تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820502428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمایل دنیزلی برای کمک به استیل آذین


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرپرست تیم فوتبال استیل آذین در حاشیه اردوی این تیم در ترکیه با مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق تیم های پاس و پرسپولیس گفت‌وگو کرد.

اردوی این تیم در آنتالیای ترکیه پیگیری می شود.

مصطفی دنیزلی که در ابتدای فصل جزو گزینه های سرمربیگری استیل آذین بود، صبح امروز در تماسی تلفنی با درودگر، پیگیر وضعیت این تیم در اردوی ترکیه شد و اعلام کرد هر کمکی که از دستش بر بیاید به این تیم خواهد کرد و کافی است در صورت بروز هرگونه مشکلی با او تماس بگیرند.

همچنین دنیزلی یک نفر را مامور کرد تا با حضور در اردوی استیل آذین به هرچه بهتر برگزار شدن این اردو در راه آماده سازی این تیم کمک کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن