تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816870465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راز اين که مدت طولاني در عشق به سر ببريد در چيست ؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در اين مقاله قصد داريم اين رازها را براي شما فاش کنيم . اين موضوع که با عشق ازدواج کنيم چندان اهميتي ندارد زيرا بسياري از زوجهاي موفق بعد از ازدواج عشق بينشان به وجود آمده است مهم اين است که :

عشقي که بين شما و نامزدتان به وجود ميآيد را به خوبي بتوانيد در دراز مدت حفظ کنيد .


در همين راستا توصيه هايي براي شما داريم :

1- بخاطر علاقه اي که به اطرافيانتان داريد با بروز کوچکترين مشکلي با اطرافيان از او ناراحت نشويد و به نامزدتان پرخاش نکنيد

2- در زندگي قهرمان کسي است که با مشکلاتي که بر سر راهش قرار ميگيرد به درستي بجنگد نه اينکه با رسيدن کوچکترين مشکلي بگريزد ; شما مجهز به بزرگترين سلاح براي مبارزه هستيد ، سلاح شما عشقتان است . از اين سلاح به خوبي استفاده کنيد تا بتوانيد بر مشکلاتتان غلبه کنيد .

3- در زندگيهاي مدرن امروزي که هر دو زوج براي تامين مخارج زندگي بايد شاغل باشند و هر دو در محيط بيرون نيز کار کنند ، فرصت اين که دو زوج يکديگر را ملاقات کنند بسيار کم است ، پس توصيه ميکنيم در اين فرصت محدود و کم به جاي اين که با نامزدتان به نزاع يا دعوا برخيزيد بهتر است با يکديگر در محيطي کاملا آرام صحبت کنيد تا بتوانيد هم خستگي يک روز کاري را از تنتان بيرون کنيد و هم اين که براي يک روز کاري ديگر نيز آماد شويد .

4- هميشه سعي کنيد به صحبتهاي نامزدتان با اشتياق کامل گوش دهيد تا او براي اين که با شما صحبت کند تمايل بيشتري داشته باشد . نه اين که هنگامي که نامزدتان با شما صحبت ميکند کاملا بي تفاوت باشيد يا اين که براي مثال خميازه بکشيد ، خميازه کشيدن شما بزرگترين توهيني است که ممکن است به نامزدتان داشته باشيد زيرا با خميازهتان به او ميگوييد : که از صحبتها و حرفهاي تو خسته شده ام ، فکر نمي کني که بهتر است به صحبتهاي پوچ ات پايان دهي ؟؟ آيا مشاهده ميکنيد با يک حرکت کوچک چقدر ميتوانيد معاني منفي به نامزدتان منتقل کنيد .

5- زمانهايي در زندگي هر شخصي فرا ميرسد که دوست دارد تنها باشد ، تمايل دارد که با افراد ديگر کم تر صحبت کند ; در اين مواقع به نامزدتان پرخاش نکنيد ، اجازه دهيد او مدتي در تنهايي خود باشد اما اجازه ندهيد اين عزلت نشيني به درازا بکشد زيرا در اين صورت عواقب وخيمي براي نامزدتان به دنبال دارد .

6- با ياد آوري خاطرههاي عاشقانهتان ، در طولاني کردن مدت رابطهتان بکوشيد . شما اگر ميخواهيد تا آخر عمرتان مانند دو فرد عاشق زندگي کنيد هر چند وقت با هم به مرور خاطرههاي اول آشناييتان بپردازيد.

7- بعد از بچه دار شدن هيچ گاه عشقي را که به همسرتان داريد با عشقي که به فرزندان داريد جايگزين نکنيد ، زيرا بسياري از خانمها يا حتي آقايان هنگامي که فرزندشان به دنيا ميآيد ، مهر و محبتي که به همسرشان داشتهاند را فراموش ميکنند ، علاقه اشان را نثار فرزندان ميکنند . فرزندان روزي بزرگ ميشوند ، هر يک ازدواج ميکنند و به دنبال زندگي خود ميروند . اگر شما هم چين فردي هستيد توصيه ميکنيم که همين امروز به اين کار پايان دهيد .

8- به نامزدتان ابراز علاقه کنيد به طور مستقيم و با صراحت کامل به او بگوييد که دوستش داريد . هيچ گاه از اين که به نامزدتان بگوييد دوستش داريد خجالت نکشيد يا پيش خود نگوييد اگر به او بگوييم دوستش دارم ، و او به اين موضوع پي ببرد ديگر من را مثل سابق دوست نخواهد داشت .

9- هيچ گاه در برابر دوستان يا اقوامتان همسر يا نامزد خود را بي ارزش نکنيد


10- کتابهايي در رابطه با روابط زن و شوهر بخوانيد تا بتوانيد اطلاعات خود را گسترش دهيد .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن