تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي آخر هفته/9 فيلم سينمايي در تعطيلات آخر هفته پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فيلم‌هاي آخر هفته/9 فيلم سينمايي در تعطيلات آخر هفته پخش مي‌شود
فيلم‌هاي سرقت بانك، شرم، تيم قرمز، خواب زمين، عكاس سمج، روز هشتم، شمشير در ماه، ازدواج به سبك هندي و جك كانگورو در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فيلم سينمايي "سرقت بانك" پنجشنبه 11 مهر ساعت 22 در قالب برنامه سينما يك از شبكه يك روي آنتن مي‌رود. اين فيلم جنايي به كارگرداني راجر دانلدسن سال 2008 بر مبناي يكي از بزرگترين سرقت‌هاي تاريخ بريتانيا ساخته شد و در آن جيسن استيتم و سافرون باروز نقش‌آفريني مي‌كنند. استيتم ‌در اين فيلم نقش يك تبهكار سابق را به عهده دارد كه براي سرقت از يكي از بانك‌هاي لندن بار ديگر به دنياي جرم و جنايت باز مي‌گردد.

بيشتر منتقدان از فيلم "دستبرد به بانك" استقبال كردند و اين فيلم در وب سايت سينمايي Rotte Tomatoes بر مبناي 126 نقد نوشته شده، 78 درصد راي مثبت را به دست آورد. فروش جهاني فيلم 111 دقيقه‌اي و بريتانيايي "دستبرد به بانك" حدود 46 ميليون دلار بود.

فيلم سينمايي "شرم" به كارگرداني و تهيه‌كنندگي كيومرث پوراحمد جمعه 12 مهر ساعت 16 از شبكه يك روي آنتن مي‌رود. در اين فيلم مهدي باقربيگي، پروين‌دخت يزدانيان، جهانبخش سلطاني و زهره سلطاني بازي كرده‌اند.

در خلاصه داستان فيلم "شرم" آمده است: نوجواني به نام مجيد مشغول ساختن يك فيلم هشت ميليمتري است. او صد تومان از فردي به نام كيوان طلب ­دارد، اما خجالت مي­كشد طلب خود رامطالبه كند. مجيد تمهيدات گوناگوني را براي طلب خود به كار مي‌گيرد تا به طور مستقيم آقا كيوان را به ياد قرضش بيندازد اما هيچكدام موثر واقع نمي‌شود.

فيلم سينمايي "تيم قرمز" پنجشنبه 11 مهر ساعت 23:45 از شبكه دو پخش مي‌شود. اين تريلر جنايي سال 1999 به كارگرداني جرمي هفت و بر مبناي فيلمنامه‌اي از الكس متكالف ساخته شد و در آن پاتريك مالدون، كتي موريارتي، تيم تامرسن و فرد وارد نقش‌آفريني كردند.

فيلم "تيم قرمز" درباره يك مامور خبره وظيفه‌شناس پليس آمريكا است. او درگير سلسله قتلهايي مي‌شود كه در شهر اتفاق افتاده و در آن مجرمان سابقه‌دار كشته مي‌شوند و ...

فيلم تلويزيوني "خواب زمين" ساخته محمدرضا آهنج جمعه 12 مهر ساعت 17:30 از شبكه دو پخش مي‌شود. اين فيلم روايتگر زني جوان و خارجي به نام ماريا است كه براي مشاهده كاملترين و طولاني‌ترين كسوف قرن همراه محسن همسرش به ايران آمده و در روستاي زيبايي كه زادگاه محسن است، اقامت مي‌كنند و ... .

در "خواب زمين" امين زندگاني، فرخ نعمتي، سعيد داخ، حسن اسدي و ... بازي كردند و از عوامل آن مي‌توان به اميرعباس كني طراح و تهيه‌كننده، فديا نورالهيان نويسنده، حسن اسدي مدير توليد، روح اله انصاري تدوين و صداگذاري، داريوش پيرو طراح صحنه و لباس، فرشاد گل‌سفيدي مدير تصويربرداري، محمد قومي طراح گريم و عليرضا كلانتري صدابردار اشاره كرد.

نمايي از فيلم "جك كانگورو"

فيلم سينمايي "عكاس سمج" پنجشنبه 11 مهر ساعت 20:30 از شبكه سه روي آنتن مي‌رود. اين فيلم حادثه‌‌اي سال 2004 به كارگرداني پل آباسكال و به تهيه‌كنندگي مل گيبسن ساخته شد و در آن كول هوزر، تام سايزمور و دانيل بالدوين نقش‌آفريني كردند. داستان درباره يك ستاره هاليوود و يك سانحه رانندگي تراژيك است كه چهار پاپاراتسي عامل آن هستند.

اين فيلم با بودجه‌اي در حدود 15 ميليون دلار ساخته شد و فروش جهاني آن تنها 15 ميليون دلار بود. "عكاس سمج" توليد آمريكا و مدت زمان آن 84 دقيقه است.

فيلم سينمايي "روز هشتم" جمعه 12 مهر ساعت 22:30 در قالب برنامه صدفيلم از شبكه سه پخش شد. اين فيلم بلژيكي به كارگرداني ژاكو وان دورمل توليد سال 1996 بلژيك، فرانسه و بريتانيا و مدت زمان آن 118 دقيقه است. دانيل اوتوي، پاسكال دوكن، ميو ـ ميو و هنري گارسين در اين فيلم نقش‌آفريني مي‌كنند.

داستان فيلم "روز هشتم" درباره دوستي دور از ذهن يك تاجر طلاق‌ گرفته و جواني دچار سندروم داون است. اين فيلم اولين بار در دنيا در جشنواره فيلم كن به نمايش درآمد و اوتوي به خاطر آن برنده جايزه بهترين بازيگر مرد شد. وان دورمل متولد 1957 در بلژيك است. او با اولين فيلم خود "توتو قهرمان" سال 1991 برنده جايزه دوربين طلايي جشنوار كن شد.

فيلم سينمايي "شمشير در ماه" جمعه 12 مهر ساعت 20:30 در قالب برنامه سينما چهار از شبكه چهار پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني كيم اوي ـ سئوك توليد سال 2002 كره جنوبي است و در آن كيم بو جيونگ، چوي مين ـ سو و جو جائه ـ هيون نقش‌آفريني مي‌كنند.

داستان فيلم "شمشير در ماه" در اواخر سلسله جوسئون روي مي‌دهد كه تعدادي از وزيران توسط فردي ناشناس كه روي شمشير آن كلمه شمشير در ماه نوشته شده به قتل مي‌رسند و ...

فيلم سينمايي "ازدواج به سبك هندي" پنجشنبه 11 مهر ساعت 13:30 از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود. اين فيلم محصول 2007 هند است كه به كارگرداني آر. بالكي و نقش‌آفريني آميتاب باچان، تابو، پرش روال و زهره سگال ساخته شده است.

فيلم "ازدواج به سبك هندي" درباره گوپتا يك سرآشپز بداخلاق در يك رستوران هندي در لندن است. او در كار خود خيلي جدي است و به سختي انتقاد را مي‌پذيرد. تا اينكه يك دختر گردشگر هندي به نام نينا به يك پلوي زعفراني او ايراد مي‌گيرد و...

فيلم سينمايي "كانگورو جك" جمعه 12 مهر ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم كمدي سال 2003 به تهيه‌كنندگي جري بروكهايمر با بازي جري اوكانل، آنتوني آندرسن، كريستوفر واكن و استلا وارن ساخته شد. اين فيلم توليد مشترك آمريكا و استراليا را ديويد مك‌نالي به مدت 89 دقيقه كارگرداني كرد.

"كانگورو جك" با بودجه‌اي 60 ميليون دلاري ساخته شد و فروش جهاني آن حدود 89 ميليون دلار بود. اين فيلم درباره نوجواني به نام جك است كه ناپدري بداخلاقي دارد كه مي‌خواهد او را از سرش باز كند. از طرف وي به او ماموريت داده مي‌شود كه پاكت پولي را به استراليا برساند. تا اينكه جك به اتفاق دوست سياه‌پوستش به سفر ايتاليا مي‌رود و ... .
 چهارشنبه 10 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن