تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817137541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست خبري عنوان شد:پاسخ معاون سازمان تربيت بدني به اظهارات قراخانلو / رد نظر يزداني خرم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست خبري عنوان شد:پاسخ معاون سازمان تربيت بدني به اظهارات قراخانلو / رد نظر يزداني خرم
معاون توسعه، مديريت و منابع سازمان تربيت بدني با مقصر دانستن كميته ملي المپيك در ناكامي ورزش ايران، خواستار عذرخواهي مسئولان اين كميته از مردم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ارشدي در نشست عصر امروز خود با خبرنگاران ضمن بيان مطلب فوق افزود: متاسفانه اعتبارات هزينه شده براي المپيك غير واقعي مطرح شده است و اينكه مي گويند ما 30 تا 40 ميليارد براي حضور ورزشكارانمان در اين المپيك هزينه كرده ايم صحيح نيست.

وي با بيان اينكه همه اعتبار صرف كاروان اعزامي نمي شود خاطرنشان كرد: سازمان در بحث توسعه و تعميم ورزش گام بر مي دارد و تنها بودجه آن صرف آماده سازي كاروان نمي شود بلكه جوايز قهرمانان ، صندوق حمايت از ورزشكاران، بودجه هيئت ها و نهادهاي استاني ، امور پشتيباني از جمله حقوق و غيره براي صرف اين بودجه در نظر گرفته مي شود كه اين بودجه هم با تعريف مشخص صرف مي شود.

معاون توسعه، مديريت و منابع سازمان تربيت بدني همچنين افزود: در دو سال گذشته سازمان براي المپيك پشتيباني مالي بسيار خوبي انجام داد و هيچ فدراسيون و ورزشكاري نبود كه بگويد براي استخدام مربي برگزاري اردوي داخلي و يا خارجي و يا مسائل ديگر مشكل داشته است و يا ورزشكاري نبود كه قرار بود جايزه اي دريافت كند و آن را نگرفته باشد كه از اين حيث در اين دوره عملكرد سازمان قابل تقدير است.

وي ورزشكاران ايران را نور چشم مردم دانست و گفت: نبايد عليه آنها هجمه وارد كنيم همانطور كه رئيس سازمان تربيت بدني اعلام كرد سازمان كم كاري نكرده اما از مردم عذرخواهي مي كنيم، ما هم به تبع آن مي گوييم همه تلاش ها انجام شد اما نتيجه لازم بدست نيامد و به همين خاطر از همه مردم و شما اهالي رسانه عذرخواهي مي كنيم.

ارشدي همچنين اظهار داشت: سازمان به اندازه سهمي كه داشته است بايد در خصوص نتيجه نگرفتن كاروان ايران پاسخگو باشد اما بر اساس اساسنامه و شرح وظايف كميته المپيك آن كميته بايد در خصوص نظارت تدارك و اعزام ورزشكاران فعاليت مي كرد و فدراسيون ها هم در خصوص استعداديابي و آماده سازي قهرمانان فعاليت مي كردند.

وي با اشاره به اين موضوع كه چند تن از نمايندگان مجلس نيز امروز به خاطر ناكامي كاروان ورزش ايران در المپيك عذرخواهي كردند افزود: آنها به ما اعلام كردند آنچه كه مصوب شده بود را از بند "ب" ماده 117 به شما اختصاص نداديم كه مبلغي حدود دو هزار ميليارد تومان بود و به همين خاطر بايد از ناكامي ورزش ايران در المپيك عذرخواهي كنيم.

معاون توسعه، مديريت و منابع سازمان تربيت بدني با اشاره به اين نكته كه ما براي دريافت مبلغ قانوني خود از بند ب ماده 117مشكلاتي زيادي داشتيم افزود: كميته تداركاتي وظيفه اش است كه نتايج كاروان ايران و برداشت خود از آن مسابقات را در اولين جلسه مجمع عمومي خود گزارش كند. شايد دوستان اين كار را كرده اند اما در هر صورت وظيفه شان بوده كه چنين كاري را انجام دهند.

وي ادامه داد: شما به مشكلات ما در خصوص فوتبال نگاه كنيد و بعد در نظر بگيريد كه IOC هم به ما اجازه نمي داد در كار كميته المپيك دخالت كنيم. مسئولان اين كميته به صراحت بارها اين موضوع را اعلام كردند كه ما آن را از سر دلسوزي برداشت مي كنيم ولي منظور آنها اين بود كه دخالت ما باعث تعليق ورزش مي شود.

ارشدي تاكيد كرد: بودجه هيئت ها و فدراسيون ها نسبت به 4 سال گذشته افزايش چشمگيري داشته است اما اين افزايش به سختي انجام شد و شايد بعضي ها فكر مي كنند افزايش بودجه ما به 40 ميليارد همان پولي بوده كه صرف كاروان المپيك شد اما اين پول در سال جاري براي رشد و گسترش ورزش در تمام سطوح انجام شد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه رئيس كميته ملي المپيك عدم اختيارات كاملش را در دخالت در امور فدراسيونها را يكي از دلايل ناكامي كاروان ايران در المپيك دانست افزود: ما جلسات مختلفي با مسئولان اين كميته داشتيم و صورتجلسات آن به صورت مكتوب و ضبط شده موجود است. درست است مجمع هر فدراسيون بالاترين ركن آن فدراسيون است اما رئيس مجمع رياست سازمان است. پس نبايد عنوان كرد فدراسيون X يا y در گزارش ها خوب عمل نكرده است. ما مي گوييم گزارش هاي ناظرين به عنوان مرجع قابل استفاده است اما شمايي كه كار آماده سازي كاروان ها را داشتيد چرا اگر در جايي با مشكل مواجه شديد آن را به رياست مجمع فدرسيون اعلام نكرديد كه با آن فدراسيون برخورد شود. آيا جايي عنوان كرده ايد كه فدراسيون بد عمل كرده و ما با آن فدراسيون برخورد نكرده ايم؟

وي با بيان اينكه سازمان تربيت بدني در ارتباط با آماده سازي تيم ها هيچ وظيفه اي ندارد خاطرنشان كرد: رئيس سازمان در حالي كه وظيفه اي نبود از مردم عذرخواهي كرد ولي آنها عنوان مي كنند كاروان موفق نبوده ولي نمي خواهند از مردم عذرخواهي كنند. چرا گزارش هاي رسيده از تيم ها حاكي از شرايط ايده آل آنها را داشت ولي امروز صحبت ديگري مطرح مي شود. مي شود با تعامل خوب كارها را به نحو احسن انجام داد اما نبايد فرافكني كرد. طبق قانون هر كسي بايد در حيطه اختيارات خود پاسخگو باشد و در صورت ناكامي از مردم عذرخواهي كند.

وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا فدراسيون جودو با دلايل غيرمنطقي به علت مصدوميت نفرات اصلي اش قصد ندارد در مسابقات جهاني شركت كند، افزود: برنامه ميان مدت سازمان حضور كاروان ورزشي ايران با 114 ورزشكار زن و مرد در المپيك لندن است و مطمئنا با برنامه اي كه داريم با قدرت در آن مسابقات شركت مي كنيم اما از بعد فني فدراسيون جودو بايد پاسخگو باشد كه چرا در آن مسابقات شركت نمي كند و چرا بازيكن جانشين براي نفرات اصلي ندارد كه بخواهند براي آينده اين رشته تاثيرگذار باشند.

ارشدي با بيان اينكه هدف ما اين است كه مدال آوري در المپيك را به بيش از سه رشته فعلي ارتقا دهيم خاطرنشان كرد: مطمئنا انجام كارهاي زيربنايي در رشته هاي مختلف باعث مي شود ما در دوره بعدي بتوانيم در رشته هاي ديگر نيز مدال آور باشيم. ما امروز در بوكس، قايقراني ، دوچرخه سواري و بسكتبال موفقيت هاي بزرگي را كسب كرديم و مي توانيم در دوره هاي بعدي در يكي دو رشته از اين ورزش انتظار مدال داشته باشيم.

وي در مورد صحبت يزداني خرم كه كشتي ايران را در سطح آسيا ارزيابي كرده بود افزود: 70 درصد مدال هاي المپيك ما در كشتي بدست آمده. كشتي ورزش اول ايران است و هيچ كس نمي پذيرد اين رشته نتيجه نگيرد. اين رشته جور موفق نبودن تمام رشته هاي ورزشي در مسابقات گذشته را كشيده است و هنوز پراميدترين رشته ما براي كسب مدال است. مطمئنا سازمان نمي پذيرد در كشتي ضعيف ظاهر شويم اما دلايل ضعيف بودن كشتي را پس از جلسات مختلف كارشناسي بيان خواهيم كرد. ما با 5 تن از كشتي گيران فعلي مي توانيم در المپيك بعدي افتخار آفرين باشيم.

وي اضافه كرد: اجازه بدهيد در محيطي آرام و بدون هيجان شكست هاي فعلي كه در جامعه ما حاكم است در خصوص نتيجه نگرفتن كاروان ورزش ايران كارهاي كارشناسي را انجام دهيم. مطمئنا طبق نظر يكي از نمايندگان مجلس كه اعلام كرد در چنين محيط متشنجي بعضي ها دوست دارند تسويه حساب هاي شخصي خود را انجام دهند، ما هم تصميم گيري آني انجام نمي دهيم تا نتايج كار كارشناسي مشخص شود و پس از آن مطمئن باشيد با افرادي كه در نتيجه نگرفتن كاروان ايران نقش داشتند برخورد مي كنيم. البته يزداني خرم نظرش را گفته ولي ما آن را نمي پذيريم كه كشتي ايران در سطح آسياست.

معاون توسعه ، مديريت و منابع سازمان تربيت بدني در پاسخ به اين سئوال كه آيا بين سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك اختلافي وجود دارد تصريح كرد: هيچ اختلافي وجود ندارد . به هر حال آنها هم تلاش خود را انجام داده اند و هر كس در چارچوب وظايف خود بايد پاسخگو باشد و در صورت لزوم از مردم عذرخواهي كند.

ارشدي در پايان گفت: سازمان كمك قابل تقديري به پارالمپيكي ها كرده است و هر نيازي كه در اين زمينه وجود داشته برطرف شده و مطمئن باشيد با برنامه ريزي خوب مسئولان آنها مي توانيم نتايج درخشاني در رقابت هاي پارالمپيك 2008 كسب كنيم.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن