تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817328432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناجا از سال آينده خودروهاي غيرايمن را معرفي مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ناجا از سال آينده خودروهاي غيرايمن را معرفي مي كند
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا اعلام كرد مساله خودروهاي غيرايمن بزرگ ترين مشكل ما در افزايش مرگ و مير تصادفات است و از آغاز سال آينده خودروهاي غيرايمن را به مردم معرفي كنيم.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سردار رويانيان صبح امروز (30 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: از نظر ما بيشتر خودروهاي ايران ايمني لازم را ندارند و كارخانه هاي توليدكننده بايد در توليد خودروها دقت كنند و در صورت ادامه توليد خودروهاي غيرايمن، اين خودروها به مردم معرفي مي شوند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا خودروهاي فرسوده و داراي نقص فني و موتورسيكلت ها را بزرگترين مشكل وسايل نقليه و عامل اصلي مرگ و مير تصادفات دانست و اظهار داشت: طرح جمع آوري خودروهاي فرسوده اجرا شده بود، ولي دوباره اين طرح به كندي انجام مي شود.

رويانيان ادامه داد: از آنجا كه در برخي استان هاي كشور تعداد فوت شدگان تصادف موتورسوارها به بيش از 40 درصد رسيده است بايد نظارت بيشتري بر توليد موتورسيكلت ها صورت گيرد و از توليد موتورسيكلت هاي ارزان و فاقد ايمني جلوگيري كرد.

وي با اشاره به اينكه از اين پس ما با وسايل مرگ آفرين مقابله خواهيم كرد و همه دستگاه هاي مسئول نيز بايد در برابر مردم پاسخگو باشند، اعلام كرد: استفاده از موتورسيكلت بايد فرهنگ سازي شود و مردم بايد فقط در محدوده هاي كوچك از موتورسيكلت استفاده كنند و استفاده از آن در جاده ها، بزرگراه ها و آزادراه ها خطرآفرين است. ما اين مورد را با سخت گيري جدي دنبال مي كنيم.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران افزود: بيش از 40 درصد متوفيان تصادفات نيز مربوط به كاميون ها و اتوبوس ها است كه البته در همه آنها كاميون ها و اتوبوس ها مقصر نيستند، بلكه سواري ها به دليل انحراف به چپ، سرعت و سبقت غيرمجاز عامل تصادف مي شوند.

رويانيان آغاز نهضت جايگاه سازي سوخت را نيز در كشور الزامي دانست و اظهار داشت: با توجه به اينكه سالانه بيش از يك ميليون خودرو به چرخه حمل و نقل كشور افزوده مي شود و اين خودروها نيازمند حدود هفت تا هشت ميليون ليتر سوخت هستند بايد هرچه سريعتر نهضت پمپ بنزين سازي و احداث جايگاه سوخت در كشور آغاز شود.

وي ادامه داد: در پنج سال گذشته خودروها دو برابر و موتورسيكلت ها 5/2 برابر شده اند ولي تعداد جايگاه ها در كشور تغييري نداشته است. در تهران حداقل نياز به 100 پمپ بنزين داريم تا صف ها به نصف كاهش يابد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا كمبود جايگاه هاي سوخت، قطعي برق، فروش بنزين به صورت شخصي، نقص مهندسي جايگاه ها، مديريت نداشتن جايگاه و كاهش كارگران پمپ بنزين ها را علل اصلي صف هاي طولاني در پمپ بنزين ها دانست و گفت: به صورت قانوني بايد شهرك هاي داراي خانوار بالا مراكز اداري بزرگ، مراكز جمعيتي و پارك ها ملزم به احداث جايگاه هاي سوخت شوند.

رويانيان خاطرنشان كرد: احداث پمپ بنزين بر اساس استاندارد جهاني هيچ نوع خطر و آلايندگي ندارد و بايد علاوه بر جايگاه هاي سوخت در محدوده هاي بزرگ در اماكن كوچك ولي شلوغ نيز ايستگاه هاي پمپ بنزين راه اندازي شود./ش
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن