تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820173915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكايت سازمان تربيت بدني از دو روزنامه ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: شكايت سازمان تربيت بدني از دو روزنامه ورزشي
وي ادامه داد:‌ ما از تمامي روزنامه هايي كه خبراهانت قطبي به خبرنگاران را چاپ كرده اند شكايت خواهيم كرد و بايد ادعاي خود را ثابت كنند. در غير اين صورت خبر آنها نشر اكاذيب محسوب ميشود و متهم شناخته خواهند شد.
ايلنا: يك عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به اينكه افشين قطبي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اهانت به خبرنگاران را تكذيب كرده است نمي توانيم برخوردي با وي داشته باشيم.

اين عضو فعال هيات مديره پرسپوليس در گفت و گو با ايلنا، افزود: قطبي طي چند روز گذشته بارها در مصاحبه هاي خود اعلام كرده هيچ گاه قصد توهين به خبرنگاران را نداشته است اما متاسفانه برخي افراد با دامن زدن به اين مساله قصد دارند در آستانه ديدار حساس اين تيم برابر استقلال مشكلات حاشيه اي را مطرح كنند.

وي گفت : از آنجا كه سازمان تربيت بدني متولي پرسپوليس است به همين دليل سازمان تربيت بدني و باشگاه پرسپوليس از چند روزنامه اي كه در اين ارتباط نقش داشتند شكايت كرده اند.

وي ادامه داد: در رفتار قطبي با خبرنگاران نبايد يك طرفه به قاضي رفت. خبرنگاري كه خبر كذب ماركو را چاپ كرده بود در مقابل افشين قطبي قرار مي گيرد و مجدداً خبر كذب خود را از قطبي سوال مي كند. سرمربي پرسپوليس نيز به وي مي گويد چرا چنين اخبار دروغي را چاپ مي كنيد. بعد از آن خبرنگار مذكور طي تماسي با روزنامه ها خواستار چاپ برخورد قطبي به او مي شود. سازمان تربيت بدني و باشگاه پرسپوليس اين شخص را شناسايي كرده و به زودي شكايتي عليه وي تنظيم خواهد كرد.

وي ادامه داد:‌ ما از تمامي روزنامه هايي كه خبراهانت قطبي به خبرنگاران را چاپ كرده اند شكايت خواهيم كرد و بايد ادعاي خود را ثابت كنند. در غير اين صورت خبر آنها نشر اكاذيب محسوب ميشود و متهم شناخته خواهند شد. قابل پذيرش نيست كه مديران باشگاه تلاش فراواني انجام دهند تا تيم به آرامش دست يابد و با ارائه بازي هاي قابل قبول هواداران بي شماري را به ورزشگاه بكشانند اما برخي افراد كه حالا در تيم پرسپوليس جايگاهي ندارند با همكاري برخي روزنامه ها بخواهند به تيم ضربه بزنند.

وي گفت: اعضاي هيات مديره و سازمان تربيت بدني سخت پيگير اين مساله هستند تا با اين دسته از افراد برخورد قاطعي داشته باشيم.

اين عضو هيات مديره كه نخواست نامي از وي برده شود در خصوص علت غيبت حسين هدايتي در جلسه ديروز اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: مطرح كردن اين موضوع نيز در راستاي كارشكني همين افراد است كه تلاش مي كنند براي تيم پرسپوليس حاشيه درست كنند. حسين هدايتي به عنوان نماينده باشگاه در جلسه ديگري كه در خصوص جذب اسپانسر برگزار مي شد شركت داشت و به دليل همزماني اين دو جلسه نتوانست در نشست هيات مديره شركت كنند. البته گزارش كاملي از نتايج جلسه فوق به وي ارائه شد.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن