تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولین دوره مسابقات بین‌المللی اسکی روی آب در ایران برگزار خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اولین دوره مسابقات بین‌المللی اسکی روی آب در ایران برگزار خواهد شد
رئیس انجمن اسکی روی آب کشورمان از تدارک این مجموعه برای برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی این رشته در جزیره کیش و با حضور قهرمانان بنام دنیا خبر داد.

رضا گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که به دنبال توسعه کمی و کیفی اسکی روی آب هستیم، گفت: بعد از پیگیری فراوان بالاخره اولین مرکز کیبل اسکی ایران در کیش راه اندازی شد اما دنبال این هستیم تا بتوانیم دومین مرکز این رشته را تا خردادماه سال 90 در تهران راه اندازی کنیم.

وی افزود: ما مراکز آبی دیگری هم در کشور داریم که می‌توانیم پایگاه کیبل اسکی را در آنجا راه‌اندازی کنیم. با چند استان هم وارد مذاکره شدیم اما در نهایت به نتیجه نرسیدیم.

رئیس انجمن اسکی روی آب ایران تصریح کرد: با نزدیک شدن به فصل بهار و تابستان امکان برگزاری مسابقات مختلف در مناطق آبی کشور فراهم می شود. به همین دلیل در نظر داریم تا برای اولین بار مسابقاتی را در جزیره کیش برگزار کنیم.

وی از تلاش برای برگزاری یک دوره مسابقات بین‌المللی در ایران خبر داد و گفت: هنوز در حال هماهنگی این کار هستیم. نمی‌خواهیم تیم‌های خارجی را به ایران دعوت کنیم بلکه در نظر داریم تا اسکی‌بازان مطرح را از اروپا به کیش دعوت کنیم.

محمدی ادامه داد: ما دنبال قهرمانی نیستیم. می‌دانیم ورزشکاران ما تازه کار هستند و نمی‌توانند در برابر قهرمانان دنیا نتیجه بگیرند اما این فرصت خوبی است تا در کشور خودمان کسب تجربه کرده و جذابیت‌های این رشته را به مردم معرفی کنیم.

وی در خصوص زمان برگزاری این مسابقه بین‌المللی گفت: خودمان تاریخ 13 اسفندماه را برای برگزاری این دوره مسابقه بین‌المللی انتخاب کردیم اما رئیس فدراسیون جهانی اسکی روی آب تاریخ 25 اسفند ماه را به ما اعلام کرده است. ما می‌خواهیم این رقابت‌ها با حضور مسئولین جهانی برگزار شود تا بتوانیم برای اولین بار این رقابت بین‌المللی را در تقویم جهانی ثبت کنیم به همین دلیل برای تغییر زمان آن انعطاف به خرج خواهیم داد.

وی در پایان به انتقال کامل این رشته از فدراسیون قایقرانی به فدراسیون انجمنهای ورزشی خبر داد و گفت: این انتقال به صورت کامل صورت گرفته است. هنوز برنامه خاصی را در قالب این فدراسیون طراحی نکرده ایم اما امیدواریم با تدوین یک برنامه مدون برای سال آینده کارها با شرایط بهتری نسبت به قبل پیش برود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن