تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون صدا و سيما: اعتماد مردمي پشتوانه فعاليت رسانه ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون صدا و سيما: اعتماد مردمي پشتوانه فعاليت رسانه ملي است
معاون امور مجلس و استانهاي سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران گفت: اعتماد مردمي پشتوانه اصلي فعاليت و حركت رو به رشد رسانه ملي است.


حجت الاسلام رمضانعلي موسوي مقدم روز پنجشنبه در مراسم معرفي مديركل جديد صدا و سيماي خراسان شمالي در بجنورد افزود: ميزان اقبال به برنامه هاي رسانه ملي در داخل و خارج از كشور در حال افزايش است.
وي دليل اين افزايش استقبال از رسانه ملي را صداقت و حقگويي اين رسانه دانست و اظهار داشت: صدا و سيماي جمهوري اسلامي با حركت بر اساس معيارهاي ديني و اسلامي توانسته بسياري از ملاكهاي رسانه را در جهان برهم بزند.
او افزود: امروز رسانه هاي خارجي اساس فعاليتهاي خود را بر اساس شهوت، ثروت و قدرت سياسي بنا نهاده و اندك شبكه هاي علمي اين رسانه ها نيز به نوعي داراي وابستگي به اين جريانهاي سه گانه هستند.
معاون صدا و سيماي جمهوري اسلامي گفت: اين در حالي است كه رسانه ملي بر اساس آموزهاي ديني و رهنمودهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري فعاليت مي كند.
وي ادامه داد: اينگونه فعاليتهاي رسانه ملي با وجود تمام محدوديتهايي كه از لحاظ فناوري و برنامه سازي وجود داشته، توانسته ما را با اقبال مخاطب خارجي و داخلي مواجه كند.
او افزود: كشورهاي اسلامي به عنوان دارنده مترقي ترين تمدن جهاني با قدمت هزار و 400 ساله و جمعيت يك ميليارد و 400 ميليوني براي معرفي خود نياز به رسانه دارند.
وي گفت: رسانه هاي كشورهاي اسلامي در بين غولهاي رسانه اي جهان و شبكه هاي ماهواره اي كه بالغ بر 200 هزار شبكه را شامل مي شود جايگاهي ندارند.
او تصريح كرد: اين در حالي است كه ما براي رساندن پيام و آموزه هاي ديني خود نياز به گسترش شبكه هاي رسانه اي قوي داريم.
وي بار ديگر وضعيت رسانه ملي را در داخل و خارج از كشور مناسب توصيف و بيان كرد: فعاليت بر اساس صداقت و حقگويي موجب شده تا ميزان اقبال به اين رسانه در داخل و خارج افزايش يابد.
معاون امور مجلس و استانهاي سازمان صداو سيما به فعاليت شبكه هاي استاني نيز اشاره و بيان كرد: امروز شبكه هاي استاني در تمام استانهاي كشور فعاليت مستمر دارند و در استانهاي نوبنياد نيز حداقل در دو سال آينده اين شبكه ها پا خواهند گرفت.
وي افزود: شبكه هاي استاني كه با پشتوانه علمي و فناوري داخلي در كشور فعال شده در خدمت فرهنگ و آداب و قوميتهاي محلي و منطقه اي است.
او اظهار داشت: البته براي فعاليت اين شبكه ها يك سند بالادستي نيز طبق سند توسعه استان، تقويت باورهاي فرهنگي صحيح و اصولي استانها و ابلاغيه هاي سازماني تدوين شده است.
وي گفت: راهبرد اصلي رسانه ملي براي فعاليت در سطح استانها تقويت امنيت و وحدت ملي است كه در دستور كار مديران استاني نيز قرار دارد.
استاندار خراسان شمالي نيز در اين مراسم با ذكر اينكه رسانه ملي مورد اعتماد مردم است گفت: امروز اعتمادسازي بين مردم و اعتماد مردمي به اين رسانه پشتوانه گرانقدري براي رسانه ملي است.
محمدحسين جهانبخش افزود: اعتماد مردم نسبت به اين رسانه موجب شده تا 70 درصد مردم اطلاعات خود را از اين رسانه دريافت كنند.
وي گفت: رسانه ملي بايد با بيان عملكرد نظام جمهوري اسلامي از ايجاد ياس و نااميدي در مردم جلوگيري و اميد را در مردم زنده كند.
طي اين نشست ضمن قدرداني از زحمات سيدحسين محمودزاده مديركل قبلي صدا و سيماي خراسان شمالي محمد مهدويزاده به عنوان مديركل جديد اين مركز معرفي شد.
ك/2 2712/626/660 شماره 337 ساعت 14:26 تمام
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن