تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819398409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوچه پس كوچه هاي هنر


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: كوچه پس كوچه هاي هنر
«ترانه مادري» دستمزد برخي از همكاران خود را نداده است!
«ترانه مادري، علاوه بر توفيق در جذب مخاطب و كسب رضايت مخاطبان، توانست پيام هاي تربيتي مناسبي را نيز به خانواده ها منتقل كند.» اين جمله بخشي از صحبت هاي «عزت ا... ضرغامي»، رئيس سازمان صدا و سيما در مراسم تقدير از عوامل و دست اندركاران سريال « ترانه مادري» بود كه مدتي قبل در سازمان صدا و سيما و با حضور رئيس سازمان برگزار شد. در چنين شرايطي كه اين سريال با استقبال علاقه مندان مواجه شده، اما شنيده مي شود برخي از عوامل و دست اندركاران اين سريال هنوز بخشي از دستمزد خود را دريافت نكرده اند و حتي برخي ديگر نيز از ابتداي فعاليت در اين سريال دستمزدي دريافت نكرده اند كه اين مسئله مشكلاتي را براي اين افراد بوجود آورده است. گفتني است، بخش هايي از سريال «ترانه مادري» با حضور يك «گروه دوم» ساخته شد كه اين گروه دوم مركب از دو كارگردان، دو تصويربردار، يك صدابردار و چند نفر ديگر هستند كه آنها نيز تاكنون دستمزد خود را دريافت نكرده اند. البته اميد مي رود مسئولان صدا و سيما كه همواره به پيام هاي اخلاقي و اجتماعي مطرح شده در سريال هاي تلويزيوني توجهي ويژه دارند، با بررسي اين موضوع، و چنانچه صحت آن برايشان اثبات گرديد، نسبت به پرداخت دستمزد دست اندركاران اين سريال اقدام نمايند، تا در بخش ها ديگر خداي ناكرده نگراني عدم پرداخت دستمزد، تاثير پيام هاي اخلاقي اين سريال ها در زندگي سازندگان اين سريال ها را خنثي نكند.

«نجلا ناظر»، هنرپيشه معروف ترك محجبه شد
هنرپيشه زني كه در آثار سينماي تركيه در نقش هاي رمانتيك ايفاي نقش مي كرد به دنبال توصيه اي كه در خواب به وي شد، حجاب اسلامي را انتخاب كرد. «نجلا ناظر»، هنرپيشه دهه هاي هفتاد تركيه در مصاحبه اي اختصاصي با پايگاه اينترنتي خبر7 تركيه به چگونگي برگزيدن حجاب اسلامي اشاره كرده و گفته: «عشق و علاقه اش به خداوند وي را در اين مسير قرار داده است.» وي افزوده: «در پي ديدن خوابي درباره پذيرش حجاب، بلافاصله محجبه شده است.» اين هنرپيشه ترك همچنين تصريح كرده: «در هر اثري كه نام رسول خدا در آن ذكر شود با اشتياق تمام بازي خواهد كرد.»

يك تهيه كننده بدحساب در «پنت هاوس » 170ميليون توماني
شنيده شده كه يكي از تهيه كنندگان سينما و تلويزيون كه در چند سال اخير ساخت فيلم ها و سريال هاي بزرگي را نيز برعهده داشته، مدتي است با اجاره يك «پنت هاوس» در يكي از برج هاي خيابان الهيه تهران زندگي خوب و آرامي را آغاز كرده است! گفته مي شود; اين تهيه كننده محترم اقامتگاه جديد خود را حدودا به مبلغ 170ميليون تومان رهن كرده و براي فرزندان خود نيز در همان محدوده خانه مسكوني تهيه كرده است. همچنين بنا بر گزارش منابع اينترنتي، وي كه تقريبا به بيش از 90درصد از عوامل پروژه هاي قبلي خود بدهكار است، مدتي پيش نيز يك فروشگاه كيف و كفش در برج ميلاد نور راه اندازي كرده و از ديگر فعاليت هاي اقتصادي اين تهيه كننده بدحساب مي توان به راه اندازي يك چاپخانه بزرگ نيز اشاره كرد كه سود سرشاري را به لحاظ مالي براي وي به همراه داشته است، اما هيچ يك از اين مسائل سبب نشده تا او بدهي هاي خود به عوامل پروژه هاي قبلي اش بپردازد. علاوه بر اين شنيده شده كه پسر وي نيز كه اخيرا به جرگه تهيه كنندگان پيوسته، به پيروي از پدر، دستمزد هيچ كدام از عوامل را در فيلمي كه اخيرا ساخته نداده و اين روزها بيشتر وقت خود را در مركز تفريحي خيابان شريعتي سپري مي كند. ظاهرا اين باشگاه، مدتي است به محل رفت و آمد طلبكاران اين تهيه كننده جوان تبديل شده است.
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن