تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820480555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند نکته مفید برای گوشی های همراه!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: آیا می‌دانستید که برای در دسترس نبودن (بیشتر برای گوش های نوکیا) میتوانید از فویل آلومینیوم استفاده کنید و آن را دور گوشی بپیچید، یعنی گوشی را با آن بسته‌بندی کنید؟
- آیا می‌دانستید که در صورت استفاده از تصاویر متحرک در Background گوشی، مصرف باطری فوق العاده بالا می‌رود؟
- آیا می‌دانستید که نصب و پاک کردن برنامه‌ها در موبایل هیچ ضرری برای گوشی ندارد و فقط در طولانی مدت باعث انباشته
شدن فایلهای کوچکی از هر برنامه در گوشی می شود که با مستر ریست کردن گوشی قابل حل می‌باشد؟
- آیا می‌دانستید در حالتی که صفحه کلید قفل است، بدون اینکه لازم باشد قفل صفحه کلید را باز کنید، با فشردن کلید Power می توانید صفحه نمایش را روشن کنید تا مثلا ساعت را ببینید یا وضعیت باتری گوشی را چک کنید؟
- آیا می‌دانستید برای شارژ باطری بهتر است که گوشی را خاموش کرده و بعد شارژ کنیم؟
محقق و پژوهشگر طب اسلامی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: حجامت یک روش پیشگیری و درمانی است که می‌تواند از 70 نوع بیماری جلوگیری کند.
به گزارش صراط نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام مهدی نخاولی در همایش ملی "حجامت" که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزارشد، گفت: در منابع طب اسلامی و طب سنتی، حجامت به عنوان یکی از ارکان مهم درمان ذکر شده، به طوریکه این عمل برای کودکان و نوجوانان نیز توصیه شده و به افزایش قد و وزن، جهش رشد اطفال، افزایش اشتها و همچنین به شادابی پوست و مو کمک می‌کند.
استاد دانشگاه علوم اسلامی رضوی، خاطر نشان کرد: بیشترین کاربرد حجامت در بعد پیشگیری از بیماری است و به مکانیسم‌های مختلفی از جمله سیستم ایمنی، تنظیم ترکیبات بیوشیمی، هورمونی وغیره کمک می‌کند.
نخاولی تصریح کرد: اطلاعات پیرامون حجامت در جامعه پزشکی محدود است و به طورکلی در دانشکده‌های پزشکی ایران این موضوع تدریس نمی‌شود، فقط در بخشی از دانشگاه‌های آمریکا، انگلیس، آلمان و چین این موضوع به شکل کلاسیک، تدریس می‌شود.
وی درخصوص حجامت از دیدگاه اسلام گفت: حجامت یک امر علمی است که از علم نامحدود خداوند و از طریق اولیای الهی به بندگان منتقل شده و روشی پیشگیرانه و درمانی است.
وی در ادامه به انجام عمل حجامت در اکثر کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: بزرگترین سایت تحقیق حجامت درکشور امریکا است، ولی در کشور اسلامی ایران این امر هنوز محقق، نشده است.به گزارش "شیعه نیوز" به نقل از ایسنا، افراد میانسالی که خوردن پنج بار یا بیشتر میوه و سبزی در روز، ورزش به میزان حداقل 5/2 ساعت در هفته، پایین نگاه داشتن وزن و سیگار نکشیدن را شروع کنند، ظرف چهار سال پس از شروع این برنامه زندگی، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را 30 درصد و خطر مرگ خود را 40 درصد کاهش می‌دهند.
افرادی که یک روش زندگی سالم را برمی‌گزینند، ظرف چهار سال به کسانی می‌رسند که از ابتدا به همین شیوه زندگی کرده‌اند البته این بدان معنا نیست که مردم برای شروع زندگی سالم و درست، باید تا چهل، پنجاه سالگی صبر کنند. مساله این است که میانسالان باید بدانند اگر تاکنون زندگی سالمی نداشته‌اند، دیر نشده است و با تصحیح روش زندگی می‌توانند به سرعت نتیجه بگیرند.
براساس این گزارش افرادی که هر چهار اصل سلامتی را رعایت کردند، موارد ابتلای آنان به بیماری قلبی و مرگ به هر دلیل، به شدت کاهش پیدا می کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن