تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821212556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهارشنبه منتشر مي شود: نامه اي در جهت حمايت از دولت


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: چهارشنبه منتشر مي شود: نامه اي در جهت حمايت از دولت
دنياي اقتصاد – روز گذشته نامه‌اي به امضاي بيش از 200تن از نمايندگان مجلس در صحن و راهرو رسيد كه براساس آن نمايندگان از مقام معظم رهبري به دليل حمايت‌هاي ايشان از دولت نهم تقدير كرده بودند.
اگرچه تعدادي از نمايندگان از جمله برخي از اعضاي فراكسيون اقليت و اكثريت چون جواد جهانگيرزاده، قدرت‌ا... عليخاني، پيمان فروزش و دستغيب وجود چنين نامه‌اي را تكذيب كردند يا دست‌كم سعي كردند سخني از آن به ميان نياورند، اما شنيده‌ها از راهروي مجلس حكايت از وجود نامه‌اي داشت كه و با موضوع حمايت از نمايندگان از اتخاذ موضع مقام معظم رهبري در باب حمايت از دولت نوشته شده بود. هر چند در نهايت ميرتاج‌الديني،يكي از اعضاي هيات‌رييسه وجود اين نامه را تاييد كرده و گفت كه اين نامه در جلسه روز چهارشنبه قرائت خواهد شد.
البته ميرتاج‌الديني در پاسخ به اين سوال دنياي اقتصاد كه چه كسي مشغول جمع‌آوري امضا براي اين نامه بوده است، از آوردن نام خودداري كرد و به ذكر اين جمله بسنده كرد كه من متوجه اين مساله نبودم.
به هر روي در ضمن تلاش دولت براي جلب‌نظر نمايندگان در اينكه اظهارات مقام معظم رهبري در جهت حمايت از دولت بوده است، اما احمد توكلي تاكيد كرد كه جمع‌آوري امضا براي اين نامه‌ها روي خوشي ندارد و درواقع جمع آوري امضا براي تشكر از آقا كه دولت را براي دوره بعد تأييد نموده اند، غير اخلاقي است،آقا از انتخابات آزاد حمايت مي كنند.
توكلي در عين حال از اولتيماتوم خود به دولت سخن گفت و تاكيد كرد كه چنانچه دولت تا آغاز ماه رمضان نتواند نرخ تورم را كاهش دهد، مجلس به اقدام انقلابي دست خواهد زد.
توكلي همچنين افزود كه وزير اقتصاد اگر نرخ تورم را 20درصد اعلام مي‌كند، منظور او سبد ميانگين است و نه تورم واقعي. مردم تورم واقعي را در قيمت مرغ و اجاره‌خانه مي‌بينند. به بيان ديگر روي ديگر سخنان توكلي درباره اقدام انقلابي مجلس به اين بازمي‌گردد كه اگرچه دولت در تلاش است كه بيانات مقام معظم رهبري را در جهت حمايت از خود قلمداد كند و در اين باره هم مشمول تاييديه گرفتن از نمايندگان است، اما دست‌كم در مهم‌ترين بخش وظايف خود كه مهار تورم است، توفيقي نداشته است.بر همين اساس توكلي به دولت اولتيماتوم مي‌دهد كه اگر نتواند تا شروع ماه رمضان نرخ تورم را كاهش دهد كه البته تحقق اين امر بعيد به نظر مي‌رسد آن هم تا چند روز آينده، مجلس كه همان منتقدان دولت از طيف توكلي محسوب مي‌شوند، اقدامي انقلابي خواهند كرد. بايد ديد اين اقدام انقلابي تا جلسه روز چهارشنبه جامه عمل خواهد پوشيد يا خير؟
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن