تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819209332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش جهاني فيلم‌ها /اژدها گيشه‌هاي فروش را آتش زد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش جهاني فيلم‌ها /"اژدها" گيشه‌هاي فروش را آتش زد
فيلم ماجرايي "موميايي: مقبره امپراتور اژدها" به كارگرداني راب كوهن با 1/56 ميليون دلار فروش در 6453 سينما و 49 كشور گيشه‌هاي فروش در سطح بين‌المللي را تحت كنترل خود درآورد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد سومين فيلم مجموعه "موميايي" در 16 كشور از 22 كشور رده نخست را از آن خود كرد و متوسط فروش آن در هر سينما 8693 دلار بود. اين فيلم در بريتانيا و آلمان به ترتيب 2/9 و 6/6 ميليون دلار فروش داشت.

فروش "مقبره امپراتور اژدها" با بازي برندان فريزر در سطح بين‌المللي بيشتر از مجموع فروش نزديك‌ترين رقباي خود "شواليه تاريكي" و "وال - اي" بود. فيلم جديد مجموعه بتمن به كارگرداني كريستوفر نولان در 7000 سينما 1/35 ميليون دلار و انيميشن "وال - اي" توليد مشترك پيكسار و ديسني در 3177 سينما 1/18 ميليون دلار بود.

مجموع فروش "شواليه تاريكي" در سطح بين‌المللي 263 ميليون دلار شده كه 180 ميليون دلار كمتر از فروش اين فيلم در خود آمريكاست. بتمن با 2/9 ميليون دلار بهترين عملكرد را در بريتانيا داشت. مجموع فروش "وال - اي" در سطح بين‌المللي نيز 121 ميليون دلار شده است.

در اين بين، كمدي "ماما ميا!" با بازي مريل استريپ و پيرس برازنان با 7/14 ميليون دلار فروش در 2400 سينما همچنان پرقدرت ظاهر شد و مجموع فروش بين‌المللي خود را به 4/173 ميليون دلار رساند. اين فيلم در مقايسه با هفته پيش تنها 11 درصد تماشاگران خود را از دست داد.

"ماما ميا!" در پنجمين هفته اكران در بريتانيا 9/5 ميليون دلار به دست آورد و مجموع فروش خود را به 8/77 ميليون دلار رساند. اين فيلم در آلمان نيز تنها 10 درصد تماشاگران خود را از دست داد. مجموع فروش فيلم جديد استريپ و برازنان در آلمان 7/20 ميليون دلار شده است.

انيميشن "كنگ فو پاندا" تاكنون 5/347 ميليون دلار فروخته و در حال حاضر پس از "اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" با 461 ميليون دلار، پرفروشترين فيلم بازار بين‌المللي در سال 2008 است.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن