تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819712946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي مقاومت بسيج: شناخت بيشتر مردم از اسلام به روند انقلاب شتاب مي‌بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: فرمانده نيروي مقاومت بسيج: شناخت بيشتر مردم از اسلام به روند انقلاب شتاب مي‌بخشد
گروه سياسي: شناخت و آگاهي هرچه بيشتر مردم از انقلاب و اسلام روند حركت اين انقلاب را شتاب مي‌بخشد و مداحان بايد در اين مسير جلودار باشند.
به گزارش خبرگزاي قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي نيروي مقاومت بسيج، حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طائب، فرمانده نيروي مقاومت بسيج كشور، در مراسم تجليل از مداحان رزمنده و بسيجي سراسر كشور، در پايان اولين دوره تخصصي مداحي با اشاره به نقش تبليغي مداحان، به ضرورت سازمان‌دهي جامعه مداحان كشور تأكيد كرد.

وي در ادامه گفت: سازمان بسيج اين افتخار را دارد كه با راه‌اندازي جامعه مداحان رزمنده و بسيجي كشور اين قشر تأثيرگذار را براي اولين بار سازماندهي كند.

حجت‌الاسلام طائب افزود: شناخت و آگاهي هرچه بيشتر مردم از انقلاب و اسلام روند حركت اين انقلاب را شتاب مي‌بخشد و مداحان بايد در اين مسير جلودار باشند.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج كشور در ادامه با طرح اين سؤال كه مداحان بايد به چه نيازي از جامعه را پاسخ دهند، اظهار كرد: مداحان رزمنده و بسيجي، بايد در تبليغ دين اسلام، تلاش كنند و مباني انقلاب اسلامي را به خوبي براي مخاطبين خود تبيين نمايند.

وي با اشاره به اينكه، «با گذشت سه دهه از حركت انقلاب اسلامي، حركت آفندي در اردوگاه اسلام قوت گرفته است» افزود: برنامه‌هاي دشمنان اسلام، يكي پس از ديگري با شكست مواجه مي‌شود و براي عقب‌نشيني از مواضعي به هر تلاش و كوششي پناه مي‌برد.

معاون فرمانده كل سپاه شبكه مداحان را رسانه‌اي دانست كه مي‌توانند بيشترين و تأثيرگذارترين رسانه بر مخاطبان خود داشته باشند.

در پايان اين مراسم از تعدادي از مداحان دفاع مقدس و پيشكسوتان اين هنر تجليل شد.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن