تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817019928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عليرغم دستور احمدي‌نژاد براي پس گرفتن شكايت از رسانه‌ها: رحيمي: از سايت مدعي نادرست بودن مدرك كردان شكايت كرده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: عليرغم دستور احمدي‌نژاد براي پس گرفتن شكايت از رسانه‌ها: رحيمي: از سايت مدعي نادرست بودن مدرك كردان شكايت كرده‌ايم
از سايت الف كه مطرح كرده بودند كه مدرك آقاي كردان درست نيست و در اين ارتباط از دانشگاه آكسفورد استعلام كرده‌اند، شكايت شده‌است.
آفتاب: معاون پارلماني و حقوقي رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي مبني بر ارائه اطلاعات غلط به مجلس درباره مدرك كردان گفت: «چنين مطلبي درست نيست. در واقع برخي اين تهمت را زده‌اند و در اين ارتباط شكايتي نيز به مراجع قضايي شده است».

به گزارش سرويس سياسي آفتاب، به نقل از ايسنا، محمدرضا رحيمي در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران افزود: «كساني كه اين تهمت را زده‌اند، مدعي هستند كه از دانشگاه آكسفورد استعلام كرده‌اند، در صورتي كه صحبتي كه آن‌ها مطرح كرده‌اند، نادرست است و در محكمه قضايي آن‌ها بايد اسناد خود را ارايه كنند».

وي در پاسخ به اين سوال كه از كجا شكايت شده است گفت: «از سايت الف كه مطرح كرده بودند كه مدرك آقاي كردان درست نيست و در اين ارتباط از دانشگاه آكسفورد استعلام كرده‌اند».

وي خاطرنشان كرد: «در حال حاضر آقاي كردان وزيركشور هستند. ايشان راي اعتماد كسب كرده‌اند و ان‌شاءالله با قدرت و توان وظايف خود را انجام خواهند داد و در ضمن بايد از تخريب افراد خودداري كرد».

معاون پارلماني و حقوقي رييس‌جمهور در پاسخ به سوالي مبني بر پرداخت هزينه از سوي دولت در مورد معرفي كردان گفت: «نه، چه هزينه‌اي داده‌اند؟ آقاي رييس‌جمهور فرد مورد نظر خود را انتخاب و معرفي كرد و مانند وزراي ديگر جهت دفاع از ايشان و دو وزيرديگر معرفي شده در مجلس حاضر شد».

وي در پاسخ به اظهاراتي مبني بر اين‌كه به دليل احتمال نگرفتن راي اعتماد مهدي هاشمي از مجلس، كردان به دليل نزديكي به لاريجاني به عنوان وزير كشور معرفي شد، تاكيد كرد: «حتما چنين نيست. آقاي كردان بيش از آقاي لاريجاني به رييس‌جمهور نزديك است و معامله‌اي انجام نشده است».

وي خطاب به خبرنگاران خاطرنشان كرد: «شما اخلاق آقاي رييس‌جمهور را مي‌دانيد، ايشان اهل اين چيزها نيستند. ايشان آقاي كردان را از بين افراد مطرح انتخاب كردند. البته آقاي كردان دوست آقاي لاريجاني نيز هستند، همان‌طور كه من هم دوست چندساله آقاي لاريجاني هستم. آيا به خاطر اين امر آقاي رييس‌جمهور مرا به عنوان معاون پارلماني معرفي كرده است»؟

وي با تاكيد بر اين‌كه «چنين صحبت‌هايي نادرست است»، گفت: «شما مي‌دانيد كه برخي از افراد نزديك به رييس‌جمهور و از دوستان نزديك ايشان هستند ولي در مسووليت اجرايي قرار نگرفته‌اند».

معاون پارلماني و حقوقي رييس‌جمهور يادآور شد: «به همه اين موضوع‌ها در مجلس پاسخ داده شده است».

وي درباره تحليل برخي نمايندگان مجلس كه معتقدند راي اعتماد به كردان بايد به دليل روند طي شده در اين مسير سلب شود، گفت: «اين حرف‌ها نادرست است؛ اكثريت نمايندگان مجلس بالغ بر 169 نفر به آقاي كردان راي اعتماد دادند و در ضمن دفتر مقام معظم رهبري نيز طي بيانيه‌اي درباره صحبت آقاي رييس‌جمهور توضيحاتي را ارائه دادند».

خبرنگاران در پايان از رحيمي خواستند كه تعامل خود را با خبرنگاران دولت تقويت كند و زمينه‌اي فراهم شود تا بهتر بتوانند با وي ارتباط برقرار كنند. رحيمي نيز در اين ارتباط پاسخ مساعد داد.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن