تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818838288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاري ايراني رتبه سوم مسابقات بين المللي قرآن مالزي را كسب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قاري ايراني رتبه سوم مسابقات بين المللي قرآن مالزي را كسب كرد
« رضا محمد پور » شركت كننده ايراني در پنجاهمين دوره مسابقات قرائت قران كريم مالزي رتبه سومي اين دوره از رقابت ها را از آن خود كرد.
رضا محمدپور قاري ايراني حاضر در مسابقات قرائت قرآن مالزي در گفت وگو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) در باره اعلام نتايج اين دوره از مسابقات و معرفي خود به عنوان نفر سوم گفت : برگزاري اين دوره از مسابقات به غير از نتايج دور از انتظار در خور توجه بود.
وي با اشاره به كسب مقام هاي اول و دوم به ترتيب از سوي « مومن مباروك » قاري مالزيايي و « عبدالله كريم مبارك » قاري مغربي با اظهار نارضايتي از نتايج اين دوره از رقابت ها قرائت خود را خوب ارزيابي و تاكيد كرد : كشور ايران در مسابقات قرآن مالزي به طور متوسط هر 5 ـ 6 سال يك بار موفق به كسب مقام اول مي شود .
محمدپور افزود : در بخش خانم ها نيز « فاطمه هراتي » قاري تايلندي موفق به كسب مقام اول و « شريفه فضيله » قاري مالزيايي نيز مقام دوم را از آن خود كرد; مقام سوم نيز به « نورفائزه عمران » از برونئي اختصاص يافت .
قاري بين المللي كشورمان سطح اين دوره از مسابقات را در هر دوبخش زنان و مردان عالي خواند و تاكيدكرد : قاريان كشورهاي بحرين كويت و كرواسي قرائت خيلي خوبي ارائه كردند.
وي در مورد جوايز نيز به خبرنگار ايكنا گفت : تمامي شركت كنندگان هم لوح يادبود و هديه نقدي خود را از پادشاه مالزي دريافت كردند.
يادآوري مي شود پنجاهمين دوره مسابقات بين المللي قرائت قرآن كريم مالزي شب دوشنبه 28 مرداد با حضور « عبدالله احمد بداوي » نخست وزير مالزي و 80 قاري زن و مرد از 49 كشور جهان در پارك تمدن اسلامي شهر « پولاونمان » در ايالت كوآلا ترينگوانو افتتاح شد و شب گذشته 4 شهريورماه با اعلام نفرات برگزيده به كار خود پايان داد .
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن