تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813124459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماليات فروش و عوارض ايرانسل كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ماليات فروش و عوارض ايرانسل كاهش يافت
اقتصاد. ايرانسل . عوارض . ارزش افزوده
روابط عمومي شركت خدمات ارتباطي ايرانسل اعلام كرد: مبلغ ماليات فروش و عوارض محصولات ايرانسل از اول مهر ماه سال ‪ ۸۷‬از ‪ ۶‬درصد به ‪ ۳‬درصد كاهش مي يابد.

در نمابر روابط عمومي ايرانسل كه روز دوشنبه به ايرنا ارسال شده آمده است : در راستاي تحقق يكي از اهداف اصلي ايرانسل يعني ارتقاي سطح رضايت مشتركين و نيز پيرو قانون جديد ماليات بر ارزش افزوده اين شركت با اتخاذ سياست‌هاي جديد قيمت‌گذاري ، ماليات فروش و عوارض محصولات خود را به سه درصد كاهش مي‌دهد.

اين روابط عمومي در گزارش خود اضافه كرده است : در پي اجرايي شدن اين تغييرات، مشتركين مي‌توانند با همان ‪ ۵‬هزار توماني كه پيش از اين براي خريداري يك كارت شارژ ‪ ۵‬هزار توماني مي‌پرداختند، يك كارت شارژ ‪ ۵‬هزار توماني با اعتبار مكالمه بيشتر يعني ‪ ۴۸‬هزار و ‪ ۵۴۴‬ريال به جاي ‪ ۴۷‬هزار و ‪ ۱۷۰‬ريال خريداري كنند.

به گزارش روابط عمومي شركت خدمات ارتباطي ايرانسل ، بدين ترتيب اعتبار موجود در كارت شارژهاي ايرانسل از يك مهر ماه با احتساب ‪ ۳‬درصد ماليات بر ارزش افزوده براي شارژهاي ‪ ۱۰۰ ، ۵۰ ، ۲۰‬و ‪ ۲۰۰‬هزار ريالي به ترتيب ‪ ۴۸/۵۴۴ ، ۱۹/۴۱۷‬و ‪ ۹۷/۰۸۷‬و ‪ ۱۹۴/۱۷۵‬ريال خواهد بود.

بر اساس اين گزارش ، همچنين نرخ ماليات اعمال شده در صورت حساب سيم كارت هاي دائمي نيز از شش درصد به سه درصد كاهش مي‌يابد . اين تغييرات در سيستم شارژ الكترونيكي و شارژ رمز دار با ‪ ATM‬نيز اعمال خواهد شد.

روابط عمومي ايرانسل در گزارش خود آورده است : به دنبال اين تغييرات بهاي سيم كارت‌هاي دائمي نيز كاهش مي‌يابد ، اما سيم كارت‌هاي اعتباري به مبلغ ‪ ۱۰‬هزار تومان و پيام رسان به مبلغ ‪ ۵‬هزار تومان همچنان عرضه مي‌شود تغييرات در ماليات فروش و عوارض شركت خدمات ارتباطي ايرانسل مطابق با قانون جديد ماليات بر ارزش افزوده اعمال شده است .
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن