تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813183315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون آموزش و پرورش سمنان: قبولي دوره راهنمايي در سمنان 10 درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آموزش و پرورش سمنان: قبولي دوره راهنمايي در سمنان 10 درصد افزايش يافت
خبرگزاري فارس: معاون آموزش و نوآوري سازمان آموزش و پرورش استان سمنان اعلام كرد: قبولي دانش‌آموزان اين استان در دوره راهنمايي، 6/10 درصد افزايش يافته است.


عليرضا محمودي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: ميزان قبولي دانش‌آموزان دوره راهنمايي در سال گذشته، 2/66 درصد بود كه امسال به 8/76 درصد افزايش يافت.
وي تصريح كرد: استفاده از فناوري‌هاي نوين در آموزش، ارتقاي صلاحيت‌هاي حرفه‌اي معلمان و چند مهارتي كردن كلاس‌هاي ضميمه از مهم‌ترين برنامه‌هاي آموزش و پرورش سمنان در دوره راهنمايي براي سال تحصيلي آينده است.
معاون آموزش و نوآوري سازمان آموزش و پرورش استان سمنان با بيان اينكه اين سازمان در دوره راهنمايي به درس زبان و ادبيات فارسي به عنوان زبان همه علوم توجه دوچنداني دارد، اظهار داشت: براي سال تحصيلي آينده بسياري از كلاس‌هاي زير ميانگين دانش‌آموز با يكديگر تجميع شدند و كلاس‌هاي روستامركزي در استان سمنان شكل گرفت.
محمودي با تأكيد بر لزوم تقويت نقش راهنمايي و مشاوره معلمان دوره راهنمايي افزود: سعي مي‌شود با توجه به امور مشاوره‌اي، پيشرفت تحصيلي دانش‌آموزان سمناني در اين دوره بيش از وضع فعلي ارتقا يابد.
وي همچنين ارائه آموزش‌هاي تخصصي، توسعه آموزش‌هاي پژوهش محور و گسترش و ساماندهي پژوهش‌سراها را از اولويت‌هاي برنامه‌اي آموزش و پرورش سمنان در دوره متوسطه اعلام كرد.
معاون آموزش و نوآوري سازمان آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: تقويت و توسعه انجمن‌هاي علمي، بهينه‌سازي و افزايش مدارس شبانه‌روزي و ارتقاي مهارت‌آموزي در رشته‌هاي فني و حرفه‌اي و كار و دانش از ديگر سياست‌هاي اين سازمان در دوره متوسطه است.
محمودي با بيان اينكه دانش‌آموزان استان سمنان براساس برنامه بايد به سمت رشته‌هاي فني و كار و دانش سوق يابند، گفت: در طول يك برنامه زمان‌بندي شده، 70 درصد دانش‌آموزان بايد در اين رشته‌ها مشغول به تحصيل شوند و فقط 30 درصد در دوره‌هاي نظري و پيش دانشگاهي باشند.
وي تصريح كرد: هم اكنون 35 درصد دانش‌آموزان در رشته‌هاي كار و دانش و فني و حرفه‌اي تحصيل مي‌كنند و 65 درصد در شاخه نظري مشغول به تحصيل هستند.
انتهاي پيام/ف
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن