تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817274868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - اين نيز بگذرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سينما - اين نيز بگذرد
سينما - اين نيز بگذرد

ساسان گلفر www.cinemaglobe.blogfa.com:از ظواهر چنين برمي‌آيد كه قرار نيست فيلم‌هايي كه در آخر هفته گذشته، از روزهاي چهارشنبه و جمعه اكران‌شان شروع شده آش دهان‌سوزي باشند. حتي فيلم‌هاي جايزه گرفته‌اي مثل «آقاي فو» و «استخر» يا فيلم تازه كلود ميلر هم چنگي به دل نمي‌زنند، فيلم بازسازي‌شده برادران پنگ با بازي نيكلاس كيج يا يكي دو كمدي بي‌مزه و فيلم‌ «نجاتم بده»‌ كه در اين ستون معرفي نشده كه جاي خود را دارند. اما اگر يك هفته صبر كنيد برادران كوئن با جورج كلوني و براد پيت و همين‌طور فيلمي با بازي آل‌پاچينو در مقابل رابرت دنيرو از راه مي‌رسند.

بانكوك خطرناك Bangkok Dangerous
بازسازي فيلم سال 1999 برادران پنگ به همين نام را خود آنها، اكسايد پنگ‌چان و دني پنگ، با كمك شركت توليدي ساترن فيلمز انجام داده‌اند كه متعلق به نيكلاس كيج است. فيلمنامه فيلم تازه را جيسن ريچمن نوشته و براي پررنگ كردن حضور نيكلاس كيج، شخصيت اصلي فيلم را تغيير داده است. آدمكشي آمريكايي براي به‌انجام رساندن چهار ماموريت به تايلند مي‌رود و قتل‌هايش را با همكاري يك محلي انجام مي‌دهد و در اين ميان عاشق دختري كر و لال مي‌شود. چهارمين ماموريت او به قتل رساندن سياستمدار محبوبي است كه همدستان آدمكش هم طرفدار او هستند و اين مسئله پيامدهاي ناخواسته‌اي به همراه دارد. اين اكشن دلهره‌آور جنايي با بودجه 45 ميليون دلار آمريكا و درست در زمان وقوع كودتا در تايلند فيلمبرداري شده،‌ زمانش 100 دقيقه است و با درجه‌بنديR روي پرده رفته است.
يك راز A Secret (Un secret)
تازه‌ترين فيلم كلود ميلر اقتباس از رماني است به قلم فيليپ گريمبر. اين درام جنگي فرانسوي كه به زبان فرانسه ساخته شده داستان پسر 15 ساله‌اي را بازگو مي‌كند كه راز تكان‌دهنده خانواده‌اش را از پرده بيرون مي‌اندازد. سسيل دوفرانس، پاتريك بروئل، لوديوين سانيه، ژولي دپارديو، ماتيو آمالريك و ايو ژاكه از جمله بازيگران اين فيلم 105 دقيقه‌اي هستند كه داستانش از طريق فلش‌بك‌هاي بيشمار روايت مي‌شود و تصويرش مدام رنگي و سياه و سفيد مي‌شود.
آقاي فو Mister Foe (Hallam Foe)
درام عاشقانه‌اي به كارگرداني ديويد مكنزي كه براساس رماني از پيتر جينكز ساخته شده است. هلام فو (جمي بل) پسر 17 ساله‌اي است كه به دنبال علت خودكشي مادرش سراسر شهر ادينبورگ را زير پا مي‌گذارد و در اين جست‌وجو به معناي عشق مي‌رسد. سوفيا مايلز، سياران هيندز و كلر فورلاني از ديگر بازيگران اين فيلم محصول 2007 انگلستان هستند. زمان فيلم 95 دقيقه است. سوفيا مايلز براي بازي در اين فيلم برنده جايزه بهترين بازيگر زن جوايز بفتا شده و «آقاي فو»‌ علاوه بر نامزدي سه جايزه ديگر بفتا در سال 2007 نامزد شير طلايي جشنواره برلين و برنده خرس نقره‌اي بهترين اين جشنواره نيز شده‌ است.
همه دلشان مي‌خواهد ايتاليايي باشند Everybody Wants to Be Italian
مرد تنهايي در شهر بوستن براي به دست آوردن دل دختر مورد علاقه‌اش كه ظاهرا ايتاليايي است خود را ايتاليايي جا مي‌زند، در حالي‌كه اصليت او لهستاني است غافل از اينكه طرف او هم خود را ايتاليايي جا زده است. اين كمدي رمانتيك را جيسن تادايپسن نوشته و كارگرداني كرده است. جي جابلونسكي، سرينا وينسنت، جان كاپلوس، جان انوس و ماريسا پترورو در اين فيلم 103 دقيقه‌اي محصول ايالات متحده بازي كرده‌اند كه با درجه‌بندي R روي پرده رفته است.
استخر The Pool
اين فيلم كمدي درام كه در ايالت گوا در هندوستان به دو زبان هيندي و انگليسي ساخته شده، محصول ايالات متحده است و كريس اسميت فيلمنامه‌اش را نوشته و كارگرداني كرده است. جهانگير بادشاه، و نكاتش چاوان، عايشه موهان و نانا پاتكار بازيگران اين فيلم 98 دقيقه‌اي هستند. در فيلم «استخر»، پسري كه در هتلي در شهر پنجيم گوا كار مي‌كند، با خانواده‌ مرموزي روبه‌رو مي‌شود كه قدم گذاشتن آنها به هتل زندگي او را زير و رو مي‌كند. اين فيلم برنده جايزه ويژه هيات داوران جشنواره ساندانس 2008 در رشته دراماتيك و نامزد جايزه بزرگ هيات داوران اين جشنواره و همچنين نامزد جايزه جان كاساوتيس جوايز فيلم‌هاي مستقل «اسپيريت»‌ شده است.
موج سوار Surfer, Dude
وقتي صاف و آفتابي بودن سواحل ماليبو، يك موج سوار بي‌پول كه موج دريا ضرورت زندگي اوست را به بحران وجودي دچار مي‌سازد، از دست هيچ كس كمكي برنمي‌آيد. در اين كمدي به كارگرداني س.ر. بيندلر، ميتومك كاناگي، وودي هارلسن، ويلي نلسن، اسكات گلن و آلكسي گيلمور بازي كرده‌اند. اين فيلم ارزان‌قيمت با بودجه شش ميليون دلار در استراليا ساخته شده و با درجه‌بندي R به نمايش درآمده است.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1029]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن