تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته دولت/ سه طرح در بهزيستي استان قزوين افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هفته دولت/ سه طرح در بهزيستي استان قزوين افتتاح شد
داخلي. اجتماعي. بهزيستي.

مديركل سازمان بهزيستي استان قزوين از افتتاح وبهره‌برداري سه‌طرح عمراني و آموزشي در پنجمين روز از هفته دولت در اين استان خبر داد.

دكتر حسين افشارمقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اولين دانشگاه علمي و كاربردي بهزيستي قزوين با رشته‌هاي مرتبط افتتاح و به بهره برداري رسيد كه از ابتداي بهمن ماه سال جاري دانشجو پذيرش خواهد كرد.

وي با اشاره به راه‌اندازي شيرخوارگاه حليمه با اعتباري بالغ بر هشت ميليارد ريال، گفت: اين طرح در زميني به مساحت بيش از چهار هزار مترمربع و با ظرفيت پذيرش يكصد كودك بي‌سرپرست در شرايط عادي و بيش از سه برابر در شرايط خاص اجرا شده است.

افشارمقدم ادامه داد: ‪ ۹۰‬درصد از مركز نگهداري كودكان بي‌سرپرست و بد سرپرست شهر محمديه با متراژ ‪ ۵۵۰‬مترمربع و اعتبار يك ميلياردو ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال به بهره‌برداري رسيد و ‪ ۱۰‬درصد باقيمانده مربوط به محوطه‌سازي اين پروژه مي‌باشد كه در دست اقدام است.

اين مسوول افزود: دولت نهم نگرش ويژه به وضعيت اقتصادي و ارائه خدمات مطلوب به مددجويان سازمان بهزيستي داشته و سعي در بهبود وضعيت اين قشر از جامعه دارد.

وي يادآور شد: امسال بودجه استاني اين سازمان ‪ ۲۹‬ميليارد و ‪ ۲۰۰‬ميليون ريال است كه با توجه به مددجويان تحت پوشش كافي نمي‌باشد.

اين مسوول با بيان اينكه هم‌اكنون ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۷۰۰‬خانوار از خدمات مستمر و موردي اين سازمان استفاده مي‌كنند، افزود: از اين تعداد سه هزار و ‪۵۳۱‬ خانوار بصورت مستمر، ماهانه خدمات دريافت مي‌كنند و مابقي نيز موردي هستند. ك/‪۳‬
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن