تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816994971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر احمدى نژاد طى سخنانى در مجمع عمومى سازمان ملل مطرح كرد امپراتورى امريكا در پايان راه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: دكتر احمدى نژاد طى سخنانى در مجمع عمومى سازمان ملل مطرح كرد امپراتورى امريكا در پايان راه
390507.jpg

رئيس جمهور درسخنانى در سازمان ملل و با اشاره به
فعاليت هاى غيرقانونى قدرتهاى بزرگ مطرح كرد
پيشنهاد ايران براى تشكيل كميته خلع سلاح جهانى

وقت آن رسيده آژانس بين المللى گزارش روشنى از فعاليت هسته اى قدرت هاى بزرگ در اختيار جامعه بين المللى قرار دهد گزارش شبكه هاى خبرى از سخنرانى احمدى نژاد

شبكه هاى تلويزيونى منطقه، اروپا و امريكا سخنرانى رئيس جمهورى اسلامى ايران را در مجمع عمومى سازمان ملل متحد به طور زنده و مستقيم پوشش دادند.
شبكه الجزيره اعلام كرد: «نماينده امريكا در هنگام سخنرانى رئيس جمهور ايران در برابر اعضاى مجمع عمومى سازمان ملل متحد، محل اجلاس را ترك كرد، در حالى كه نماينده رژيم صهيونيستى در جلسه حاضر بود و سخنان احمدى نژاد را دنبال كرد.»شبكه خبرى الجزيره گفت: «احمدى نژاد به اعتراضات، تظاهرات و اظهار نظرها عليه شخص خود و كشورش اهميتى نداد، اما به هر حال چهارشنبه در مقر سازمان ملل متحد، به معناى واقعى كلمه به «روز ايرانى» تبديل شد. احمدى نژاد به خوبى مى داند كه ايالات متحده همچنان در حال صف بندى در داخل شوراى امنيت براى اعمال مجازات هاى بيشتر عليه تهران است.»
در ميان شبكه هاى تلويزيونى غرب، شبكه تلويزيونى فاكس نيوز زودتر از ديگر شبكه ها اين سخنرانى را پوشش داد و اندكى پيش از شروع سخنرانى آقاى احمدى نژاد، تصاويرى از فضاى مجمع عمومى سازمان ملل را پخش كرد.
شبكه تلويزيونى فاكس نيوز همچنين بخش هايى كوتاه از نشست مطبوعاتى رئيس جمهور اسلامى ايران را در نيويورك پخش كرد.
اين شبكه در ادامه به پخش بخشى كوتاه از زندگى آقاى احمدى نژاد به نقل از محمد خزايى نماينده ايران در سازمان ملل اكتفا كرد و بلافاصله به بخش هاى خبرى ديگر پرداخت.
شبكه هاى تلويزيونى سى ان ان و بى بى سى و رويترز هم همزمان با آغاز سخنرانى اين سخنرانى را به طور زنده پخش و به زبان انگليسى ترجمه كردند. شبكه اسكاى نيوز نيز دقايقى اين سخنرانى را پخش كرد.
شبكه تلويزيونى العربيه با اندكى تأخير به پخش مستقيم اين سخنرانى و ترجمه آن به زبان عربى اقدام كرد. شبكه هاى تلويزيونى بى بى سى و العربيه كه در خلال سخنرانى دقايقى به پخش برنامه هاى خبرى عادى خود بازگشته بودند بار ديگر به پوشش مستقيم سخنرانى آقاى احمدى نژاد پرداختند.
ريچارد رات خبرنگار شبكه سى ان ان در حوزه سازمان ملل هم گفت:رئيس جمهور ايران در سخنرانى خود در مجمع عمومى سازمان ملل بر دوستى مردم همه كشورهاى جهان تأكيد كرد.
خبرگزارى شين هوا هم از نيويورك گزارش داد محمود احمدى نژاد رئيس جمهور ايران طى سخنانى در اجلاس سالانه مجمع عمومى سازمان ملل ، با دفاع از برنامه هسته اى كشورش ، آن را صلح آميز خواند و از برخى قدرت هاى زورگو به علت مانع تراشى بر سر راه فعاليت هاى هسته اى ايران انتقاد كرد.
خبرگزارى فرانسه هم ضمن بازتاب سخنان رئيس جمهورى اسلامى ايران در مجمع عمومى سازمان ملل متحد اعلام كرد احمدى نژاد در اين نشست گفت:ايران در برابر ارعاب مقاومت خواهد كرد و به دفاع از حقوق خود مبنى بر دستيابى بر انرژى هسته اى صلح آميز ادامه خواهد داد.
خبرگزارى رويترز نوشت: رئيس جمهور ايران بار ديگر بر ايستادگى ملت ايران در برابر قلدرى هاى قدرت هاى سلطه جو و دفاع از حق هسته اى خود تأكيد كرد و افزود ملت ايران طرفدار گفت وگو است اما هيچگاه درخواست هاى غيرقانونى را نخواهد پذيرفت.
اما در حالى كه بسيارى از شبكه هاى غربى و همچنين عربى، سخنرانى آقاى احمدى نژاد را به طور مستقيم و كامل پخش كردند شبكه امريكايى صهيونيستى فاكس نيوز بار ديگر شيطنت كرد و سخنرانى رئيس جمهورى اسلامى ايران را در بخش هايى كه به كشتار مردم عراق و افغانستان و انتقاد از عملكرد نظاميان امريكايى در اين كشورها مربوط مى شد، قطع كرد. مجرى شبكه، بعد از قطع سخنرانى آقاى احمدى نژاد گفت: البته ما به نظارت بر سخنرانى رئيس جمهور ايران ادامه مى دهيم اما تصور نمى كنيم نظر وى درباره ما عوض شود و از ما تعريف كند زيرا وى امريكا را همچنان شيطان مى داند.
همچنين شبكه دوم تلويزيون دولتى روسيه گفت: «محمود احمدى نژاد» رئيس جمهورى ايران بر ضرورت تشكيل كميته ويژه اى براى خلع سلاح اتمى تأكيد كرد.
شبكه «ان.تى.وى» روسيه نيز گفت:مناظره غيرحضورى «احمدى نژاد» با «بوش»مهمترين رويداد روز اول نشست مجمع عمومى سازمان ملل متحد بود.
به گفته اين شبكه، رئيس جمهورى ايران، امريكا را از مداخله در امور داخلى ديگر كشورها برحذر داشت.
شبكه اول تلويزيون روسيه هم با اشاره به اين كه مهمترين رويداد روز نخست نشست مجمع عمومى سازمان ملل روابط ايران و امريكا بود، گفت: «جورج بوش» بار ديگر از تهران كه به ادعاى وى از تروريسم حمايت مى كند ،انتقاد كرد.
«رئيس جمهورى ايران نيز در پاسخ، امريكا را به جاه طلبى هاى امپرياليستى و تلاش براى به اطاعت درآوردن خاورميانه متهم كرد.»
گروه سياسى- دكتر محمود احمدى نژاد، رئيس جمهور، آخرين دقايق روز سه شنبه شب(۱۵:30 به وقت نيويورك) در مجمع عمومى سازمان ملل متحد به سخنرانى پرداخت و مواضع جمهورى اسلامى ايران را در قبال مسايل منطقه اى و بين المللى تشريح كرد. متن كامل سخنرانى رئيس جمهور به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله رب العالمين و الصلوة و السلام على سيدنا و نبينا محمد (ص) و آله الطاهرين و صحبه المنتجبين اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه
آقاى رئيس؛
عاليجنابان؛
خداى بزرگ را براى اعطاى فرصت حضور مجدد در اين مجمع جهانى سپاسگزارم.
در سه سال گذشته از اميد هاى فراوان به آينده روشن جامعه بشرى و برخى راه حل ها براى دستيابى به صلح پايدار و گسترش عشق و محبت و در مقابل، همكارى و فشار برخى قدرت ها براى تضييع حقوق ملت ها، ظلمى كه بر اكثريت جامعه جهانى از جمله بر ملت هاى عراق، فلسطين، افغانستان، لبنان، ملت هاى آفريقايى، امريكاى جنوبى و آسيايى مى رود، چالش هاى فرا رو مانند تلاش براى فروپاشى خانواده، تخريب فرهنگها و تحقير ارزش هاى متعالى، ناديده گرفتن تعهدات، گسترش سايه تهديد و مسابقه تسليحاتى و ناعادلانه بودن و ناتوانى نظامات حاكم بر جهان از اصلاح وضع با شما همكاران سخن گفتم. با روى دادن حوادث متعدد و جديد، ناتوانى ساز و كارهاى موجود آشكارتر شده است. اما در همين حال، يك جريان اميد بخش كه در متن انديشه و باور ملت ها شكل گرفته بارورتر و قويتر شده است و در برابر يأس آفرينى حوادث، نوراميد را براى تجربه فردايى زيبا، درخشان و مطلوب در دلها روشن مى سازد.

خانم ها؛
آقايان؛
همكاران عزيز؛
امروز مى خواهم درباره علل اصلى شرايط حاكم بر جهان و راه حل ها با شما سخن بگويم. البته شما اين مطالب را مى دانيد ولى يادآورى آن ضرورى است.
به نظر مى رسد ريشه مشكلات را بايد در نوع نگاه و دريافت از انسان و جهان و موضوع مهم آزادى و عبوديت و عدالت جست وجو كرد. جهان، انسان، عبوديت و آزادى و عدالت مهمترين موضوعات بشر در طول تاريخ بوده است.
۱- جهان:
خداى متعال جهان را هدفمند خلق كرده است. اين جهان بستر تكون و رشد مخلوقى به نام انسان است و قوانين حاكم بر جهان و همه موجودات در خدمت تعالى او هستند. جهان بايد فرصت هاى لازم براى تحقق هدف خلقت انسان را فراهم سازد. هيچ امر و پديده و موجودى بيهوده و عبث نيست. همه با هم در يك نظم پيچيده و هدفدار زمينه شكوفايى انسان را فراهم مى كنند و هر يك نشانى از نشانه هاى خداوند بزرگ هستند. همه مخلوقند و او، خالق و حاكم اصلى بر جهان است. همه وجود از جمله، قدرت ها، علم ها و ثروت ها از اوست.
۲- انسان:
خداوند جهان را براى انسان و انسان را براى خودش خلق كرد. او را از گل و در خاك آفريد ولى مانده در خاك و تمايلات حيوانى نپسنديد. چراغ هدايت را در وجود او روشن كرد و از او خواست كه با يارى عقل و پيامبران و انسانهاى كامل از خاك حركت كند و تا افلاك و نزد خودش بالا رود.
همه جهان از بين مى رود ولى خدا، انسان را براى ابديت خلق كرده و او را ظرف تجلى خودش قرار داده است. تجلى خلاقيت، رحمانيت، رأفت، علم، حكمت، غيرت، عيب پوشى، زيبانمايى و جمال، عدالت، رزاقيت، كرامت، عشق، جلال، عزت، گذشت و بخشش، بصيرت، حاكميت و همه زيبايى ها و خوبى ها كه صفات خدا هستند.
خداوند انسان را براى تجاوز، خونريزى، كينه ورزى، خودخواهى و تخريب نيافريده است. او انسان را جانشين خود در زمين قرار داده و از انسان خواسته است كه از يك سو با تلاش و بروز استعدادهاى الهى اش زمين را آباد و بستر رشد صفات الهى در همه انسانها را مهيا كند و زندگى سرشار از زيبايى، دوستى، آزادى، عدالت و خوبى ها را براى همگان فراهم آورد و از سوى ديگر و در ادامه اين راه، زندگى سعادتمند ابدى در جوار رحمت خدا را براى خود رقم بزند.
او را موظف كرده است كه خدايى و اجتماعى زندگى كند چرا كه بروز صفات الهى در انسان فقط در زندگى اجتماعى و در تعامل با ديگران امكان پذير است.
۳- آزادى و عبوديت:
خداوند راه كمال انسان و آزادى حقيقى را در بندگى و اطاعت خود قرار داده است. آزادى حقيقى و عبوديت خداوند در يك تناسب مستقيم قرار دارند و در حقيقت دو روى يك سكه اند.
بندگى خدا يعنى اقرار به توحيد و اطاعت امر او و آزاد شدن از غير خدا.
بندگى خدا يعنى پذيرش حقيقت مطلق، نور مطلق و زيبايى مطلق.
بندگى خدا يعنى كنار نهادن خود خواهى ها و گرايشات حيوانى، قدرت طلبى ها و تجاوز ها و تسليم حق و عدالت و عشق و كمال بودن، و اين چنين است كه انسان آزادى حقيقى خود را به دست مى آورد، رشد مى يابد و صفات الهى در او متجلى مى شود. به ديگران عشق مى ورزد، به برپايى عدالت قيام مى كند. از هيچ قدرت و تهديدى نمى هراسد و از مظلومان دفاع مى كند در چنين محيطى، آزادى هيچ كس مزاحم آزادى ديگرى نيست. تزاحم و درگيرى مختص آزادى مادى و حيوانى است. جوهر همه اديان الهى و جوهر عبوديت و آزادى واقعى دورى از ستمگران و ظالمان و در مقابل عبادت پروردگار و اطاعت از خدايى است كه؛
- به همه چيز عالم است، پنهان و آشكار را مى داند و مهربان و رحيم است.
- همه موجودات در برابر عظمت او متواضعند و همه چيز تسليم قدرت اوست.
- زنده و برپادارنده عالَم است و حيات از او نشأت مى گيرد.
- بندگانش را دوست دارد و جز خوبى و خير و كمال براى آنان نمى خواهد و با زورگويى، بى عدالتى، خودخواهى و برترى جويى مخالف است.
۴- عدالت:
عدالت، اساس خلقت انسان و همه آفرينش است. عدالت عبارت از قرار دادن هر پديده اى در محل خود و دادن فرصت شكوفايى به همه استعدادهاى الهى انسان است. بدون عدالت نظم عالم متلاشى مى شود و فرصت كمال جويى از بين مى رود و محال است كه جامعه بشرى، طعم امنيت، آرامش، زيبايى و لذت حقيقى و سعادت را بچشد. بدون عدالت، حيات اجتماعى قوام و دوام و رشد نمى يابد.

390375.jpg

انسان براى برپايى جامعه سعادتمند در اين جهان و حيات زيباى ابدى بايد خدا را بشناسد و براى تحقق اين امر، بايد خود را بشناسد و براى تعالى خود و جامعه تلاش كند اما:
- تا زمانى كه جهان بسته و محدود و غير هدفمند تلقى شود؛
- تا زمانى كه حيات ابدى امرى خيالى و ذهنى و معاد و حساب و كتاب و پاداش و مجازات موهوم و غير واقعى معرفى گردد؛
- تا زمانى كه اخلاق و پايبندى به آن عقب ماندگى نام بگيرد و بى اخلاقى؛ دروغ، فريب و خودخواهى و برترى جويى، مباح بلكه پسنديده تلقى گردد و حيات انسان محدود به زندگى مادى در اين جهان تصور شود؛
- تا زمانى كه تلاش شود انسان به جاى بندگى خدا و اطاعت از پيامبران او و آزادى حقيقى در قيد بندگى تمايلات خاكى و حيوانى و همنوعان سلطه گر قرار گيرد و تزاحم ها به اوج خود برسد؛
- تا زمانى كه متجاوز به واسطه قدرت مالى، سياسى و تبليغاتى اش صاحب حق شناخته شود و نه تنها از مجازات بگريزد بلكه مدعى و طلبكار هم بشود؛
و تا زمانى كه براى كسب راى در انتخابات جنگ راه بيندازند و ملت ها را اسير و برده كنند.
مشكلات جامعه جهانى نه تنها حل نخواهد شد بلكه روز به روز بر دامنه آن افزوده مى گردد.
دوستان و همكاران؛
نگاهى به وضعيت امروز داشته باشيد.
با ادعاى واهى كشف سلاح كشتار جمعى و اسقاط ديكتاتور به عراق حمله مى كنند. ديكتاتور سقوط مى كند و سلاح كشتار جمعى كشف نمى شود. دولت مردمى با رأى مردم بر پا مى شود ولى اشغالگران بعد از شش سال هنوز حضور دارند و اصرار دارند با نگهداشتن ملت عراق تحت شرايط فصل ۷ منشور ملل متحد قرار دادهاى استعمارى را بر آنان تحميل كنند.
ميليون ها نفر كشته و آواره شده اند و اشغالگران بدون احساس شرمندگى همچنان به دنبال تثبيت موقعيت خود در جغرافياى سياسى منطقه و تسلط بر منابع نفتى هستند.
آنان براى مردم عراق هيچ كرامت و حق و جايگاهى قائل نيستند. سازمان ملل نيز قادر به حل مشكل و رفع تجاوز ، اشغال و تحميل نيست.
در فلسطين ۶۰ سال كشتار و تجاوز توسط عده اى صهيونيست جنايتكار و اشغالگر ادامه دارد. با جمع آورى عده اى از نقاط مختلف دنيا و در سرزمينى ديگران و با آواره كردن و به اسارت گرفتن مردم اصلى سرزمين و با دروغ و كشتار حكومت درست كرده اند. با اعلام قبلى، تجاوز، اشغال و ترور مى كنند و مردم و دولت قانونى و مردمى را محاصره غذايى و دارويى و در همين حال برخى قدرت هاى مستكبر و زورگو از آنان حمايت مى كنند. شوراى امنيت هم كارى نمى تواند بكند بلكه در بسيارى از موارد تحت فشار دو سه قدرت زورگو عملا راه را براى حمايت از آدمكشان صهيونيست هموار مى كند. طبيعى است كه برخى قطعنامه هايى هم كه اندك توجهى به حق مردم فلسطين داشته است به بايگانى سپرده شود.
توليد مواد مخدر در افغانستان پس از حضور نيروهاى ناتو چند برابر شده است. درگيرى داخلى ادامه دارد، تروريسم توسعه يافته است و روزانه مردم بيگناه در كوچه و بازار و مدرسه و مراسم عروسى بمباران و كشته مى شوند. مردم افغانستان قربانى تمايل كشورهاى عضو ناتو براى سيطره بر منطقه هند، چين و آسياى جنوبى اند و سازمان ملل و شوراى امنيت هم كارى نمى توانند بكنند، چرا كه هم اينان از تصميم گيران اصلى در شوراى امنيت هستند.
- در افريقا تلاش مى شود مناسبات دوران استعمار بازسازى شود و با ايجاد جنگ داخلى، كشورهاى بزرگ از جمله سودان را در جهت منافع برخى قدرت هاى فاسد، تجزيه كنند و در صورت مقاومت ملى، مسئولان و مقاومت كنندگان در سيطره سازوكارهاى حقوقى ساخته همين قدرت ها تحت فشار قرار مى گيرند.
- در امريكاى لاتين، ملت ها تحت سايه تهديد دولت هاى سلطه گر بيگانه و حتى سفارتخانه هاى برخى امپراتوريها، امنيت و منافع ملى و فرهنگ خود را در خطر جدى مى بينند.
- جان و مال و حقوق مردم گرجستان و مناطق اوستيا و آبخازيا قربانى تمايلات و تحريكات ناتو و برخى قدرت هاى غربى و معاهدات نظامى و اقدامات موذيانه صهيونيست ها مى شود.
- مسابقه بى پايان تسليحاتى و توليد و تكثير و انباشت سلاحهاى اتمى و كشتار جمعى و تهديد به استفاده از آنها و استقرار سپر موشكى وضعيت را ناپايدار ساخته است. در موضوع هسته اى ايران، عليرغم حق مسلم همه ملت ها و من جمله ملت ايران در توليد سوخت هسته اى براى استفاده در مقاصد صلح آميز، شفافيت همه فعاليت ها، همكارى كامل با بازرسان آژانس بين المللى انرژى اتمى و اعلام مكرر آژانس مبنى بر صلح آميز بودن فعاليت هاى ايران، چند قدرت زورگو و توليد كننده نسل هاى جديد سلاح هاى مرگبار اتمى و داراى انبارهاى انباشته از سلاح هسته اى كه هيچ سازمان بين المللى بر فعاليتهاى آنان نظارت ندارد و فجايع هيروشيما و ناكازاكى در پرونده يكى از آنان موجود است با ادعاهاى واهى سال ها با استفاده از اهرم هاى سياسى و اقتصادى و تهديد و فشار سنگينى بر آژانس تلاش كردند در برابر فعاليت هاى صلح آميز ملت ايران مانع تراشى كنند. آنان با سلاح مخالف نيستند بلكه مخالف پيشرفت ملت ها هستند، و مى خواهند با انحصار فناورى ها، ابزار تحميل بر ملت ها را در اختيار داشته باشند اما بسيار طبيعى است كه ملت بزرگ ايران با توكل بر خدا و با قدرت و قاطعيت و با كمك دوستان خود در برابر زورگويى ها ايستاده و از حقوق خود صيانت كرده و خواهد كرد. ملت ايران اهل گفت وگوست ولى زياده خواهى ها و مطالبات غير قانونى را نپذيرفته و نخواهد پذيرفت امروز وقت آن رسيده است آژانس گزارش روشنى از نظارت بر خلع سلاح اين قدرت ها و فعاليت هاى هسته اى آنان در اختيار جامعه بين المللى قرار دهد و كميته خلع سلاح توسط دولت هاى مستقل تشكيل گردد و بر روند خلع سلاح اين قدرت ها نظارت نمايد.
- تئوريهاى توسعه، به واسطه هماهنگى با نظام سلطه و نا هماهنگى با نيازهاى حقيقى انسان ها و جوامع بشرى به يك موضوع تكرارى و بى روح براى همسان سازى اقتصاد ها و فراهم نمودن هر چه بيشتر زمينه سلطه مستكبران و البته مخرب محيط زيست انسانى و متلاشى كننده انسجام اجتماعى ملت ها و كشورها تبديل شده است و نقطه تعادل و پايانى نيز براى آن متصور نيست.
- فقر و گرسنگى و محروميت بيش از يك ميليارد از جمعيت جهان را آزار مى دهد و اميد زندگى را از آنان گرفته است.
- حيثيت و شخصيت و حقوق مردم امريكا و اروپا بازيچه دست عده اى قليل و البته فريبكار به نام صهيونيست قرار گرفته است كه گرچه اقليتى محض هستند ولى به واسطه تزوير و نفوذ و سازماندهى مرموز و تبليغات گسترده و پيچيده شان بر بخش مهمى از مراكز مالى و پولى و مراكز تصميم گيرى سياسى از جمله در بعضى از بخشهاى دولت هاى اروپايى و امريكايى مسلط شده اند. عمق فاجعه آنجاست كه نامزدهاى رياست جمهورى يا نخست وزيرى برخى از كشورهاى بزرگ قبل از جلب آراى مردم خود، براى كسب حمايت مالى و تبليغاتى بايد به ديدار آنها بروند و در جمع آنان به تعهد خود بر حمايت از آنان و پايبندى به منافع آنان سوگند بخورند و تأكيد كنند. اين يعنى آنكه ملت بزرگ امريكا و ملت هاى متعدد اروپا بايد تابع خواستها و تمايلات عده قليلى زياده خواه و تجاوز طلب باشند. اين ملت ها بدون اينكه خود بخواهند بايد از حيثيت و منابع خود در راه جنايت ها و اشغالگرى ها و تهديد هاى شبكه صهيونيستى هزينه كنند.
دوستان و همكاران؛
همه اينها به خاطر نوع نگاه برخى از قدرتمندان بى اخلاق به جهان، انسان، آزادى و عبوديت و عدالت است.
انديشه و عمل كسانى كه در انديشه شان خود را برتر ازديگران و ديگران را موجودات درجه دوم و اسير و برده مى پندارند و بنا دارند كه خارج از دايره عبوديت خداوند، اسير مطلق تمايلات بى پايان مادى و شخصى خود باشند و خوى تجاوزگرى و برترى جويى را توسعه دهند، ريشه اصلى مشكلات امروز جامعه بشرى و مانع بزرگ تحقق سعادت مادى و معنوى او و امنيت و صلح و برادرى براى ملت ها است. من به صراحت اعلام مى كنم كه ملت ايران و بسيارى از ملت ها و دولتها با اين نگاه و عملكرد سلطه گران جهانى مخالفند. برپايى عدالت نيازمند انسان هايى است كه در درون خود به اعتدال و عدالت رسيده باشند و خوى برترى جويى را مهار و خصلت فداكارى و خدمتگزارى به نوع بشر را متجلى كرده باشند كه تحقق كامل و تمام عيار آن جز در سايه حاكميت انسان صالح و كامل، عبد خدا و موعود پيامبران الهى ميسر نيست.
همكاران صميمى؛
البته به لطف خداوند متعال در متن جان و دل جامعه بشرى يك جريان اميد بخش در حال رشد و شكوفايى است. تمايل عمومى به عدالت، پاكى و عشق به ديگران، يكتا پرستى و كمال جويى آشكارا و به طور روزافزون در حال گسترش است. يك مقاومت عمومى در برابر زياده خواهى ها وتجاوز طلبى ها و خودخواهى هاى زورگويان در حال شكل گيرى است. امروز انديشه و عمل و راهبردهاى برآمده از رفتار زورگويان از ناحيه ملت ها و دولتها مطرود است و همگان به دنبال برپايى مناسبات جديد انسانى و عادلانه و جست وجوى راهى نو براى سعادت و كمال و امنيت و رفاه پايدار هستند. اين همان امر مباركى است كه همه سنتهاى آفرينش و قوانين حاكم بر هستى بر حمايت از آن تأكيد دارند. امروز رژيم صهيونيستى در سراشيبى قطعى سقوط قرار دارد و راهى براى نجات او از منجلاب ساخته خود و حاميانش وجود ندارد. جمهورى اسلامى ايران ضمن احترام كامل به مقاومت مظلومانه مردم فلسطين و حمايت همه جانبه از آن راه حل انسانى خود كه مبتنى بر همه پرسى آزاد از مردم فلسطين براى تعيين و برپايى نوع حكومت در همه فلسطين است را به دبير كل محترم سازمان ملل تقديم مى نمايد. امپراتورى امريكا در جهان به پايان راه خود رسيده است و حاكمان بعدى بايد دايره دخالت ها را به مرزهاى خود محدود كنند. امروز انديشه سلطه گرى به سرعت به يك ضد ارزش تبديل مى شود.
و اما سخنى با دولت هاى توسعه طلب حاكم بر مناسبات جهانى:
بدانيد كه زندگى در سايه عبوديت واجراى دستورات خدا، عشق به مردم و تلاش براى تحقق عدالت به نفع شما هم هست. دعوت مى كنم كه به راه خدا و انبيا و راه ملت ها و راستى و عدالت برگرديد. تنها راه نجات، راه مستقيم الهى است. در غير اينصورت دست قدرت خدا كه از آستين ملت ها بيرون مى آيد روزگار را بر شما تنگ مى كند و به سلطه گرى شما پايان خواهد داد.
بياييد مردم را دوست داشته باشيد و به حقوق آنان احترام بگذاريد و گذشته هاى خود را جبران كنيد، اين به نفع شما و جامعه بشرى است. ملت ايران آمادگى دارد كه در كنار ساير ملت ها به شما براى برون رفت از وضع موجود و برپايى صلح و صلاح يارى نمايد.
دوستان من؛
خوشبختانه فرصت ها در دسترس است. به لطف الهى پايه هاى وضع ظالمانه موجود در حال فروريزى است. تحولات بزرگ به نفع انسان و حقوق حقيقى و واقعى او در راه است.
آينده طلايى و درخشان در انتظار جامعه بشرى است.
جامعه جهانى سرشار از عدالت، دوستى و برادرى و رفاه با وصفى كه گفتم در دسترس ما قرار گرفته است. جامعه اى كه تحت حاكميت انسان صالح و كامل، موعود همه پيامبران الهى، دوستدار حقيقى انسان ها و بر پا كننده راستى و عدالت راه زيبايى و عشق را مى پيمايد و از هر ترس و اندوه و يأس و حرمانى مبراست براى ما و در نزديكى ماست. جامعه اى كه پيامبران بزرگ الهى، نوح، ابراهيم، موسى، عيسى و محمد (ص) وعده داده اند در آستانه تحقق است.
بياييد دست در دست هم، انديشه مقاومت در برابر بديها و اقليت بدخواهان و حمايت از خوبى ها و اكثريت خوبان و مظهر كامل خوبى، موعود اُمم امام عصر (ع) كه با همراهى حضرت عيسى مسيح (ع) خواهد آمد را گسترش دهيم و متناسب با آن سازوكارهاى عادلانه و انسانى براى تنظيم روابط سازنده بين ملت ها و دولتها را طراحى و عملياتى نمائيم.
اى خداى بزرگ ياور ملت ها را برسان و رنجها و آلام بشر را پايان بخش و عدالت و زيبايى و عشق را شكوفا كن.
دوستان بياييد در برپايى آن دوران نورانى و وعده داده شده الهى سهمى مناسب داشته باشيم.
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن