تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817049316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امير سرتيپ ميقانى خبر داد:آغاز رزمايش بزرگ مدافعان آسمان ولايت


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: امير سرتيپ ميقانى خبر داد:آغاز رزمايش بزرگ مدافعان آسمان ولايت
فرمانده قرارگاه پدافند هوايى خاتم‌الانبياء(ص) درباره توان پدافندى ايران در دفاع از بخش‌هاى حساس كشور و رفع تهديدات دشمن اظهار كرد: توانايى بسيار بالايى در دفاع از آسمان كشور داريم. ما توان كشف و مقابله با هواپيماها، ‌موشك‌ها و پهبادهاى دشمن را داريم. به گزارش ايسنا، امير سرتيپ خلبان احمد ميقانى طى سخنانى در نشست خبرى كه صبح يكشنبه درباره رزمايش مدافعان آسمان ولايت برگزار شد با تاكيد بر توانايى بالا در سيستم‌هاى جنگ‌هاى الكترونيك تصريح كرد: در مصاحبه‌ها، نشست‌هاى خبرى و رزمايش به بسيارى از اين توانمندى‌ها نمى‌پردازيم؛ چراكه طبقه‌بندى‌هاى سرى دارد و تنها مى‌توانيم به بيان برخى از اين توانمندى‌ها بپردازيم.

وى در باره‌ جزئيات بيش‌تر چگونگى انجام رزمايش مدافعان آسمان ولايت نيز گفت: ‌اين رزمايش در منطقه‌ بسيار وسيعى از آسمان كشور انجام مى‌شود و بيش از نيمى از كشور در صحنه رزم ما قرار دارد. همچنين ده‌ها فروند هواپيماى سنگين در اين رزمايش شركت دارند و يگان‌هاى پدافند هوايى نيروهاى مسلح تحت كنترل شبكه‌ يكپارچه هستند و در اين رزمايش شركت كرده‌اند. فرمانده قرارگاه پدافند هوايى خاتم الانبياء در ادامه با تاكيد مجدد بر ماموريت اصلى اين قرارگاه يعنى حفاظت از قلمروى هوايى كشور تصريح كرد: يگان‌هاى مختلف پدافند هوايى در سطح نيروهاى مسلح كشور تحت كنترل عملياتى اين قرارگاه هستند و هدايت تمركزى روى همه‌ اينها از سوى مركز پدافند هوايى كل كشور انجام مى‌شود و كليه اين يگان‌ها از سوى اين مركز كنترل مى‌شوند.

وى اضافه كرد: در اين رزمايش همچنين هدايت غيرتمركزى را در بخش وسيعى از كشور انجام خواهيم داد. در اين رزمايش كه بيش از نيمى از فضاى كشور را به خود اختصاص مى‌دهد، رزمگاه‌هايى نيز داريم كه توسط شبكه يكپارچه در مركز عمليات پدافند هوايى كل كشور به صورت هدايت مركزى و غيرمركزى كنترل مى‌شود. وى همچنين درباره‌ تجهيزات و سيستم‌هاى جديد آزمايش شده در اين رزمايش عنوان كرد: در رزمايش مدافعان آسمان ولايت اكثر قريب به اتفاق سيستم‌هاى ما براى جنگ نامتقارن بهينه‌سازى شده است. سيستم‌هايى را نيز داريم كه توليد و نوسازى شده‌اند و مى‌توان گفت بيش‌ترين حجم نوسازى و بهينه‌سازى سامانه‌ها را داريم كه همگى آنها متناسب با دفاع غيرمتقارن هستند. فرمانده سابق نيروى هوايى جمهورى اسلامى ايران در پاسخ به سوالى درباره خريد تجهيزات جنگى از خارج از كشور خاطرنشان كرد:‌ امروز بخش عمده‌ نيازمندى‌هاى خود را در داخل كشور تامين مى‌كنيم و توانايى اين كار را داريم و در عين حال با برخى از كشورها نيز قراردادها و توافقاتى داريم.

ميقانى در برابر اين سوال كه آيا ايران تجهيزاتى نظير سپر ضد موشكى دارد يا خير؟ پاسخ داد: ما طرح‌هايى براى حفاظت از مناطق حساس و حياتى خود داريم كه در حال حاضر نيز مستقر هستند. وى اضافه كرد: انجام رزمايش آسمان ولايت در راستاى ارتقاى آمادگى دفاعى ماست؛ چراكه ملت بزرگى مانند ايران هميشه بايد آماده باشد تا بتواند در ابعاد مختلف رو به جلو حركت كند. وى رزمايش مدافعان آسمان ولايت را داراى سه مرحله توصيف كرد و گفت: در مرحله اول دشمن فرضى اقدام به شناسايى منطقه عمليات و انجام اقدامات ضدالكترونيكى و نيز جمع‌آورى اطلاعات مى‌كند و نيروهاى خودى نيز به شناسايى دشمن و ايجاد اخلال روى سامانه‌هاى رادارى و سامانه‌هاى دشمن فرضى مى‌پردازند و جمع‌آورى اطلاعات نيز انجام مى‌شود.

ميقانى ادامه داد: در مرحله‌ دوم دشمن به سيستم‌هاى پدافند هوايى و رادارهاى ما حمله مى‌كند كه نيروهاى خودى با آنها به مقابله مى‌پردازند. در مرحله‌ نهايى نيز دشمن به مناطق حساس ما حمله مى‌كند كه ما با كليه سامانه‌هاى دفاعى خود و دشمن مقابله مى‌كنيم.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن