تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813317150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت نهم از منظر مردم و مسوولان آبادان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دولت نهم از منظر مردم و مسوولان آبادان
داخلي. اجتماعي. هفته. دولت.

فرماندارآبادان گفت: دولت نهم ادامه‌دهنده راه شهيد رجايي و باهنر است.

"سيد خلف موسوي" افزود: دولت نهم امسال با بهره‌برداري‌از ‪ ۸۲‬طرح و پروژه در زمينه بهداشت و درمان، شهرك صنعتي، بهزيستي، بهسازي و ساخت مسكن و راه روستايي، مخابرات و برق‌رساني، خدمات ارزنده‌اي به‌مردم اين منطقه‌ارايه كرده است.

وي اضافه كرد: دولت نهم در طول اين سه سال، توجه به زيرساختها را مساله اصلي قرار داد ازاين رو توجه به‌تامين آب سالم و بهداشتي‌از طريق طرح جامع، ايجاد اشتغال‌از طريق شهرك صنعتي و ساخت پالايشگاه دوم، رسيدگي به‌مشكل مسكن از طريق مسكن مهر، توجه به مساله آموزش رااز اهم برنامه‌ها در اين زمينه است.

امام جمعه آبادان گفت: هفته دولت فرصتي مغتنمي است تا مسوولان به مردم بگويند كه طي يك سال گذشته چه كار كردند.

حجت‌الاسلام"سيد علي دهدشتي" در گفت و گو با خبرنگار ايرناافزود: در اين هفته مسوولان بايد با حضور در محافل عمومي ضمن پاسخگويي به مردم، به آنها بگويند كه طي يكسال گذشته چه خدماتي ارايه كردند و در اين راه چه مشكلاتي داشتند.

وي گفت:دولت نهم منشا تحولات چشم‌گيري در كشور بوده كه بازگو كردن آنها موجب دلگرمي مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام دهدشتي، افزود: خدماتي كه دولت نهم در زمينه عمراني از قبيل ساخت مسكن روستايي ، آبرساني ، راهها و خدمات زيربنايي انجام داده اگر نگوييم بي‌نظير بوده ولي مي‌توان گفت كه كم نظير بوده است.

وي اظهار داشت: اگر هر نظامي ديگري بود نمي‌توانست اين همه مشكلات را كه استكبار بر ما تحميل كرده، تحمل كند، ولي ما علاوه بر تحمل مشكلات در تمامي صحنه‌هاي بين‌المللي حضور داشته و حرف براي گفتن داريم.

امام جمعه آبادان بااشاره به پيروزيهاي علمي جمهوري اسلامي در پيشرفتهاي پزشكي،انرژي هسته‌اي، حضور در المپيادهاي علمي، ايران ام‌القرا اسلامي خواند و گفت: جمهوري اسلامي امروز در سطح جهاني مطرح است و بسياري از كشورها از رابطه با ما اظهار شعف مي‌كنند.

امام جمعه اروندكنار آبادان نيز گفت: خدمات دولت نهم در مناطق محروم و كم برخوردار بي‌نظير بوده است.

حجت‌الاسلام "سيد مجيد شرفي" در گفت و گو باايرنا افزود: حجم كارهاي انجام شده در مناطق محروم و شتاب كارهاي اجرايي و تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام ، از اقدامات بي‌نظير دولت نهم در بخش اروندكنار بوده است.

وي اضافه كرد: هفته دولت فرصتي مناسب براي ارتقاي سطح تعامل بين دستگاه هاي دولتي با مردم است و بايد خدمات دولت براي مردم را تشريح كرد.

امام جمعه اروندكنار سفرهاي استاني رييس جمهور و دولت را از ويژگيهاي بارز دولت نهم برشمرد و گفت: اين سفرها باعث شده تا مردم و مسوولان ارشد نظام از نزديك با هم در ارتباط باشند.

وي اضافه كرد: مردم ما به خوبي مي‌دانند كه دولت خدمتگذار سعي در بر طرف كردن مشكلات را دارد و استقبال پرشور از هيات دولت در اين سفرها بيانگر آن است.

حجت‌الاسلام شرفي، هفته دولت را از بركات شهيدان رجايي و باهنر برشمرد و گفت: ساده زيستي و مردم داري دو شهيد بزرگوار مثال زدني است.

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري آبادان گفت: تلاش مستمر و خستگي ناپذير دولت احمدي نژاد از بارزترين ويژگي دولت نهم است.

"سعيد فيوضي" گفت: رييس جمهور با انگيزه تمام ناشدني و خلوص نيت، خود و كابينه‌اش را وقف مردم كرده است.

او افزود: دولت نهم پاسخگويي و خدمت صادقانه و بي‌منت به مردم را محور كار خود قرار داده است.

وي با اشاره به اينكه مردم حق دارند تا از خدمات صادقانه دولتمردان مطلع شوند اظهار كرد: اطلاع رساني و آگاه ساختن مردم از خدمات دولتمردان وظيفه دولت است.

وي از انجام مصاحبه ها، ارايه گزارشات و آمارها به عنوان مصاديق بارز اطلاع رساني نام برد.

او با اشاره به حمايت مقام معظم رهبري از خدمات و تلاشهاي بي‌نظير و كم نظير دولت گفت: هفته دولت فرصت خوبي‌است تا مردم با خدمات، فعاليتها و اقدامات صورت گرفته، آشنا شوند.

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري آبادان همچنين با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري كه‌اطلاع رساني هنرمندانه را از وظايف دولت پاسخگو خواندند گفت:
انتظار مي‌رود كه دولت و مسوولان نظام اين وظيفه خطير را به نحو مطلوبي انجام دهند.

فيوضي، از تعامل و افزايش همدلي و وحدت بين دولت و ملت به عنوان برآيند اطلاع رساني و آگاه‌سازي شفاف ياد كرد.

وي خاطر نشان كرد: تا وقتي كه مردم حامي ولايت و دولت باشند حركت به سمت توسعه پايدار و همه جانبه، حفظ ارزشهاي اصولي و آرمانهاي انقلاب مي‌تواند ضامن امنيت ملي و منافع ملي در داخل و خارج كشور باشد.

"عبدالله يزدانخواه" شهردار آبادان نيز دولت نهم را ، دولت توسعه و تلاش خواند و گفت: دولت نهم باتوجه به زيرساختها و خدمات رساني به مردم ميزان توجه خود را به رفاه مردم نشان داد.

وي اضافه كرد: امسال با تخصيص ‪ ۳۵‬ميليارد و ‪ ۹۹۰‬ميليون ريال به شهرداري ‪ ۳۴‬دستگاه اتوبوس كولردار به ناوگان اتوبوسراني آبادان اضافه شد.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آبادان گفت: عملكرد دولت نهم ، يادآور فعاليتهاي روزهاي اوايل پيروزي انقلاب اسلامي است.

"نوروز منصوري" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: انقلاب سكون و ايستايي را نمي‌پسندد ازاين رو دولت نهم باتلاشهاي شبانه روزي دوباره شور انقلابي را به حركتهاي سازنده دولتمردان تزريق كرد.

وي اضافه كرد: برخي از فعاليتهاي انقلابي مثل حركتهاي فرهنگي داشت تبديل بخاطره مي‌شد، در حالي كه دولت نهم با مهم شمردن آنها دوباره آنها را زنده كرد.

وي اظهار داشت: هم اكنون در آبادان به ازاي هر پنج نفر يك كتاب وجود دارد.

رييس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي آبادان گفت:آبادان داراي پنج باب كتابخانه عمومي با ‪ ۱۰‬هزار نفر عضو و بيش‌از ‪ ۵۰‬هزار جلد كتاب با ‪ ۱۰‬موضوع اصلي است.

منصوري، افزود: طي دو سال گذشته سه‌نشريه با نامهاي "يادگاري" و "اروند" و "ارمغان بازار" در آبادان متولد شدند.

وي همچنين اظهار داشت: طي سه سال گذشته براي اولين بار "انجمن مطبوعات" در اين شهر به ثبت رسيد تا فعاليت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران را منسجم و ساماندهي كند.

وي ادامه داد: امسال براي اولين بار "بسيج هنرمندان" در آبادان تاسيس و راه‌اندازي شد تا هنرمندان عرصه‌هاي مختلف هنر با ارايه كار معني بسيجي عمل كردن را به ديگران بياموزند.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آبادان دولت نهم را دولت تلاش و آباداني توصيف كرد و گفت: تنها با تلاش مي‌توان آبادي و رفاه را به مردم هديه كرد.

"سيد ناصر حسيني‌نيا" مسوول روابط عمومي برق ناحيه جنوب گفت: افتتاح ‪۱۴‬ پروژه برق رساني در آبادان، خرمشهر و اروندكنار با ‪ ۱۳‬ميليارد ريال در هفته دولت امسال باعث ايجاد تحول در سيستم برق اين منطقه خواهد شد.

"عبدالرزاق عباسيان" رييس بنياد مسكن‌انقلاب اسلامي‌آبادان دولت احمدي نژاد را دولت سازندگي و پيگير مستمر خواند و گفت: پيش بيني مي‌شود امسال ‪۴۰۰‬ واحد مسكوني با ‪ ۳۰‬ميليارد ريال در شهرستان آبادان ساخته شود.

وي تاكيد كرد: ساخت ‪ ۴۰۰‬واحد مسكوني بخشي از مشكلات مسكن مردم اين شهرستان را حل خواهد كرد.

مسوول روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان گفت: در اين هفته با راه اندازي دستگاه اكسيژن ساز با ظرفيت ‪ ۳۲۰‬ليتر اكسيژن در دقيقه با يك ميليارد و ‪ ۶۹۵‬ميليون در بيمارستان طالقاني مشكل اكسيژن و كمك نفس بيماران حل خواهد شد.

"ناصر عبدي‌پور"افزود: پروژه توسعه ارژانس بيمارستان طالقاني با زيربناي ‪ ۳۴۰‬مترمربع با اعتباري بالغ بر ‪ ۹۲۵‬ميليون ريال نيز از ديگر توجهات دولت نهم به امر بهداشت و درمان در آبادان است.

"منا عباسي" يكي از شهروندان آباداني مي‌گويد: يكي از كارهاي بسيار مورد پسند مردم طرح مبارزه با مفاسد اجتماعي‌است كه دولت احمدي نژاد با جديت هر چه تمامتر آن را پيگيري مي‌كند.

وي اضافه كرد: از زمان اجراي اين طرح تاكنون خانواده‌ها با خيال راحت مي توانند در بازار و پاركها رفت و آمد كنند.

يكي ديگر از شهروندان آباداني مي‌گويد: دولت نهم باايجاد تسهيلات بانكي و پرداخت وام به بانگاههاي زودبازده نقش مهمي در كاهش بيكاري داشته است.

"عباسعلي رجبي" افزود: دو تن از فرزندانم بيكار بودند با طي كردن دوره هاي آموزش فني و حرفه‌اي و دريافت وام اكنون به كار مشغولند و ديگر بيكار نيستند.

وي اظهار داشت: من اين تحول در زندگي و خانواده‌ام را مديون برنامه‌هاي دولت احمدي نژاد مي‌دانم.

يكي از كارگران پيمانكاري پالايشگاه آبادان مي‌گويد: قانون بيمه اجباري و استفاده همه از بيمه تامين اجماعي يكي از كارهايي است كه دولت نهم در حق كارگران انجام داد.

"سروش باورصاد" افزود: پيمانكار براي دريافت سود بيشتر با كارگر معمولا قرارداد ‪ ۸۹‬روزه مي‌بست و به خاطر همين يك روز كارگر از مزاياي بيمه محروم بود.

او اظهار داشت: اكنون طبق قانون همه پيمانكاران موظفند كه اگر كارگر را براي يك روز به استخدام درآورند بايد او را بيمه كنند.

وي دولت نهم را دولت عدالت محور توصيف كرد و گفت: اين دولت و دولتهايي كه شبيه به اين عمل كنند مي‌توانند حق كارگر را ادا كنند.ك/‪۴‬
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن