تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812977252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي: هيچ گاه به خود اجازه نمي دهم به خبرنگاران توهين كنم//واژه Crazy به معناي مردم عاشق است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: افشين قطبي: هيچ گاه به خود اجازه نمي دهم به خبرنگاران توهين كنم//واژه Crazy به معناي مردم عاشق است


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت : به دليل عدم تسلط كامل به زبان فارسي نتوانستم حرف هاي خود را به خوبي به خبرنگاران بازگو كنم و به همين دليل از اين قشر زحمت كش جامعه به دليل مشكلات به وجود آمده عذر خواهي مي كنم و مطمئن باشيد هيچ گاه به خودم اجازه نمي دهم به خبرنگاران توهين كنم.

افشين قطبي در جمع خبرنگاران خاطر پس از ديدار مقابل پگاه خاطر نشان ساخت: من هنوز نتوانسته ام به خوبي به زبان فارسي تسلط پيدا كنم و درگفته هاي خود در بين خبرنگاران اشتباهي داشتم كه اين اشتباهات عمدي نبوده است و فقط به دليل عدم تسلط كامل به زبان فارسي بوده و با زهم از اين قشر زحمت كش عذرخواهي مي كنم.
وي ادامه داد: من نتوانسته ام به خوبي ذهنيتي كه ازحرفهايم دارم را به ديگران نشان دهم چرا كه در گفته هاي خودم با عنوان Crazy برداشت هاي متفاوتي از اين واژه شنيدم و اين در حالي است كه اين واژه به معني مردم عاشق است و من با اين ذهنيت اين واژه را عنوان كردم.
قطبي با اشاره به اينكه بايد فرهنگ فوتبال اصلاح شود گفت: رقابت 16 روزنامه ورزشي باعث مي شود بسياري از از مسائل خلاف واقع جلوه داده شود و من تلاش مي كنم كه هر حرفي را در جاي خودش به كار ببرم و بيشتر روي واژه هاي خارجي تمركز كنم تا اين مسائل پيش نياييد.
وي در پاسخ به سوالي كه چرا درتركيب تيم جابجايي صورت مي گيرد گفت: تمامي اين جابجايي ها به دليل مصدوميت هاست و از آنجايي كه بايد براي 3 جام بجنگيم بايد فرصت را به همه بدهيم تا به ميدان بيايند و به اعتقاد من با ايجاد رقابتها تيم قوي را خواهيم داشت و من نمي خواهم به راحتي رختكن را از دست بدهم.
قطبي با اشاره به كيفيت خوب زمين چمن ورزشگاه آزادي اظهار داشت : زمين چمن ورزشگاه آزادي به نسبت قبل از كيفيت بهتري برخوردار بود ولي به دليل بلند بودن زمين چمن سرعت پاس ها كوتاه شده بود و اين تمركز بازيكنان را كمتر مي كرد.
وي در خصوص عدم حضور دي كارمو در بازي مقابل پگاه اذعان داشت : به دليل آماده نشدنITC، دي كارمو نتوانست در اين بازي به ميدان برود ولي من تمام تلاش ام را به كار خواهم بست تا مشكل وي تا بازي دربي برطرف شود .
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه گفت : بازي كريمي بسيار راضي كننده بود چرا كه من كريمي را فقط در تمرينات ديده بودم و لي در اين بازي حساس توانايي هايش را نشان داد.
وي با تشكر ويژه از دكتر زرينه به خاط برگرداندن توره و سپهر حيدري افزود : تيمي كه مي خواهد قهرمان آسيا شود بايد تمامي عوامل آن در آن نقش داشته باشند و دكتر زرينه به خوبي نقش خود را ايفا كرد .
قطبي اضافه كرد: بازي هاي قبل و بعد از دربي از حساسيت هاي بالايي برخوردار است و خوشحالم كه تواتنستيم در اين بازي بسيار حساس با 3 امتياز شيرين به استقبال دربي برويم هر چند كه در نيمه اول بازي بازي راضي كننده اي نداشتيم و به جز پنالتي و گل هاي كه از دست دايم موقعيت هاي مناسبي را گل به راحتي از دست رفت./120
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن