تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل: فردا درمورد نمايشگاه‌هاي پاييزه تصميم‌ مي‌گيريم 10ميليون جمعيت تهران نمي‌توانند، به سه فروشگاه عرضه كالا مراجعه كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل: فردا درمورد نمايشگاه‌هاي پاييزه تصميم‌ مي‌گيريم 10ميليون جمعيت تهران نمي‌توانند، به سه فروشگاه عرضه كالا مراجعه كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

مدير عامل سازمان ساماندهي مشاغل و صنوف مزاحم شهر تهران، با اشاره به مشكلات ترافيكي ناشي از برگزاري نمايشگاه‌هاي پاييزه در چند نقطه شهر تهران، گفت: در جلسه فرداي شوراي شهر تهران در مورد اين نمايشگاه‌ها تصميم مي‌گيريم.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، امراللهي در حاشيه جلسه 1888 و ارتباط مستقيم شهروندان با مديران شهري، در مورد مخالفت شهرداري تهران با پيشنهاد وزارت بازرگاني براي برگزاري نمايشگاه پاييزه در سه نقطه شهر تهران، گفت: نمايشگاه، محلي براي نمايش دستاوردها و كالاهاي توليدي جديد بوده و محل فروش اجناس نيست و در تمام دنيا نمايشگاه‌ها، محل عرضه مستقيم كالا نيستند.

امراللهي توضيح داد: شهرداري تهران، با برگزاري فروشگاه‌هاي عرضه كالا موافق است،‌ اما معتقديم برگزاري اين فروشگاه‌ها در سه نقطه پايتخت درست نيست و 10 ميليون جمعيت شهر تهران نمي‌تواند به اين محل‌ها مراجعه كند. همچنين چه كسي پاسخگوي معضلات ترافيكي و اجتماعي ايجاد شده از اين طريق خواهد بود؟

وي تصريح كرد: اگر اين امكان براي مردم تهران است، چرا در سه نقطه ايجاد مي‌شود و چرا از غرفه‌هاي مجاني 110 ميادين ميوه و تره بار استفاده نمي‌شود؟

به گفته مدير عامل سازمان ساماندهي مشاغل و صنوف مزاحم شهر تهران، تعاوني‌هاي اسكان، امكان سپه، رفاه و شهروند، آماده توزيع كالا هستند.

وي در ادامه با تاكيد بر اين كه مسووليت جمع‌آوري و ساماندهي كارگران فصلي با معاونت اجتماعي شهرداري تهران است، گفت: ايجاد كانكس‌هاي ويژه كارگران فصلي، بايد با هماهنگ ي سازمان صورت گيرد، اما طبق اطلاع من كانكس جديدي ايجاد نشده و ساختمان‌هايي در اين راستا ايجاد شده است.

وي با بيان اين كه در جلسات ساماندهي كارگران فصلي به عنوان مدعو شركت مي‌كنيم، گفت: ساماندهي كارگران فصلي كه زمان و مكان مشخصي براي كار ندارند، كار بسيار سختي است و نياز به امكانات و نيروهاي زيادي دارد و به سختي ساماندهي مي‌شوند.

امراللهي همچنين در مورد انتقال برخي صنوف به منطقه «خاورشهر» نيز توضيح داد: انتقال اين صنوف براي مردم اين منطقه صرفه اقتصادي خواهد داشت.

مدير عامل سازمان ساماندهي مشاغل و صنوف مزاحم شهر تهران، به سختگيري‌هاي اداره بهداشت در مورد مسموم به كار برده شده براي انهار اشاره و خاطر نشان كرد: در سموم جديد، سيانور به كار نرفته و به همين دليل، اثرات كمتري دارند و موش‌ها در طولاني مدت كشته مي‌شوند.

وي در مورد طرح زنده‌گيري سگ‌هاي ولگرد نيز، يادآورشد: اين طرح با همكاري انجمن حمايت از حيوانات به خوبي در حال اجراست.

انتهاي پيام
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن