تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816881742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي روز پاسدار را گرامي داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي روز پاسدار را گرامي داشت
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با انتشار اطلاعيه‌اي با تبريك فرارسيدن اعياد فرخنده ماه شعبان و ميلاد پربركت سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و روز پاسدار به ملت عزيز و پرافتخار ايران بر عزم و اراده پاسداران سبزپوش در حفظ انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن به عنوان رسالت سپاه تاكيد كرد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بخشي از اين بيانيه آمده است: تشكيل سپاه پاسداران به امر بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران از الطاف بزرگ الهي براي حراست و پاسداري از انقلاب و نظام اسلامي و مقابله پيروزمندانه با تهديدات و توطئه‌هاي استكبار جهاني عليه اين نهضت و آرمان‌ رهايي‌بخش و سعادت‌آفرين ، محسوب مي‌شود.

اين بيانيه در ادامه اضافه كرده است: سپاه پاسداران به عنوان نهادي مقدس و برخاسته از متن انقلاب اسلامي و اقيانوس بيكران ملت شجاع ايران، در طول تاريخ پس از پيروزي انقلاب به ويژه پس از دوران دفاع مقدس با حفظ روحيه انقلابي و تكيه بر معنويت و ايمان راسخ و راستين پاسداران فداكار، از هيچ كوششي در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران فروگذار ننموده و همواره در عرصه‌هاي مختلف دفاعي ، فرهنگي ، سازندگي و علمي پيشقراول رويارويي با توطئه‌هاي گوناگون نظام سلطه بوده است.

در بخش ديگري از اين بيانيه با تاكيد بر آمادگي همه‌جانبه نيروهاي مسلح پرتوان جمهوري اسلامي ايران به‌ويژه پاسداران انقلاب براي دفاع همه‌جانبه و مقابله فداكارانه در برابر هر گونه تهديد از سوي دشمنان آمده است: وحدت و اتحاد در صفوف نيروهاي انقلاب و تقويت بيش از پيش روح ايستادگي در سايه تقويت مباني ايماني و معنوي در برابر نظام سلطه جهاني به سركردگي آمريكا ، قدرت هر گونه فتنه‌افروزي را از مقامات كاخ سفيد گرفته و اين واقعيت را برملا ساخته كه ملت سرفراز و عزت‌مند ايران هيچ‌گاه در برابر سلطه‌طلبي و زياده‌خواهي قدرت‌هاي شيطاني تسليم نخواهد شد.

اين بيانيه در ادامه با تبيين علل تحولات و تغييرات اخير ساختاري و نقش آن در بهينه‌سازي شرايط و كيفي‌سازي محيط سازمان براي انجام ماموريت سپاه در پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي عظيم آن آورده است: ساختار، سازمان و نظامات نوين و به روز، در حقيقت ابزارهاي كارآمد براي حضور موفق‌تر سپاه در دوره جديد مهيا ساخته و اين پيام الهام‌بخش را به همراه دارد كه پاسداران انقلاب با صيانت و اقتدار بيش از گذشته كارنامه درخشان و عبرت انگيزي را پيش روي دوستان و دشمنان ايران اسلامي قرار خواهد داد.

در بخش ديگري از اين بيانيه مي‌خوانيم: پاسداران دل‌سوختگان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي كه همواره در راه دفاع از ارزش‌هاي انقلاب ناب محمدي (ص) از هستي خود گذشته‌اند، در سال نوآوري و شكوفايي نيز به عنوان مدافعان اصلي فرهنگ عاشورايي و فاطمي با اجراي طرح‌هاي تحول و تعالي در راستاي بهينه‌سازي سازمان و ارتقاي كارآمدي در عرصه‌هاي ماموريت‌هاي خطير سپاه تلاش خواهند كرد.

سپا پاسداران هم‌چنين در اين بيانيه تاكيد كرده است:‌ پاسداران انقلاب حفظ شاخصه‌هاي ظلم‌ستيزي، ذلت‌ناپذيري، كرامت پيشگي، حماسه‌آفريني ، فداكاري، جانفشاني ، ارتقاي معنويت و ولايت‌مداري را به عنوان تكليف الهي بر خود را واجب دانسته و رسالت پاسداري را به عنوان يك توفيق الهي براي خود برگزيده‌اند.

در بخش پاياني اين بيانيه آمده است: سپاه پاسداران با اقتدا به سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) و تكريم و تعظيم مقام شامخ شهيدان گرانقدر و الهام از سيره جاودان حضرت امام خميني (ره) با تكيه به رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري و فرمانده كل قوا به عنوان پشتوانه محكم و مقتدر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با حفظ روحيه شهادت‌طلبي آماده هرگونه جانفشاني، مجاهدت در راه اهداف عاليه اسلام و انقلاب است و در اين راه با عظمت و مقدس از هيچ قدرت استكباري و اهريمني هراس به دل راه نمي‌دهد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن