.ق در نجف به تدريس درس خارج فقه و اصول پرداخت و پس از چندي به عنوان مرجع عالي انتخاب شد. بسياري از استادان حوزه‌هاي علميه نجف اشرف، قم و مشهد و افراد مشهوري همچون سيد جمال‌الدين اسدآبادي، سيد جلال‌الدين يزدي و سيد محمدجواد عاملي از طلاب درس وي بوده‌اند.ك/‪۳‬ ‪۶۶۰/۵۸۹/۶۶۳/۷۴۹۹‬
 پنجشنبه 11 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن