تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تهران در شب هاي قدر بيدار است تدارك گسترده ناوگان حمل و نقل شهري پايتخت در شب هاي قدر


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: تهران در شب هاي قدر بيدار است تدارك گسترده ناوگان حمل و نقل شهري پايتخت در شب هاي قدر


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: ناوگان حمل و نقل شهري در سه بخش مترو، اتوبوسراني و تاكسيراني با ارائه خدمات حمل و نقلي به شهروندان در نخستين شب از شب هاي سه گانه قدر، با تدارك گسترده آماده خدمت رساني براي دو شب باقي مانده از اين شب هاي عزيز و گرانقدر است.

به گزارش روز شنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران اعلام كرد: ساعات كار مترو با يك ساعت افزايش نسبت به ساير ايام در شب هاي قدر تا 12 نيمه شب ادامه مي يابد و در اولين شب قدر تعداد قابل توجهي از شهروندان از طريق ايستگاههاي مترو به مكان هاي مختلف برگزاري مراسم احيا رهسپار شدند.
ازجمله اين مكان ها حرم مطهر حضرت امام (ره) از طريق ايستگاه حرم مطهر و مصلاي بزرگ امام خميني (ره)از طريق ايستگاه مصلا بود كه البته فعاليت مترو براي دو شب باقي مانده نيز در اين دو ايستگاه و ساير ايستگاه هاي تا 12 نيمه شب ادامه خواهد يافت.
بر اساس اين گزارش، شركت واحد اتوبوسراني نيز در نخستين شب قدر اتوبوس هاي خود را در حالت آماده باش ، قرار داد و تمامي واحدهاي خطي اين شركت تا پاسي از نيمه شب به صورت رايگان به خدمات رساني مشغول بودند.
اتوبوسراني با شناسايي مساجد و مراكز مذهبي سرويس هاي ويژه اي در نظر گرفته و در خطوط منتهي به اين مكان ها بر تعداد اتوبوس ها افزوده تا جا به جايي شهروندان به راحتي و سهولت صورت گيرد.
سرويس ويژه به مقصد مصلاي بزرگ امام خميني (ره) از 5 مسير شامل پايانه خاوران، نازي آباد، ميدان آزادي ، ميدان رسالت و ميدان تجريش از جمله تسهيلاتي است كه از سوي شركت واحد در نظر گرفته شده است.
با برنامه ريزي سازمان تاكسيراني ،تاكسي ها در اولين شب قدر در ميدان ها و معابر اصلي تهران حضور مستمر داشتند و مسافران را به امام زاده ها از جمله حضرت عبدالعظيم الحسني (ع) و امام زاده صالح (ع) منتقل كردند و در شب هاي باقي مانده قدر نيز آماده نقل و انتقال شهروندان خواهد بود.
گفتني است، در شب نوزدهم ماه مبارك رمضان تقريبا تهران بيدار بود و مردم در معابر شهري رفت و آمد مي كردند كه بخش قابل تجهي از آنها از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي در حال جابجايي بودند و در شب هاي بيست و يكم و بيست و سوم ماه رمضان نيز خدمت رساني مترو، اتوبوسراني وتاكسيراني ادامه خواهد داشت./146/110
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن