تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816931774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
خانواده ثروتمند دردام خواستگار كلاهبردار
رئيس پليس آگاهي تهران از دستگيري فرد شيادي كه به بهانه ازدواج با دختر يك خانواده ثروتمند، از اين خانواده كلاهبرداري كرده و متواري شده بود خبر داد. اوايل مردادماه گذشته يك نفر به وكالت از خانواده اي ثروتمند تهراني ساكن در شمال غرب تهران با مراجعه به شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 6 تهران طي دادخواستي اعلام داشت شخصي بنام "فريد" 35 ساله در آشنايي با اين خانواده خود را كارمند يكي از نهادهاي دولتي معرفي كرد. براساس اظهارات وكيل، "فريد" مدتي پس از آشنايي كه خود را فعال در امر واردات و صادرات كالا معرفي و با جلب اعتماد آنان از دختر خانواده خواستگاري مي كند و به راحتي به عنوان خواستگار وارد حريم خصوصي اين خانواده ثروتمند مي شود. در ادامه "فريد" با اعلام اين كه در حال وارد كردن يك سري كالا با ارزش افزوده بالا به داخل كشور مي باشد تحت عناوين مختلف از جمله شراكت با وي از سه نفر از اعضا» اين خانواده سه فقره چك بانكي به مبلغ 900 ميليون ريال، يك ميليارد و 250 ميليون ريال وجه نقد و يك قطعه زمين در يكي از شهرهاي شمالي (در مجموع به مبلغ پنج ميليارد ريال) دريافت و متواري مي شود. با دستور مقام قضايي پرونده جهت رسيدگي تخصصي به اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران بزرگ (كلاهبرداري) احاله گرديد. كارآگاهان در بررسي هاي اوليه از طريق چهره نگاري و بدست آوردن يك سري اطلاعات موفق به شناسايي محل كار "فريد" در خيابان ولي عصر شده كه با انجام تعقيب و مراقبتهاي پليسي روز 23 شهريور ماه دستگير شد. متهم پس از دستگيري به دريافت مبالغ فوق و كلاهبرداري از خانواده اعتراف كرد.

جاسازي بيش از 4 تن مواد مخدر در دبه هاي آب
فرمانده انتظامي استان يزد، از كشف چهار تن و 335 كيلوگرم مواد مخدر در مسير مهريز در ايستگاه شهيد مدني خبر داد. سرهنگ علي علي اكبريان با اعلام دستگيري عامل اصلي اين قاچاق، گفت: اين مواد به صورت ماهرانه در دبه هاي آب جاسازي شده بود و مجرم قصد داشت، آن ها را با انتقال ماشين هاي لباسشويي به مركز كشور حمل كند كه با اقدامات اطلاعاتي و همكاري پرسنل ايستگاه شهيد مدني متوقف شد. وي ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته، راننده كه قصد فرار داشت با تعقيب و گريز تا 20 كيلومتر، دستگيري شد. وي خاطرنشان كرد: اين مواد شامل سه هزار و 751 كيلوگرم ترياك، 560 كيلوگرم حشيش و 230 كيلوگرم هروئين است.

انتقام جويي خونين به خاطرتحقير
بازپرس شعبه سوم دادسراي اسلامشهر از بازداشت فردي خبر داد كه متهم است در نتيجه تهديد ديگر همكارانش در يك رستوران اقدام به قتل يكي از آنها و مصدوميت دو نفر ديگر كرده است. مقارن ساعت 3 و45 دقيقه بامداد شنبه سي ام شهريورماه سال جاري به ماموران كلانتري مركزي اسلا مشهر وقوع يك فقره قتل در داخل رستوراني گزارش و پس از بررسي مشخص مي شود «جواد »18 ساله كه عقده هاي گذشته سبب خشمش شده بود با ضربات متعدد قمه «محمد» معروف به «ميلاد» 17ساله را در خواب به قتل رسانده است. طبق ادعاي وي «ميلاد»، «كمال» و «وحيد» در زمان فعاليت در اين رستوران «جواد» را مورد آزار و اذيت و تهديد با چاقو قرار مي دادند و همين موضوع سبب كينه اش شده بود و او در تصميمي انتقام جويانه ساعت 3 و45 دقيقه بامداد در حالي كه هر سه همكارش در داخل رستوران خواب بودند با قمه اي كه از قبل آماده كرده بود، «ميلاد» را با چند ضربه از پاي درآورده و سپس «وحيد و كمال» را با ضربات متعدد مصدوم و به يكي از شهرهاي شمالي كشور متواري مي شود. طي دستورات قضايي و همكاري هاي سخت كوشانه و پرتلاش نيروي انتظامي متهم در كمتر از 48 ساعت با صدور نيابت قضايي در شهرستان صومعه سرا دستگير و با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار آگاهي اسلامشهر قرار گرفت. متهم در بازجويي ها انگيزه اش را اختلافات قبلي ناشي از زورگيري هاي مكرر توسط مقتول و مصدومان اعلام كرده است.

كشف محموله 25 ميلياردي شيشه در تهران
رئيس مركز اطلاع رساني فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: 23 كيلو مواد مخدر از نوع شيشه به ارزش بيش از 25 ميليارد تومان توسط پليس تهران كشف شد. سرهنگ مهدي احمدي عنوان كرد: ماموران كلانتري 128 تهران در تاريخ 30 شهريورماه در حال گشت زني به دو دستگاه خودروي تويوتاي كمري و يك دستگاه پرايد مشكوك شدند. وي افزود: سرنشين دو خودرو پس از مشاهده پليس متواري شدند پليس پس از تعقيب و گريز موفق به متوقف كردن خودروي تويوتا شد كه در بازرسي به عمل آمده از داخل خودرو تعداد هزار بسته قرض روان گردان و مقاديري حشيش و ترياك كشف كرد. رئيس مركز اطلاع رساني فرمانده انتظاي تهران بزرگ در گفتگو با مهر گفت: پليس در بازجويي به عمل آمده از سرنشينان خودرو موفق به كشف مخفيگاه اين افراد شد.وي تصريح كرد: به همين علت با هماهنگي مسئولان قضايي پليس وارد مخيفگاه اين افراد شد در بازرسي به عمل آمده از داخل خانه مورد نظر 23 كيلو مواد مخدر از نوع شيشه به ارزش بيش از 25 ميليارد تومان به همراه مواد اوليه مربوط به ساخت و تهيه شيشه، دو قبضه سلاح، آلات و ادوات استفاده از مواد مخدر، مقداري كراك به همراه يك دستگاه پولشمار و 180 ميليون ريال وجه نقد كشف شد.احمدي اضافه كرد: پليس براي دستگيري ديگر همدستان متهمان هماهنگي لازم را با كلانتري 106 به عمل آورد و خودروي پرايد را شناسايي و سرنشينان آن را دستگير كرد بطوريكه از داخل خودرو مقدار 500 گرم كراك كشف شد.گفتني است، تحقيقات در اين رابطه از سوي پليس ادامه دارد.

پليس آگاهي به دنبال جاعل حرفه اي
پليس آگاهي از شهروندان خواست تا در صورت شناسايي جاعل حرفه اي چك (صاحب عكس همراه با خبر) ماموران را با خبر كنند. عصر4 خرداد سال جاري به دنبال دادخواست يك شركت تجاري مبني بر برداشت مبلغ 180 ميليون تومان از حساب اين شركت بدون اطلاع صاحبان حساب، پرونده اي در دادسرا به جريان افتاد. به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 3 تهران پرونده براي رسيدگي تخصصي به اداره سوم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع داده شد. كاراگاهان با استفاده از دوربين مدار بسته بانك و تحقيقات از كارمندان بانك چهره وصول كننده چك را شناسايي كه خود را با نام جعلي محمد خليلي صالحي و آدرس واهي معرفي كرده است. در ادامه تحقيقات پليسي كاراگاهان در 2 مورد ديگر نيز با برداشت هاي 78 و 90 ميليوني از حساب اشخاص ديگر به صورت استفاده از چك جعلي با امضا شكات مواجه شده و يقيين حاصل شد ماموران با يك باند حرفه اي روبه رو هستند. بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 3 تهران با دستور چاپ عكس بدون پوشش از مردي كه اقدام به وصول چك هاي جعلي كرده است از كساني كه اطلاعاتي در خصوص هويت واقعي و مخفيگاه وي دارند درخواست مي شود تا به اداره سيزدهم پليس اگاهي تهران واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه و يا با شماره تلفن 51055434 تماس حاصل كنند.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن