تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816861861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمدید دو دوازدهم بودجه 89 برای سال 90


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اکونیوز:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به اینکه بررسی لایحه بودجه 90 در مدت باقیمانده سال قطعاً به پایان نمی‌رسد، بنابراین دو دوازدهم قانون بودجه 89 برای سال آینده تمدید می‌شود.





به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،"جعفر قادری" در مورد لایحه بودجه 1390 کل کشور افزود: دولت هنوز لایحه بودجه را تقدیم مجلس نکرده و نمایندگان مجلس هیچ مطلبی در مورد بودجه در اختیار ندارند که بررسی کنند.
وی تاکید کرد: ممکن است تا چهارشنبه این هفته دولت لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند و مجلس نیز رسیدگی به آن را شروع می‌کند، اما تمام نمی‌شود و انشاءالله ادامه بررسی لایحه بودجه به سال آینده موکول می‌شود و نمایندگان مجبور خواهند شد، دو دوازدهم بودجه سال 89 را برای دو ماه آینده مصوب کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مورد گفته برخی مسئولان دولتی مبنی بر بررسی فشرده لایحه بودجه 90 در باقیمانده سال گفت: نمایندگان مجلس بنا نیست با توجه به کمبود وقت عجله کنند و قرار نیست، هر چه دولت گفت، مجلس آن را قبول کند، همان‌گونه که هر چه مجلس می‌گوید، دولت قبول نمی‌کند.
نماینده شیراز در مجلس تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی بر اساس استنباط خود از قانون عمل می‌کند و استنباط نمایندگان این است که در همه طرح‌ها و لوایح حق رسیدگی برای نمایندگان محفوظ است.
وی تاکید کرد: همان‌گونه که روال مجلس این است ابتدا کلیات لایحه را تصویب می‌کنند و بعد وارد رسیدگی به جزئیات می‌شوند و آن را تصویب می‌کنند، در مورد لایحه بودجه 1390 نیز این گونه عمل می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: خلاصه بگویم مجلس بدون بررسی دقیق، به هیچ لایحه‌ای رای نمی‌دهد، هرچند لایحه بودجه با تأخیر ارائه شده باشد.
قادری در پاسخ به این پرسش که رسیدگی به لایحه بودجه چقدر زمان می‌برد، گفت: طبق روال عادی حول و حوش 45 روز طول می‌کشد تا لایحه وارد صحن مجلس شود و 15 روز نیز در صحن طول می‌کشد که در مجموع رسیدگی کامل به لایحه بودجه دو ماه زمان می‌برد و در حال حاضر کمتر از یک ماه فرصت به پایان سال مانده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: مجلس عملا از 23 یا 24 اسفند تعطیل می‌شود.
قادری در پاسخ به این پرسش که آیا به موازات بررسی لایحه بودجه در دولت نمایندگان از آن اطلاع داشتند، گفت: هنوز چیزی در اختیار نمایندگان قرار نگرفته و از آن خبر نداریم.
وی در مورد صندوق توسعه ملی گفت: بعد از ابلاغ قانون برنامه پنجم توسعه دیگر کاری به مجلس ندارد و تمام منابع موجود در این صندوق باید در قالب تسهیلات به بخش‌های غیر دولتی، خصوصی و تعاونی اعطا شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دولت برای استفاده کشور از این منابع هرچه سریعتر ارکان صندوق توسعه ملی، هیئت عامل و هیئت مدیره را معرفی کند تا منابع موجود در این صندوق در خدمت توسعه کشور قرار گیرد.
صندوق توسعه ملی از ابتدای سال 89 بر اساس سیاستهای کلی برنامه پنجم و مصوبه نمایندگان در قانون بودجه 89 تشکیل شده و 20 درصد درآمد صادرات نفت و گاز و میعانات گازی وارد این صندوق شده است





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن