تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815209226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گرد و غبار غليظي غرب استان كرمانشاه را فراگرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گرد و غبار غليظي غرب استان كرمانشاه را فراگرفت
داخلي. اجتماعي. هواشناسي. گردوغبار.

ورود يك جبهه هواي غبار آلود بسيار شديد كه از نيمه شب گذشته آغاز شد، موجب اختلال در رفت و آمد خودروها و شهروندان در سطح شهرستانهاي غرب استان كرمانشاه شده است.

بنابر گزارش كارشناس ايستگاه هواشناسي شهرستان قصرشيرين ، هم اكنون ميزان ديد افقي در اين منطقه كمتر از ‪ ۲۰۰‬متر مي‌باشد كه با ديد افقي در يك هواي سالم ‪ ۹‬هزار و ‪ ۸۰۰‬متر فاصله دارد و اين ميزان آلودگي شدت وضعيت جوي شهرستان‌هاي مرزي را نشان مي‌دهد.

"راشد عزيزپور" با بيان اينكه پيش بيني مي‌شود وضعيت موجود تا ‪ ۲۴‬ساعت آينده ادامه داشته باشد و بتدريج از غلظت آن كاسته شود ، افزود : حداكثر دماي هواي امروز قصرشيرين به ‪ ۴۳‬درجه بالاي صفر خواهد رسيد و ميزان رطوبت نسبي موجود نيز حداكثر ‪ ۱۹‬درصد خواهد بود.

بنابه گفته ديده‌بان اداره هواشناسي قصرشيرين،اين غبار ناشي از طوفانهاي شن عربستان سعودي مي‌باشد كه از طريق كشور عراق با توجه به از بين رفتن پوشش گياهي ، خشكسالي و كاهش نزولات آسماني طي سال جاري وارد ايران مي‌شود.

بنابراين گزارش ، شبكه بهداشت و درمان قصرشيرين نيز در همين رابطه طي اطلاعيه‌اي از شهروندان خواست حتي‌المقدور از منازل خود خارج نشده و در صورت لزوم از دستمال مرطوب و يا ماسك تنفسي استفاده كنند.

اين اطلاعيه مي‌افزايد، ذرات گرد و غبار موجود در هوا براي بيماران قلبي ، ريوي و آسمي و افراد سالخورده و كودكان بيش از سايرين خطر دارد.

شهرستان قصرشيرين واقع در غرب استان كرمانشاه با ‪ ۱۸۰‬كيلومتر مرز مشترك با كشور عراق حدود ‪ ۲۲‬هزار نفر جمعيت دارد.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن